Hop til indhold
Bryan

OPRÅB. Opfør jer nu ordentligt overfor pigerne.

Recommended Posts

Hvor er det trist, at læse, at en del piger oplever forskellige former for snyd eller direkte dårlig opførsel.

Jeg synes der har været en del, som jeg lige er faldet over på det sidste. Det gør mig harm og trist på mit køns vegne. 

Det kan godt ske, at jeg ikke er den, som bruger dette forum eller for den sags skyld pigerne mest. Men jeg har da både den gode opførsel, pli og ikke mindst respekten for dem, samt nyder at være sød.

Ta jer nu sammen, dem af jer, som ikke kan finde ud af det! (Groft sagt, hvis de ikke var her så fik i ikke noget)

Jeg ved ikke om det er fordi, at man gemmer sig bag et alias eller bollemobil eller noget helt andet. At det så er for nemt ikke at opfører sig ordentligt. 

Det burde bare ikke være sådan! Vil bare sige, at det ikke er svært, at være sød ved dem. Bare lev efter, at du er mod andre, som du også gerne vil have de er mod dig.

Pas på pigerne og vær søde ved dem!!!

Spred budskabet og en skøn jul til pigerne og de gode mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Er det sæson for skideballer?  

Nej, ikke som sådan, men synes bare godt man lige kan tænke over det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du rammer helt uden for skiven med dit indlæg. Dem der kunne have brug for den opsang er oftest udenfor pædagogisk rækkevidde alligevel, og skulle nogen af dem have en profil her på siden er det sandsynligt at den er lukket eller i karantæne. De faste gutter her er skam ordentlige overfor pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bryan skrev, for 25 minutter siden:

Nej, ikke som sådan, men synes bare godt man lige kan tænke over det!

Den er jeg med på. Og intentionen er skam ædel nok. Jeg tvivler bare på at din verbale røffel og løftede pegefinger får tosserne til at ændre vaner.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror du rammer helt uden for skiven med dit indlæg. Dem der kunne have brug for den opsang er oftest udenfor pædagogisk rækkevidde alligevel, og skulle nogen af dem have en profil her på siden er det sandsynligt at den er lukket eller i karantæne. De faste gutter her er skam ordentlige overfor pigerne.

Det er jeg da ked af, hvis jeg rammer udenfor skiven. Jeg er jo heller ikke så velbevandret her, som jeg også skrev. Men man kan jo altid have et håb om, at nogle tænker lidt over det, når det bliver nævnt.

Men dejligt, at de faste gutter er ordentlige overfor pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Den er jeg med på. Og intentionen er skam ædel nok. Jeg tvivler bare på at din verbale røffel og løftede pegefinger får tosserne til at ændre vaner.   

Nej, det er jo desværre altid svært, hvis det er sådan nogle man har med, at gøre. Men glad for, at du forstå mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Er det sæson for skideballer?  

Endelig endelig kan jeg se lyset. Det tog mig 11 år herinde, men nu er alt åbenbaret. Takket være @underdog40 og Tommy Seebach.

Jeg har endda prøvet med GItte Henning, Anne Linnet, Jørgen Ingmann, Svend Asmussen, Povl DIssing, Bjarne Liller and what have you. Uden at forstå.

Tilmed med Lille Bo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt din pointe og intentionen med dit opslag. Jeg har engang, efter et rigtig godt besøg hos en GP, oplevet at hun har sagt til mig: “Jeg ville ønske, at alle mænd, var som dig” og så fortalte hun om hvordan en mand havde forlangt hans penge tilbage, fordi han ikke var tilfreds med besøget og han nægtede at gå, før han enten var tilfreds eller han havde fået sine penge. 

Når vi mænd møder en GP, som ikke levere en særlig god service, kan det med stor sandsynlighed skyldes, at hun er vant til at blive behandlet dårligt af nogle enkelte fuldstændig forskruet mandlige besøgende.

Ofte er dårlige anmeldelser langt mere selvforskyldt end det er kvindens adfærd. Selvfølgelig er der brodne kar. Men blot fordi du smider 800kr på bordet, skal hun ikke automatisk tænde på dig. Ofte males der et billede af, at kvindens serviceniveau kun er til skræk og rædsel. Tag lige et servicetjek på dig selv - hvis du er 55 år, overvægtig og smider 400kr for 15 minutter, så skal du ikke forvente hun springer dig i armene som en anden elskerinde. 

Så opfør jer ordentlig både før, under og efter besøget. 

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forstår godt din pointe og intentionen med dit opslag. Jeg har engang, efter et rigtig godt besøg hos en GP, oplevet at hun har sagt til mig: “Jeg ville ønske, at alle mænd, var som dig” og så fortalte hun om hvordan en mand havde forlangt hans penge tilbage, fordi han ikke var tilfreds med besøget og han nægtede at gå, før han enten var tilfreds eller han havde fået sine penge. 

Når vi mænd møder en GP, som ikke levere en særlig god service, kan det med stor sandsynlighed skyldes, at hun er vant til at blive behandlet dårligt af nogle enkelte fuldstændig forskruet mandlige besøgende.

Ofte er dårlige anmeldelser langt mere selvforskyldt end det er kvindens adfærd. Selvfølgelig er der brodne kar. Men blot fordi du smider 800kr på bordet, skal hun ikke automatisk tænde på dig. Ofte males der et billede af, at kvindens serviceniveau kun er til skræk og rædsel. Tag lige et servicetjek på dig selv - hvis du er 55 år, overvægtig og smider 400kr for 15 minutter, så skal du ikke forvente hun springer dig i armene som en anden elskerinde. 

Så opfør jer ordentlig både før, under og efter besøget. 

Godt skrevet og kan følge dig hele vejen.

Og kan kun stemme i med “opfør jer ordentlig både før, under og efter besøget”

Del dette indlæg

Link til indlæg

@BryanNu er det sådan at jeg er en af dem der ikke kan finde ud af at opføre mig ordentligt over for pigerne, men nu hvor du har begået dit skriv vil jeg helt sikkert ændre adfær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

@BryanNu er det sådan at jeg er en af dem der ikke kan finde ud af at opføre mig ordentligt over for pigerne, men nu hvor du har begået dit skriv vil jeg helt sikkert ændre adfær.

Jamen det lyder jo dejligt. Nej, jeg er ikke helt dum og ved godt, at det ikke er sådan det forgår. Men til grin kan man altid blive. Mit håbe er bare, at nogle vil tænke over det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Din sarkasme er skræmmende præcis. For hvilke mennesker retter ind, blot fordi, at en enkelt skriver et oplæg med en løftet pegefinger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 41 minutter siden:

Din sarkasme er skræmmende præcis. For hvilke mennesker retter ind, blot fordi, at en enkelt skriver et oplæg med en løftet pegefinger. 

Der er nok ingen brådne kar der retter ind efter et enkelt opråb. Men en kultur ændring starter i det små med at nogen siger noget og flere gentager det til det bliver en fælles fortælling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDarkKnightII skrev, for 2 timer siden:

Eroguide er fantastisk. Hvad pokker foregår der nu? Det er jo fuldstændig tomme påstande? Det er sgu snarere pimpsene, der er problemet (hvilket gælder for ca. 80-90% af de udenlandske piger). 90 % af de danske klienter og pigerne er absolut fantastiske. Jeg tror, at der er flere ting, der er afgørende. Punkt 1) Hvordan vi tager et opgør med pimps og sikrer pigernes rettigheder. Punkt 2) Hvordan vi styrker vores egne rettigheder som mænd.

Jeg har desværre hørt  en del fra GPer der er blevet behandlet skidt. Jeg har sågar set kunder kommer brassende mens jeg var igang, fordi han ville have pengene retur da han ikke kunne få rejsning. Yderste truende person. Har hørt om kunder der forsøger sig til alt muligt, som ikke er aftalt, så som at filme seancen hemmeligt. Listen af ubehageligheder de er udsat for er lang.

Nej det kan ikke stoppes idioter er idioter, de kan intet lære. Og så har vi psykopater knap 4% af den mandelige befolkning. Men ja opslaget her er ligegyldigt da idioterne og  psykopater alligevel er pisseligeglade eller finder tilfredsstillelse i at opføre sig skidt.

Jeg har fundet ud af alle fordele ved at opføre sig pænt og gøre sit bedste for at fremstå nydelig badfrisk, jeg får tit et lille kode ord jeg skal skrive i sms næste gang så hun kan sætte mig forrest i køen. Så hun ved at det er en hun ikke bliver behandlet skidt af når man skriver. bingo næsten altid klar når jeg skriver, og ingen ballade, bare lækker behandling.

Og ja hint, til jer nærrigrøve der konstant prøver 15 min dansk. til lavbudget. I kan simpelthen ikke forvente kongebehandling, i blokere for kunder der rent faktisk gerne vil betale lidt ekstra for lækker behandling.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 29 minutter siden:

Og ja hint, til jer nærrigrøve der konstant prøver 15 min dansk. til lavbudget. I kan simpelthen ikke forvente kongebehandling

MEGET ENIG !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg må sige at jeg er enig med TS, der er altså nogle der behandler pigerne enormt respektløst fordi de er glædespiger, nogle ser dem slet ikke som de mennesker de er. Og jeg må sige jeg synes det er forfærdeligt.

Jeg har været heldig ikke at have haft en dårlig oplevelse endnu, mange af mine besøg er endt ud med god kemi med pigen jeg har besøgt, hvor jeg har fået god service, dejlige komplimenter og jeg har fået af vide at jeg er en respektfuld ung herre fordi jeg netop kommer ind og har respekt, jeg er altid høflig og venlig overfor dem.  jeg er ret så sikker på at et godt besøg med en god service også handler om hvad vi kunder gør det til og så handler det altså også om at kemien er der. Et godt lille råd fra mig af er følgende.

1 respekter pigen, og hendes domicil som hun befinder sig og så respekter hendes grænser 

2 vær ydmyg, høflig og venlig det kommer man langt med. 

3 hav nu en god hygiejne, mange af pigerne skriver i deres annoncer at de helst ser man er renlig og har en god mundhygiejne og forneden. Tag nu et bad, børst jeres tænder, tag et stykke tyggegummi eller 2 eller brug mundskyld. Det sætter damerne altså pris på.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad andre ser som en god oplevelse, det jeg egentlig bare vil sige er at vi altså også skal gøre vores for at det bliver en god oplevelse. Jeg har tit snakket med pigerne efter akten er færdig, og jeg har også fået historier om hvor andre kunder decideret har svinet dem til, og det er bare ikke i orden. Man kommer langt med respekt for pigerne. Snak med dem, virk interesseret i dem, spørg indtil dem om hvad deres fritidsinteresse eller what ever man nu kan snakke med dem, det gør jeg ihvertfald. Please drenge vis dem nu den respekt de fortjener og se dem nu som de mennesker de er. 

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke du vil lære noget du ikke allerede ved i forvejen ved at læse mit indlæg. Du kan roligt springe det over. Jeg skrev det mens jeg reflekterede over om jeg egentlig ville skrive et indlæg i denne tråd. Alle er jo reelt enige, mere eller mindre, om at vi skal opføre os pænt. Nå men, nu er du advaret...

Der findes gode kunder og dårlige. Gode GP'er og dårlige. Gode aftaler og dårlige. Gode dage og dårlige - for begge parter.

Jeg tror mennesker som flest vil det bedste med mindre de er psykopater. En har skrevet at fire procent er det, resten - altså 96 procent - vil ud fra min påstand altid det bedste.

Alligevel går det galt hos kvinderne og i debatterne, blandt andet her på EG. Hvorfor? 

Både hos kvinderne og i debatterne handler det om de følelser vi sætter i spil. Vi skriver om det der betyder noget for os, om det så er vores pervasioner/passioner, oplevelser, smag eller Corona-vacciner for den sags skyld. Vi køber og kvinderne sælger et følelses-kick. Det betyder at der er noget på spil, at vi udstiller os selv og at der derfor skal så uendeligt meget mindre til før vi bliver mistænksomme, mistroiske og føler os trådt på. Så kommer barrikaderne op under besøget eller i tråden her på sitet. Dialog bliver afløst af kamp. "Jeg mener" bliver afløst af "du gør". Det siges mere og lyttes mindre.

Den eneste forskel på debatterne på EG og under et besøg er at besøget er fysisk og at der derfor virkeligt kan være noget at frygte.

Vi hører om det i ny og næ, når en kunde eller en GP deler de grimme oplevelser. Jeg vover at formode at de fleste af os kunder møder relativt få GP'ere i forhold til hvor mange kunder en GP møder. Derfor må GP'ere nødvendigvis opleve mange flere grimme oplevelser. Derfor er de også mere udsat - og nok også mere på vagt overfor tegn. En enkelt overfortolkning eller misforståelse og så ruller lavinen som får katastrofen til at opstå.

Løsningen er ligetil: Lyt nysgerrigt - hver gang og altid.

Men kan vi det? For mit eget vedkommende så er det et klart og rungende nej! I hvert fald ikke hver gang og ikke altid. Men vi prøver alle sammen hver gang og altid - i hvert fald 96% af os der ikke er psykopater. Vi lærer løbende af vores fejl. Jeg er en gammel skiderik, så jeg har fejlet mange gange og jeg kan mærke at jeg bliver bedre i forhold til hvad jeg var - i hvert fald nogen gange.

Blev jeg et bedre menneske af at reflektere over dette? Næ, jeg er nok den samme som jeg var før. Men måske husker jeg det lidt bedre næste gang eller når jeg har reflekteret over det er par tusinde gange mere. Så måske er det ok engang imellem at reflektere over det åbenlyse - om ikke for andet så for at minde mig selv om at jeg bliver en lille bitte smule mere den jeg gerne vil være hver gang og altid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 timer siden:

De faste gutter her er skam ordentlige overfor pigerne.

Det ved vi reelt ikke noget om, og ser vi på anmeldelser og debatter herinde er jeg ret sikker på, at det ikke er tilfældet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bryan skrev, den 5.12.2021 at 19:22:

Hvor er det trist, at læse, at en del piger oplever forskellige former for snyd eller direkte dårlig opførsel.

Jeg synes der har været en del, som jeg lige er faldet over på det sidste. Det gør mig harm og trist på mit køns vegne. 

Det kan godt ske, at jeg ikke er den, som bruger dette forum eller for den sags skyld pigerne mest. Men jeg har da både den gode opførsel, pli og ikke mindst respekten for dem, samt nyder at være sød.

Ta jer nu sammen, dem af jer, som ikke kan finde ud af det! (Groft sagt, hvis de ikke var her så fik i ikke noget)

Jeg ved ikke om det er fordi, at man gemmer sig bag et alias eller bollemobil eller noget helt andet. At det så er for nemt ikke at opfører sig ordentligt. 

Det burde bare ikke være sådan! Vil bare sige, at det ikke er svært, at være sød ved dem. Bare lev efter, at du er mod andre, som du også gerne vil have de er mod dig.

Pas på pigerne og vær søde ved dem!!!

Spred budskabet og en skøn jul til pigerne og de gode mænd.

Tak til dig Bryan for at sætte fokus på dette! Og især vigtigt at det kommer fra en mand til en anden mand. 

Alle skal behandles med respekt og det skal alle sexarbejdere ligeledes. At man køber en service betyder ikke at man kan tillade sig alt. Vi er alle mennesker med følelser. I værste tilfælde kan dårlige oplevelser føre til selvmordstanker, PTSD, og at man trækker sig fra branchen.

Kun gode og positive vibes <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv skrevet ligende før og gør det gerne igen! Dette gælder selvfølgelig ikke kun overfor GP’erne men overalt hvor vi færdes…. et lille smil en kvik bemærkning til den trætte kassemedarbejder holde døren for personen der er på vej med hænderne fulde - det koster intet og giver altid et dejligt smil retur. 
Dog nok mest helt specielt med hensyn til GP’erne der jo giver så meget af sig selv og som vi jo på ingen måde kan undvære  det skal da tilstræbes at mødet altid er til fælles glæde! Gode jule hilsner til jer alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...