Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte onsdag aften denne uge kvinde, på et kendt sted nær Vesterbro Torv. Bestilte 1 time massage med FP

Hana er en ung, slank (nærmest tynd) og ikke særlig snaksaglig kvinde. Små bryster med store brystvorter. 

Massagen var ikke prangende. Vil gerne have der lægges kræfter i, og det virkede ikke som om, der var noget system i massagen. Her og så der og tilbage igen. 
Da jeg “blev vendt” handlede det straks om mine brystvorter og pikken. Der blev kildet og let massage og effekten udeblev ikke. På med gummi og så en meget hurtig ridetur.
Måtte lige stoppe op og bede om at tempoet blev sat ned. Ville gerne smage på varen. Efter sex i et par stillinger afsluttede hun mig med et ok hj. 

Tiden passede fint, og synes jeg fik, hvad jeg havde betalt de 1.200,- for, men nok ikke en jeg vender tilbage til. 

https://annoncelight.dk/showad/332411 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham der gutten skrev, den 11.12.2021 at 22:45:

Jeg har oplevet et par stk. af thai pigerne der bruger mundbind/maske under fornøjelighederne, gør Hana også det?

ligner hun billederne?

Kroppen kan sagtens være hende. Hun er meget slank, og med små bryster, som på foto 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...