Allan5 19 Skrevet 29. November, 2021 Nogen som har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/326493 Og hvad er bedømmelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 29. November, 2021 Hvis du søger på Pernillehot. Her på siden tror jeg du finder noget. Har ikke været på besøg men ud fra billederne så ser hun lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan5 19 Skrevet 29. November, 2021 (edited) Det gav nu ikke noget resultat... Men google var nu til hjælp ;.) Redigeret 29. November, 2021 af Allan5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SexHunter Skrevet 30. November, 2021 Jeg vil foreslå at du kun ser på hendes billeder og bruger tiden hos: Hos June og damerne Hørt/læst at flere ikke har haft gode erfaringer hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligungkarl 131 Skrevet 1. December, 2021 Har haft besøgt hende da hun var ude ved taastrup synes besøget var fint, og egentlig overall fin oplevelse Har et kink for lidt ældre og modne damer, så vi faldt i god jord med hinanden og der var ikke noget man ikke måtte. Er der andre der ude som måske er mere pengene værd? sikkert, men jeg var fint tilfreds og ved der er et par andre brødre herinde som har samme holdning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 9. December, 2021 Er da nogle som har besøgt hende for nyligt? nu er hun på et hotel. Jeg har hørt rygter om hun kan være besværligt at få fat i, når man kommer til adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SexHunter Skrevet 19. December, 2021 @Liderligungkarl , så vil vi andre brødre her inde, holde os væk, så I kan få "pakker" med tilbage :-) @Canelo Saul Alvarez, Du kan også være sikker på, at hun har dobbelt booked og du bliver hængt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SexHunter Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) Redigeret 18. Februar, 2022 af SexHunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 18. Februar, 2022 Jeg besøgte hende i Taastrup og var ret skuffet fordi der ikke rigtig skete noget. Jeg så efterfølgende en der nævnte at hun normalt er meget passiv, hvilket jeg ville ønske jeg havde vidst på forhånd. I så fald havde besøget måske været langt mere ubytterigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SexHunter Skrevet 19. Februar, 2022 (edited) Hun er måske passiv, fordi det er sådan hun nu er. Who knows Kemi'en er også altid den som nævnes tit. Men der bliver sagt/nævnt/hørt at hun modtager gerne, de steder mange ønsker at prøve. Det skriver hun også på sin annonce. Redigeret 19. Februar, 2022 af SexHunter fejl tastning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg