Emptyman 357 Skrevet 2. December, 2021 Denne er pige er jo heeeelt sikkert en ung dansk pige... som så bare ikke kan skrive dansk... Jeg ville holde mig langt væk. https://sugardaters.com/da/profile/0yzVjO66z3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 2. December, 2021 Hun er ikke dansk og jeg er ret sikker på hun ik er til andet end svindel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 6. December, 2021 TorbenMadsen skrev, den 2.12.2021 at 22:23: Hun er ikke dansk og jeg er ret sikker på hun ik er til andet end svindel Har du bevis @TorbenMadsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 6. Januar, 2022 Er der nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Januar, 2022 Nu skriver hun jo ikke, at hun er dansk. Tværtimod antyder hendes profilnavn vel, at hun er fra Ukraine. Men det bliver man vel mere klog på ved at kontakte hende, end ved at forhåndsudskamme hende her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 7. Januar, 2022 (edited) Casten skrev, for 18 timer siden: Nu skriver hun jo ikke, at hun er dansk. Tværtimod antyder hendes profilnavn vel, at hun er fra Ukraine. Men det bliver man vel mere klog på ved at kontakte hende, end ved at forhåndsudskamme hende her. Jeg har det lidt på samme måde som dig, Carsten. Pegefingrene kommer lynhurtigt frem i dette forum. Både mod piger, men også mellem os mænd. Det giver sgu en lidt trist tone, ind i mellem. Man skal vist bare huske at når pegefingeren peger i retning af en anden, så peger fire tilbage på dig selv. I denne debat kan jeg ikke se at MariaUA har opført sig mærkeligt, eller krævet noget ublu. Eller opført sig useriøst. Hun er bare ikke dansk -åbenbart-, og mestrer ikke det skrevne sprog så godt. Straks er hun mistænkeliggjort. Ikke rimeligt. Redigeret 7. Januar, 2022 af thedanishdude tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 7. Januar, 2022 Er der nogen som har mødt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg