Hop til indhold
EroDK

Afsløret

Recommended Posts

Mesterjacob skrev, for 16 minutter siden:

Har hunde en sådan indsigt?

Næppe, men der findes mennesker, der kan have ondt af at andre fornøjer sig lidt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
EroDK skrev, den 29.11.2021 at 19:35:

Hej

Jeg er heldigvis ikke selv afsløret ved GP besøg, men jeg tænker da over hvorhenne de holder til og hvor diskret stedet er.

Men jeg tænkte på om der er nogle af jer der er blevet afsløret eller været tæt på som vil dele historien, både med hvordan i blev afsløret og hvordan i slap ud af det ... Hvis i slap ud af det.

Jeg har da selv overvejet hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte en nabo eller kollega der kom ud af den lejlighed jeg var på vej ind i :-)

Har mødt en del jeg kender og er fløjtende ligeglad.

Men det sjoveste er at holde det skjult for det er ens egen lille hemmelighed.

Blev selv afsløret af konen da en annonce dukkede op på mobilen da hun forvekslede mobilerne.

Hva fanden sådan er livet jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Coco Darling skrev, den 29.11.2021 at 20:38:

Eller besøge os der køre med privat, diskret og tidsbestilling. Derved søger vi for der er luft i mellem vores aftaler og i ikke møder hinanden :)

Ja det har du fuldstændig ret i, Coco Darling, så undgår man at møde en man kender, selvom jeg har engang mødt en kollega et sted, som var på vej ud, vi smiler til hinanden og sagde ingen ting heller ikke på jobbet dagen efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...