ThorsHammer 519 Skrevet 27. August, 2013 ...Jeg kan ikke stå frem, for jeg skal osse tænke på min fremtid. Lad os sige, at jeg søger et højerestående job sammen med 2 andre personer. Vi har de samme kompetencer, men når direktøren skal vælge, så ville jeg da blive valgt fra på det grundlag, hvis personen havde den information.... Mit gæt ville være, at du tværtimod ville blive foretrukket frem for de 2 andre... :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. August, 2013 Hej, jeg ser det at du er med til at fastholde fordomme, da særligt over for dine venner og familie, da bedre de ser at du kan godt arbejde i faget... og klare dig... og jeg tror næppe du finder en eneste kunde her inde, som vil anbefale deres datter at søge ind i faget... har jo noget med luder og madonna komplekset at gøre, samt hvis og når du får børn nikita så vil jeg gerne så dig anbefale dine piger(hvis du så heldig at få piger) at søge jobbet som mor havde... eller lade dine sønner sælge sig selv... så måske jeg forstår dine veninde... og faktum er jo at over 92% af pigerne tager skade i en eller anden form... fysisk eller psykisk, efter de undersøgelse jeg har læst... prøvemanden Hr. Prøvemanden - Hvor har du læst de undersøgelser der fastslår at 92% af pigerne tager en eller anden form for skade af dette Job ? Pas nu på med at tro på alt hvad du læser - og især de undersøgelser der er lavet af Nej sigerne. Jeg har diskuteret meget og læææænge med mange af dem ( nej sigerne) og de har en kedelig vane med at smide 'faktuelle' tal ud som ikke holder stik. Jeg syntes at det er en svær problemstilling - På den ene side har jeg 'råbt og skreget' på rettigheder for pigerne og jeg selv. Ovenikøbet i mit eget privat Navn. På den anden side ønsker jeg ikke at min familie eller min sportgren skal vide noget. Jeg kan ikke se hvilken tjeneste det ville være i. Mine forældre har aldrig i deres liv været sammen med andre end hinanden. De er mega Konservative omkring sex så det ville i den grad knuse deres hjerte. Den sport jeg dyrker er om muligt endnu mere konservative og jeg ville blive stenet ud som værende en freak. Trist men desværre sandt. Jeg er slet ikke i tvivl om at voldtægter osv ville stige. Der findes rigtigt mange mænd som har en seksualitet som er grænseoverskridende ( for mig ihvertfald ) de har mulighed for at få afløb for den hos piger som selv tænder på denne. Gfe gæsterne tror jeg nu ikke vil fare ud i arrigskab med strips og en gag, for at overfalde uskyldige kvinder. Men der findes mange andre slags gæster end dem Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. August, 2013 Hr. Prøvemanden - Hvor har du læst de undersøgelser der fastslår at 92% af pigerne tager en eller anden form for skade af dette Job ?Det tal er set før. Det blev bragt til torvs af netop Prøvemanden i en hidsig debat, der rasede i november/december: viewtopic.php?t=2896 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. August, 2013 Hej alle Nu kender jeg ikke de tal for om vi tager skade af vores job (prøvemanden kommer nok tilbage med en oplysning om hvor det kommer fra) Men Jeg tror alle tager skade af deres job....feks. telefonsælgeren der altid feks starter en privat samtale med.....jeg ringer fra... Eller kloakarbejderen, arbejdsmanden, eller revisoren, hvad er der lavet af statestikker for det? Nu har div statestikker altid været godt at lave for vores modstandere, så vores erhverv er blevet undersøgt i hoved og hale og er ønske studiet for utrolig mange studerede. Tager man alle de tal og bøjer sammen, ja så er det nok skadeligt....(som andre erhverv) at så vores barndom og andet også er hudflettet til stattestikker...det er faktisk utroligt så meget undersøgt vores branche er. Spørger man pigerne i branchen er det sjældent de kan genkende "den almindelige Sexarbejder" ud fra de tal, jeg kan da ihvertilfælde ikke. Bare tallende som fremkommer fra de statestikker, er nedgørende, de tal sætter os i bås som stakler, Så kan man så spørge om man er en stakkel fordi man giver andre glæde. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 27. August, 2013 Der bliver set ned på branchen, fordi branchen "dukker sig". Kunderne vil ikke tilkendegive højt og tydeligt med navns nævnelse osv at de er kunder, og pigerne, ja de er fanget i stort set samme situation. Inde i mit hoved kan jeg komme i tanke om en befolkningsgruppe der var i en situation, der minder ganske meget om branchens situation. Nemlig de homoseksuelle. Da jeg gik i skole, ganske almindelig kommuneskole i København, og modtog seksualundervisning det har nok været i 1967-68, af en lærer der vel har været mellem 35 og 40 år gammel blev vi bl.a. belært som følger: " I drenge, skal holde jer langt væk fra "Den Underjordiske" på Rådhuspladsen (Kommunalt toilet), det er et sted, hvor homoseksuelle prøver at få fat i jer. Har i først een gang været sammen med en homoseksuel, påføres I denne sygdom, så I også bliver homoseksuelle". Det skal siges at denne lærer, var gift, nød i høj grad at slå og ydmyge børn, og endte sine dage som leder af Børnenes Kontor. Hvilket blot understreger at livet nu engang er grotesk. I mine øjne (mine) har de homoseksuelle m/k, kæmpet en rasende hård kamp over de sidste 30 år, på snart sagt alle fronter og vundet. De har været jaget vildt, udsat for sygeliggørelse, vold, chikane, i en ufattelig grad. Men de har vundet på stort set alle fronter i al fald ud ad til, og i det store hele. Det er jeg glad for. Men her kommer så det irriterende: "Ville jeg synes, at det var dejligt at se min søn, stå og "snave" en anden mand" ? NOT (men alle andre må for min skyld gerne snave løs, eller må de ?) Hvor er jeg dog frisindet, i al fald i teorien Bendix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 27. August, 2013 Jeg sidder og bliver mere og mere imponeret over Nikita's og Trine Tease's indlæg: det ender nok med, at jeg må besøge de damer. Prostitution har altid eksisteret igennem hele menneskehedens historie og jeg er sikker på, at det også vil eksistere indtil de sidste mennesker engang uddør Og spørgsmålet 'Hvorfor bliver der set ned på denne branche' er meget enkelt og svarene meget komplicerede. Mit bud er: Først og fremmest bunder det i en gammeldags sex moral blandt mange også den lidt yngre generation. "Sex er forbeholdt kærester og ægtefolk, men vi mænd der scorer er nogen fandens karle og single piger der er sexglade er løse på tråden." Og sjovt nok har mange kvinder (og nok enkelte mænd) 'luder fantasier', rent faktisk har jeg mødt en dejlig og helt almindelig kvinde på et chat forum, der ville prøve at sælge sig selv - en fantastisk oplevelse og hun tog ikke skade: vi stadig venner. Men er vi ikke alle en slags prostituerede ? jeg kender mange der ikke elsker deres job, men alligevel møder de op og gør ting, de egentligt hellere er foruden: for pengenes skyld. (sådan kan jeg også have det ind i mellem). Og som Cherie siger, så er der nok en del 'almindelige' mennesker, der har taget skade af deres arbejde, så det sker nok også blandt de prostituerede. Men det er i mine øjne vigtigt at skelne og ikke skære alle over en kam. F.eks. har jeg ingen skrupler ved at besøge en pige/kvinde, der myndig, tilstrækkelig moden og begavet til at tage sine egne beslutninger og konsekvenserne af sine handlinger. Derimod har jeg den største medlidenhed med de stakkels gadepiger, de handlede kvinder og de der føler sig presset til at sælge sex. Det er grunden til at jeg med 2 undtagelser har holdt mig til danske piger (Dejlige Italienske Rebecca og en flot men lidt kølig tjekke som de eneste undtagelser). Jeg kunne aldrig drømme om at opsøge thai, afrikanske eller andre tredje verdens glædespiger. Men er det så slemt at sælge og købe sex ? Vi bombarderes dagligt af sex i medierne, reklame branchen bruger hæmningsløst sex for at sælge snart sagt alting, dame blade og andre 'seriøse' magasiner skriver om mode sex osv. Som så mange andre har jeg været i swinger klub (med min nu tidligere bonus veninde), og der var sex i alle afskygninger men alligevel med regler og gensidig respekt. Og gensidig respekt er kodeordet og det gælder alle. Ingen har ret til at se ned på ordentlige mennesker, der ernærer sig på legal vis, og ordentlige kunder skal vel kun stå til ansvar overfor deres koner/kærester og egen samvittighed. Der kan jo være 1000 vis af grunde for, hvorfor mennesker handler som vi nu engang gør. Til slut kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen har links til 'Susanne Legelystens' diverse indlæg og ikke mindst erfaringer ved at stå offentligt frem ? Hun er om nogen velformuleret og modig, det kunne være spændende at høre hendes mening om spørgsmålet. Selv tør jeg simpelthen ikke stå frem som sex køber eller ytre mig offentligt, da det helt sikkert vil støde min familie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2013 Læs lidt om voldtægt, og du vil hurtigt se, at det mere handler om vold og magtanvendelse end om seksuel stimulans i almindelig forstand. For almindelige velfungere mennesker, indgår voldtægt således slet ikke i prioriteringslisten: "Hvordan får jeg lidt seksuel stimulans". og velsagtens fordi, man ikke kan opnå den seksuelle stimulans man savner. I øvrigt kan man overhovedet ikke tage nogle "fakta" fra Sverige alvorligt, da tallene i udgangspunktet skal kunne dokumentere, at deres forbud er en succes. He he Bluejacket, går stærkt ud fra, du ikke har læst det link jeg vedhæftede Du skriver deres forbud er en succes.......... jo jo artiklen handler om, hvorvidt indvandrere er skyld i, der bliver anmeldt 7 gange så mange seksualforbrydelse i Sverige kontra Danmark ( så den ramte du langt ved siden af) Det er også så sikker som amen i kirken, at hver gang en bruger herinde finder en undersøgelse frem, ja så kommer en og siger, at de såkaldte "fakta" kan vise hvad man gerne vil. (så hvorfor skulle det ikke komme her) MEEEEEEENNNNNNNN skal vi ikke satse på, myndighederne i de forskellige lande, kan finde ud af at tælle sammen, hvor mange seksualforbrydelse og voldtægter der er anmeldt????? tror det er meget mere retvisende, end hvad vi ævler om herinde Selvfølgelig kan der være lidt slinger i valsen, hvor modige Svenske kvinder er til at anmelde det.... og naturligvis kan der være et tvivlsspørgsmål om hvorvidt man definerer en voldtægt/voldtægtsforsøg...... Men 7 gange så mange, det er et stort tal http://www.fyens.dk/article/314195:Oden ... e-aarsager Ifølge denne artikel, er der ikke en enkelt årsag til Voldtægt..... men nogle af de hyppigste der spiller ind er kulturelle, sociale og personpsykologiske faktorer. Bl.a er der en større tendens til, at unge arbejdsløse indvandrermænd begår voldtægt. Hvis parforhold fungerer på nogenlunde samme måde i indvandrermiljøet som etnisk danske, så er disse mænd ikke attraktive for kvinderne..... Med andre ord, de får sgu nok ikke så meget Fisse. Vi bliver nok ikke enige, men jeg tror altså det spiller en rolle Men uanset hvad, så har vi aldrig prøvet, at have købesexfobud i DK. Derfor bliver det kun spådomme vi kommer med, da det er ukendt farvand, hvad der vil ske. Du kan ikke bevise, at glædespigerne ikke fraholder nogle typer mænd, fra at begå voldtægt..... og jeg kan ikke bevise det modsatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 27. August, 2013 Til slut kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen har links til 'Susanne Legelystens' diverse indlæg og ikke mindst erfaringer ved at stå offentligt frem ? Hun er om nogen velformuleret og modig, det kunne være spændende at høre hendes mening om spørgsmålet. Link til Susannes blogs mv. er her: http://susannemller.com Hun fortjener i dén grad vores allesammens respekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 27. August, 2013 Jeg tror at hvis der i branchen blev investeret lidt flere af de penge, der generes i bedre og mere ordentlige forhold for glædespigerne, ville de også få en højere status. Og her kan vi som sexkøbere og sexarbejdere hjælpe til: 1. undlad at besøge/søge vagter i bordeller i faldefærdige huse eller steder uden ordentlige toiletforhold. 2. undlad at besøge/søge vagter i bordeller, hvor belysningen er så ringe at man ikke kan se om det er beskidt eller ej. 3. undlad at besøge/søge vagter i bordeller med døgnåbent - medmindre der er tale om en bestilling for en hel nat. 4. undlad at besøge/søge vagter i bordeller med handlede piger. 5. undlad at besøge/søge vagter i bordeller, hvor der anvendes fake fotos og/eller overdrevne beskrivelser. Ofte er der kun tale om småinvesteringer - ekstra belysning koster jo ingenting i forhold til f.eks dagsomsætningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. August, 2013 He he Bluejacket, går stærkt ud fra, du ikke har læst det link jeg vedhæftede Du skriver deres forbud er en succes.......... jo jo artiklen handler om, hvorvidt indvandrere er skyld i, der bliver anmeldt 7 gange så mange seksualforbrydelse i Sverige kontra Danmark ( så den ramte du langt ved siden af) Det er også så sikker som amen i kirken, at hver gang en bruger herinde finder en undersøgelse frem, ja så kommer en og siger, at de såkaldte "fakta" kan vise hvad man gerne vil. (så hvorfor skulle det ikke komme her) MEEEEEEENNNNNNNN skal vi ikke satse på, myndighederne i de forskellige lande, kan finde ud af at tælle sammen, hvor mange seksualforbrydelse og voldtægter der er anmeldt????? tror det er meget mere retvisende, end hvad vi ævler om herinde Selvfølgelig kan der være lidt slinger i valsen, hvor modige Svenske kvinder er til at anmelde det.... og naturligvis kan der være et tvivlsspørgsmål om hvorvidt man definerer en voldtægt/voldtægtsforsøg...... Men 7 gange så mange, det er et stort tal http://www.fyens.dk/article/314195:Oden ... e-aarsager Ifølge denne artikel, er der ikke en enkelt årsag til Voldtægt..... men nogle af de hyppigste der spiller ind er kulturelle, sociale og personpsykologiske faktorer. Bl.a er der en større tendens til, at unge arbejdsløse indvandrermænd begår voldtægt. Hvis parforhold fungerer på nogenlunde samme måde i indvandrermiljøet som etnisk danske, så er disse mænd ikke attraktive for kvinderne..... Med andre ord, de får sgu nok ikke så meget Fisse. Vi bliver nok ikke enige, men jeg tror altså det spiller en rolle Men uanset hvad, så har vi aldrig prøvet, at have købesexfobud i DK. Derfor bliver det kun spådomme vi kommer med, da det er ukendt farvand, hvad der vil ske. Du kan ikke bevise, at glædespigerne ikke fraholder nogle typer mænd, fra at begå voldtægt..... og jeg kan ikke bevise det modsatte Jeg har været i branchen siden de første guldhorn blev lavet, jeg har oplevet 3 med hensyn til voldtægt. 1 Herre der spurgte om han måtte voldtage mig og fik svaret nej. 1 Herre der ville voldtage mig og da han fik nej mente han det var min skyld at han gik ned i parken og voldtog en pige. 1 Herre der mente at få fransk er ensbetydene med at pigen bliver ved til han kommer om der så skal slås. og andet Jeg fik reale tæsk og flået håret af hovedet i 2 timer, fransk for ham betød også at han måtte afprøve resten af min krops indgange og lege med cigarretter i underlivet på mig....nej han spurgte ikke om lov.....han voldtog bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 27. August, 2013 Inde i mit hoved kan jeg komme i tanke om en befolkningsgruppe der var i en situation, der minder ganske meget om branchens situation. Nemlig de homoseksuelle. .... I mine øjne (mine) har de homoseksuelle m/k, kæmpet en rasende hård kamp over de sidste 30 år, på snart sagt alle fronter og vundet. De har været jaget vildt, udsat for sygeliggørelse, vold, chikane, i en ufattelig grad. Men de har vundet på stort set alle fronter i al fald ud ad til, og i det store hele. Vores egen pride parade, ja det kunne være et ømt syn. Der kan næppe trækkes en parallel - vi er ikke en del af fortællingen om seksuel frigørelse, tværtimod. Jeg har flere gange leget med tanken om at stå åbent frem og forsvare det jeg gør - men det bliver ved tanken. Konsekvenserne af ærlighed er simpelt hen for uoverskuelige, og hvem har lyst til at se sig selv spejlet i foragten i andres øjne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2013 Liderligfyr Du har fuldstændig ret i, at jeg ikke ofrede tid på at læse den vedhæftede artikel. Til gengæld har jeg ofte læst fakta omkring danske voldtægter, så jeg er rimelig godt informere omkring almindelige fakta omkring voldtægter, samt at "oplevelsen" ved at voldtage intet har tilfældes med almindelige former for sex. Det er nok de færreste der ønsker sex med tøj på, og sex afsluttet på max 5 min, efter at man har slået kvinden gul og blå, som kendetegner de fleste voldtægter. Det er nok også de færreste der overvejer at voldtage deres Ex når de er liderlige, eller en kvinde de har mødt i byen, som har sagt nej. Den slags fylder også en del i statistikkerne. Hvis man er vant til gensidig og lækker sex med tilfredsstillelse, så er det nok også de færreste der vil tænke "Ok, nu kan jeg ikke længere købe sex, og jeg er åbenbart så grim, at ingen vil dyrke sex med mig. Godt så, nu ligger jeg på lur ude i mørk park og voldtager den første der kommer forbi". Har man den slags tilbøjeligheder, så har man dem uagtet om man har en kæreste, kan købe sex eller ej. Ja, det så muligt at gruppe voldtægter blandt indvandre drenge er stedet i et land, samtidigt med at købesex er blevet forbudt. Den slags "lyster" er næppe styret af om man kan købe sex eller ej. Nu forholder det sig jo ikke således, at et forbud betyder at man ikke kan købe sex. Det er jo så også rigtigt at mange lovlydige borgere ved et forbud vil respektere det, men det er så ikke særligt logisk at konkludere, at når de ikke vil købe sexen ulovligt, så vil de hellere voldtage, hvilket giver endnu strengere straffe. Det giver således ingen mening at sammenligne tal for voldtægter med udviklingen indenfor salg af seksuelle ydelser. Reelt kunne man jo så også hævde at hvis der indføres et forbud, så vil antallet af sexovergreb for pædofile stige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2013 Vi er alle en del af fordommene, uanset om vi egentlig vil det eller ej. Og det irriterer mig faktisk lidt TVR Enig, reelt er det jo "vores" skyld at det ikke bliver anderledes, og så kan vi jo sidde her og klynke over fordømmelsen fra dem der aldrig kunne finde på at tilbyde eller købe sex. Faktum er jo, at det er sexarbejderne og kunderne der i fællesskab skal ændre det, på samme måde som de homoseksuelle har kæmpet, bragt ofre, skam i familien, mistet job osv. for at skabe forandring. Så reelt er spørgsmålet i tråden mindre interessant. Det er faktisk mere interessant at se på spørgsmålet "Hvorfor sker der ikke noget tilsvarende omkring salgs af seksuelle ydelser". Svaret er vel "Det er nok de færreste der ønsker at bringe de ofre der skal til". Et eller andet sted, må det vel således også betyde, det åbenbart ikke er så pokkers vigtigt". Man kan måske også godt tillade sig at konkludere, at selvom branchen blev fuldstændigt lovlig gjort, med rettigheder som for alle andre erhverv, så ville det næppe have den store indflydelse på, om man som kunde kommer snigende ind på en klinik, eller om kvinderne lever et dobbeltliv. Almen fordømmelse hænger sjældent sammen med noget jura. Måske et lidt trist indlæg, men på den anden side, at sidde og klynke og hælde vand ud af ørerne, det er nok heller ikke vejen frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2013 Nu skal mine indlæg forståes som, at købesex tilfredsstiller et basalt behov for nogle, som ikke kan få det dækket på anden vis. Så hvis der ikke var noget der hed købesex, ville de ikke få sex Hvis de så også har nogle psykiske brister evt kombineret med alkohol, så er jeg sikker på, det kan slå klik ved nogen.... også ved nogen, hvor det ikke gør det idag pga de i ny og næ besøger en glædespige.... men som skrevet tidligere, tror jeg ikke vi vil se en eksplosiv stigning, tror bare der er lidt flere der vil komme i farezonen, for at kunne finde på det. Vi er enig om, det på ingen er almindelige mennesker der kunne finde på det. Men hopper ud af debatten her, har nævnt mine argumenter.... og har læst og forstået dine, men er dog ikke enig i, det ikke potentielt kunne give flere voldtægter, hvis det ikke var muligt at gå til en glædespige. En anden gang, tag lige og læs hvad du kommenterer på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 27. August, 2013 LF, jeg er ikke helt med ? Strengen her hedder: "Hvorfor bliver der set ned på branchen" Måske forstår jeg ikke dit budskab: -------------------------------------------------------------- Nu skal mine indlæg forståes som, at købesex tilfredsstiller et basalt behov for nogle, som ikke kan få det dækket på anden vis. Så hvis der ikke var noget der hed købesex, ville de ikke få sex Hvis de så også har nogle psykiske brister evt kombineret med alkohol, så er jeg sikker på, det kan slå klik ved nogen.... også ved nogen, hvor det ikke gør det idag pga de i ny og næ besøger en glædespige.... men som skrevet tidligere, tror jeg ikke vi vil se en eksplosiv stigning, tror bare der er lidt flere der vil komme i farezonen, for at kunne finde på det. Vi er enig om, det på ingen er almindelige mennesker der kunne finde på det. Men hopper ud af debatten her, har nævnt mine argumenter.... og har læst og forstået dine, men er dog ikke enig i, det ikke potentielt kunne give flere voldtægter, hvis det ikke var muligt at gå til en glædespige. ---------------------------------------- Hvorfor