Hop til indhold
Guest #2tiltango

Coco, Japansk Sexgudinde, Aarhus

Recommended Posts

Guest #2tiltango

https://annoncelight.dk/showad/329527

Overskriften siger jo alt, og hvad der måske kunne have været en fantastisk aften med japansk på menuen endte i en thailandsk efterret. Men mere om det lidt senere.

Kommunikationen (sms) med kvinden i linket gik nemt og hurtigt, og hun var til at forstå. Et tidspunkt blev aftalt, og jeg tog afsted. Hun skrev, at jeg også kunne komme før den tid, jeg spurgte til, men det kunne jeg ikke nå. På vejen til hende kunne jeg se, at jeg blev lidt forsinket, så jeg skrev, at jeg kom fem min. senere, og hun svarede (igen hurtigt) ok. Da jeg kom til adressen og skrev, at jeg stod var ved døren, fik jeg en besked, at jeg lige skulle vente i bilen, for hun var stadigvæk i bad. Og så fik jeg ellers lov til at vente i hvert fald 10-15 min. Og stedet er ikke ligefrem det mest diskrete. Det kommer selvfølgelig an på tiden på dagen. Men der er mange bygninger omkring, og nogle er også ved at blive opført, og så er der også nogle firmaer. Så der er både naboerne, håndværkerne og virksomhederne, der kan holde øje med dig. Og det var måske her jeg bare skulle have vendt rundt og kørt hjemad. Der går næste 40 min. fra vi aftaler at mødes, til hun er klar til at lukke mig ind. Og da aftalen var på plads, havde jeg ca. 20 min. til at komme til hende. Så punktlig vil jeg ikke ligefrem kalde hende. 

Jeg kom ind, og blev skuffet endnu engang. Det er efter min bedste overbevisning kvinden i ovenstående link, af hvad jeg kunne huske af hårfarven, og af hvad jeg nåede at se af den tatovering, hun har på låret. Men jeg mødte ikke den slanke kvinde med de, på billederne, store bryster. Jeg blev mødt af en lidt buttet kvinde med en knap så god røv og mindre bryster. Jeg er ikke kun til store bryster, men jeg forventer, at de billeder jeg ser, passer bare lidt til virkeligheden. Og det synes jeg ikke, at de gør. Og så skal det så lige nævnes, at hendes mundlige engelske er mindre godt, så det var svært at snakke med hende. 

Jeg havde egentlig taget jakken af, men jeg var så skuffet over det hele, at jeg, med en bemærkning om at jeg frøs for meget, tog hjemad. Og det er så her at den thailandske efterret kommer på bordet. For jeg beslutter mig for at tage forbi Grønnegade for at se, om Karma stadigvæk er hvad, jeg har prøvet tidligere. Her blev jeg lukket ind af en køn, slank thai (med et par gode håndfulde bryster, som dog var hjulpet lidt på vej), som gav en udemærket massage med FP. 

Så med mindre I er stor afhænger af det japanske eller går knap så meget op i hvordan, billederne og virkeligheden passer sammen, så kan I roligt tage afsted, men jeg kan sgu ikke anbefale det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...