Hop til indhold
århus800

nørrealle 18 århus

Recommended Posts

har været forbi et par gange, senest her i weekenden. man skal ikke komme for skønhedens skyld, de piger jeg har mødt der er over sidste salgs dato, men de er super gode til at kilde nosserne når man ligger på maven, så lillemand står som aldrig før, også er det meget billig massage 200, med HJ 400 og bum bum 500

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

har været forbi et par gange, senest her i weekenden. man skal ikke komme for skønhedens skyld, de piger jeg har mødt der er over sidste salgs dato, men de er super gode til at kilde nosserne når man ligger på maven, så lillemand står som aldrig før, også er det meget billig massage 200, med HJ 400 og bum bum 500

Det lyder billigt. Har du tlf nr?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det vil jeg da gerne hjælpe med :)

ÅRHUS JUPA MASSAGE.

Tilbud 1. time 200,-

Tlf. 91 98 54 26

VH

OD

Tak OD. Var sikker på de ikke var på listen, da ingen rigtig kunne finde data. Det var åbenbart en fejl husker :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom stedet kører tilbud, skal man være lidt fremme i skoene, hvis man skal opnå samme pris som Århus800. Man kan godt være heldig, at få rimelig god massage, men 1 time er ikke altid 1 time. En lille detalje er, at man skal huske, at tage sin telefon med og ringe til dem, når man står ved døren. De kan ikke høre dig banke på, da den anden side af døren er en trappe op til 1. sal, hvor der kun er den pågældende lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melder mig også lige her...

Var på Nørrealle for et par uger siden. Rigtigt nok, det er ikke skønheder deroppe, men meget kærlige og imødekommende. Gav 700 for 1 time med fransk afslutning.

Lavede aftale med en kvinde midt i 40'erne og rimelig slank. Kom en ekstra etage op og blev lagt på et brugt lagen... :-( Ikke den bedste start.

Men god massage og da jeg skulle vendes tog hun uden tøven kalorius i munden og sagde med "mad" i munden: OK? Ja gu fandme var det ok. Hun suttede som en drøm... Spurgte om hun ikke vendte sig så jeg kunne få et lille slik. Det skete øjeblikkeligt. Slikkede så godt som jeg havde lært da hun pludselig gled ned af min mave, og placerede sig ovenpå mig så jeg uden problemer gled ind i den meget våde grotte. Det var supergodt indtil min moral bankede på og sagde at det sq nok ikke var så smart uden gummi.... Bankede den dog et par gange ind bagfra indtil jeg bad hende vende tilbage til det franske der kun varede et øjeblik før hele opsparingen landede i hendes mund.

Alt i alt en fantastisk oplevelse som jeg sidder her lidt rådvild og tænker om det skal gentages... det skal det, men nok med kondom næste gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg

til erotomanen.

det var en god omgang massage, specielt de første gange jeg var der, en ældre dame gav ok hard massage og super HJ, hun er der vist ikke mere for sidste gang, var standarten faldet lidt, men stadig ok til penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til mogms var hun nøgen fra start til slut, siden du kunne bede hende vende sig til lidt slikkeri??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til mogms var hun nøgen fra start til slut, siden du kunne bede hende vende sig til lidt slikkeri??

Ja efter den traditionelle massage tog hun alt tøjet af. Fin krop....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Efter at have læst de forregående indlæg, fik jeg også lyst til at prøve Nørre Alle.

Ældre damer har aldrig afskrækket mig, og beskrivelsen af de lidt skodagtige faciliteter havde gjort mig nysgerrig. Jeg kunne jo altid gå hvis det var for meget.

Det blev nu ikke nødvendigt. Efter langt om længe at have fundet en P plads, hvor pygmæambulancen lige nøjagtig kunne klemmes ind, ringede jeg. Telefonen blev straks taget. Pigen talte fint dansk, men meddelte at jeg ikke kunne komme til. Spurgte så hvornår der var tid. Ikke idag, de var der ikke, men jeg kunne komme ud på Kirkedammen, der var de.

Takkede nej, og kørte på Aromatic. Se evt anmeldelsen derfra.

Der er altså en sammenhæng mellem de to steder. Nå, det er der nok mellem mange af stederne, og i grunden er det ikke så vigtigt.

Synes dog det er træls at nogle steder åbner og lukker tilfældigt. Det er også oplevet hos Beautifull Spiret, som sommetider henviser til SaiMai i Augustenborggade, og som har åben som vinden blæser.

Det er sgu itte nemt at være mand og horny :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...