Hop til indhold
Jogge

Cheer, champagne eller Sonya - Bagsværd

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt både Sonya og cher. 

De er begge top lækre piger, som er søde og serviceminded. Jeg kommer for at knalde og ikke så meget andet, og jeg tager den styrende rolle, så jeg aner ikke om de kan masserer eller nogle særlige tricks.  Men jeg ved de begge opmærksomt og servicemindet følger mig på den måde jeg vil knalde. 

Største forskel er brysterne hvor chers er fine og ægte, er sonyas store og flotte men med lidt fyld. Dejlige på hver sin måde. 

cher begyndte at onnanere mens jeg tog hende - så måske er hun lidt mere aktiv. Men omvendt gik Sonya på knæ for at tage mig i munden. 

Det er helt grundlæggende to dygtige kvinder som kan være stolte af deres arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman
Jogge skrev, den 30.11.2021 at 14:12:

Er der nogen der kan sammenligne de 3.

Jeg har besøgt Cheer én gang (se mine betragtninger her) og Sonya talrige gange. 

Cheer er mere spinkel, Sonya har mere krop på den rigtig gode måde IMHO. Sonya er også mere nærværende i en sexakt og nem at gøre liderlig hvis man gør sig umage. Som sagt har jeg kun giver Cheer én chance, så det er måske ikke en helt fair at sammenligne på det grundlag. 

Jeg ville være interesseret i at høre om erfaringer med Bee samme sted. Der er flere anmeldelser af dette navn, men links duer ikke, så om det er Bee som pt er i Bagsværd er ikke til at sige.

Redigeret af stantheman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad sker der for huset i Bagsværd for tiden. Jeg har de sidste par dage forsøgt at få kontakt - uden held. Er det generelt, eller er jeg bare uheldig. Møder i andre bare op og håber på gevinst? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...