Mesterjacob 390 Skrevet 6. December, 2021 Jernsvinet skrev, for 9 timer siden: Måske nogen, der ikke kun lide stedet eller dets aktiviteter, havde plantet den der? Har hunde en sådan indsigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 6. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 16 minutter siden: Har hunde en sådan indsigt? Næppe, men der findes mennesker, der kan have ondt af at andre fornøjer sig lidt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 104 Skrevet 23. December, 2021 EroDK skrev, den 29.11.2021 at 19:35: Hej Jeg er heldigvis ikke selv afsløret ved GP besøg, men jeg tænker da over hvorhenne de holder til og hvor diskret stedet er. Men jeg tænkte på om der er nogle af jer der er blevet afsløret eller været tæt på som vil dele historien, både med hvordan i blev afsløret og hvordan i slap ud af det ... Hvis i slap ud af det. Jeg har da selv overvejet hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte en nabo eller kollega der kom ud af den lejlighed jeg var på vej ind i Har mødt en del jeg kender og er fløjtende ligeglad. Men det sjoveste er at holde det skjult for det er ens egen lille hemmelighed. Blev selv afsløret af konen da en annonce dukkede op på mobilen da hun forvekslede mobilerne. Hva fanden sådan er livet jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 23. December, 2021 Clickbait Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 23. December, 2021 Coco Darling skrev, den 29.11.2021 at 20:38: Eller besøge os der køre med privat, diskret og tidsbestilling. Derved søger vi for der er luft i mellem vores aftaler og i ikke møder hinanden Ja det har du fuldstændig ret i, Coco Darling, så undgår man at møde en man kender, selvom jeg har engang mødt en kollega et sted, som var på vej ud, vi smiler til hinanden og sagde ingen ting heller ikke på jobbet dagen efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg