Hop til indhold
Guest Pophair

Ungarske Diana i Esbjerg

Recommended Posts

Guest Pophair

https://annoncelight.dk/showad/281646

Endnu en gang fik jeg besøgt Diana. Hun er i Esbjerg for øjeblikket. Hurtig kontakt på sms. Ankom til tiden på adressen. Stedet er nemt at finde, parkering uden for huset, ellers masser af parkering i området. 

Stedet er pænt og renoveret. 

Gensynsglæden var der som altid :)

En time med hende går hurtigt. Diana leverer som altid det hun lover. Hun er smilende og hendes engelsk er blevet noget bedre end sidst jeg besøgte hende i Holsted. Det sted hun er nu, er en del bedre end det gamle hus i Holsted. For en frossenpind som mig, vil jeg fremhæve gulvvarmen som et stort plus :)

Så alt i alt, var det et dejligt besøg hos en kvinde der holder ord, ikke snyder med tiden og som gør sit bedste for at give en god oplevelse. 

Stedet er et privat hus. 

God jul til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Besøgte hende tidligere i Holstebro og sikke en kvinde. Ikke overraskende der er så man rosende ord om hende. Fantastisk væsen og humør hun bringer udover fremragende service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu i Glejbjerg

Min favorit er tilbage og det skulle fejres med et besøg. Diana er noget af det rareste man kan have sex med.

Hun giver blowjob så englene synger 

Og så er det vildt ophidsende at høre når hun kommer. Jeg slikkede hende til orgasme. Mærke når hun kommer. Er skønt . Hun nyder det. 

Klemte med benene om mit hoved for at fortælle at jeg ikke skulle stoppe. 

Har lagt en del penge hos hende. Men fået en masse igen. 

Så det stopper ikke her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...