mener du der bliver set ned på branchen ? Bendix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2013 læs trådstart..... Nikita kommenterer, at hun ikke er enig i, købesex kan nedsætte antal voldtægter....Hvilket nogle kører videre på (inklusiv mig selv) I bund og grund en afsporing af debatten, hvor der er kommet en konflikt over en enkel linie jeg har skrevet en linie jeg faktisk har sat til at være en af de positive ting Men udover det, så er der faktisk kommet nogle meget gode ting frem, som jeg ikke havde tænkt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2013 Hørte om en undersøgelse i radioen i morges....... Man har lavet en undersøgelse blandt 6000 Asiatiske mænd bosiddende i Asien. Her svarede hver 4. at de har prøvet at voldtage en kvinde. Så kulturrelle forskelle spiller meget ind..... ikke kun at det er afstumpede typer ....... Under de forkerte omstændigheder, er der faktisk rigtig mange mænd, der kunne finde på at begå voldtægt p.s undersøgelse var lavet i forskellige lande derovre, kan ikke huske hvilke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 10. September, 2013 En god og tankevækkende debat, denne streng har. Jeg er enig i at jeg ikke tror at voldtægter forhindres af besøg hos glædespiger, men det er som tidligere nævnt et sidespring fra det oprindelige i denne debat (herligt som en debat kan vandre over flere emner.) Og debatten om voldtægt i forhold til besøg hos glædespiger og derved afløb for vrede/frustrationer eller hvad der gør enkelte mænd til voldtægtsmænd burde vi måske oprette egen streng til herinde? Tjae hvorfor tror jeg der bliver set ned på branchen? (i hvert fald fra en pæn del af en danske befolkning - Det kan der være flere bud på: En tidligere kæreste synes det var ulækkert med de mange forskellige sexpartnere En ven (mand) mener at kunderne viser overlegenhed ved at få sex for deres penge ( blødte lidt op da jeg argumenterede for det kloge i at glædespigen tjente penge og stadig bestemte hvad der var muligt at vælge på menukortet) En anden ven (kvinde) mente at glædespiger var en nem måde at begå utroskab på - og derved en trussel mod det "traditionelle" monogame parforhold. Min far (Ja det sagde han engang) mente at der blev set ned på glædespiger fordi de turde og var modige - i modsætning til konen derhjemme... der kan sættes mange andre fordomme og holdninger op og ovenstående kan også mødes med modargumenter, Men jeg tror at der generelt er en traditionel holdning som præger mange og måske især kvinderne i det danske samfund, om at det er nedværdigende og fornedrende at sælge sig selv, uanset at mange (forhåbentlig) glædespiger selv vælger det som et positivt tilvalg. Og hvis en kvinde sidder sammen med manden derhjemme og ser Bubber i fjernsynet eller mormors bordel, og samtidig taler ned om glædespigen/branchen tror jeg at der er mange mænd som ikke gider/vil eller tør (?) dige konen imod i denne debat. Helt generelt tror jeg at mænd har en mere afslappet holdning til prostitution end kvinder har og det ville hjælpe stort på synet på branchen hvis flere mænd stod frem og turde have denne holdning "offentligt". Det skal lige siges at jeg ikke skyder mod kvinder generelt - de er jo dejlige alle sammen (næsten...) Til sidst et lille tankevækkende link herfra: http://illbunker.dk/?p=2913 Jeg tror at Bonnie/Patricias historie før er blevet nævnt og debatteret herinde, men passer meget godt til denne debat også - Der er i hvert fald flere steder i historien hvor man kan se at folk ser ned på hende og hendes karrierevalg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 16. Oktober, 2013 De personer der enten ser ned på glædespigerne eller blot har et amivalent forhold til branchen burde se denne udsendelse fra DR: http://www.dr.dk/tv/se/rachel/rachel-se ... -uden-skam Rachel er helt sikkert en dejlig og intelligent kvinde med et mega overskud. Specielt hendes behandling af og væremåde overfor handikappede klienter imponerende mig. Skynd jer at se udsendelsen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 16. Oktober, 2013 http://www.dr.dk/tv/se/rachel/rachel-se ... -uden-skam Skynd jer at se udsendelsen ! Jamen det var da et fantastisk indlæg. Jeg blev helt rørt Mvh :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg