Guest Smalhans Skrevet 5. December, 2021 Kender nogen hende her ; https://annoncelight.dk/showad/333281 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 5. December, 2021 Smalhans skrev, for 3 minutter siden: Kender nogen hende her ; Hendes kæreste gør tilsyneladende ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 5. December, 2021 Lyder næsten for godt til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 5. December, 2021 Hej Smalhans en klog mand sagde engang til mig: "hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det som regel for godt til at være sandt....brug altid din sunde fornuft min dreng"" som sagt en klog mand. jeg tro der står et tæskehold i den anden ende med nogle ubehagelige baseball bats. God aften H 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 5. December, 2021 Måske har du ret.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 5. December, 2021 “Alt er gratis” ”Kan hele landet” ”Uden Kondom” ”Send et billede først” ”ALT er tilladt” Okay, hvis nogen hopper i denne, så undskyld, men så har man sateme også selv fortjent det! 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 5. December, 2021 Havde en gang for ikke så længe siden en lignende ikke helt så utrolig men næsten annonce hernede i sydsjælland. Reagerede, så ville hun have billeder, hun dirigerede til et obskurt site med slørede billeder, derefter mere korrespondance indtil vi skulle over på en eller anden dating site, fik nogen bongopenge som var brugt op ved chat hurtigt og så skulle det ksote kassen at chatte videre. Stoppede jeg festen og hørte aldrig mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 5. December, 2021 Skulle lige til at brokke mig over det kun var gratis på Fyn - men opdagede heldigvis tilbuddet gælder hele landet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 5. December, 2021 Jeg har bemærket; at der i Aalborg har været afholdt flere gb's af: "brug min q" og at det var gratis, udover entréen på 80 kr for at komme ind i "klubben" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 5. December, 2021 John61 skrev, for 53 minutter siden: Jeg har bemærket; at der i Aalborg har været afholdt flere gb's af: "brug min q" og at det var gratis, udover entréen på 80 kr for at komme ind i "klubben" Men er det en "klub" du vil være medlem af? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 5. December, 2021 Tænker ikke annoncen holder så længe - enten bliver den slettet eller hun bliver fyldt godt op i alle huller: Fræk ung naturlig Q er utro Fyn 05/12 2021 20:43 Hejsa alle sammen. Husk læs hele min profil inde du skriver, når du sender besked på mail husk billede enten af dig eller din p.. og hvad du søger. Jeg er fræk ung Q som går op i heste og restaurant besøg og caffe, nattelivet, Jeg er 29år som har en kæreste, men får ikke stillet mit sex behov, han må ikke vide noget om det her så diskret, jeg stort set frisk på alt, samt alt er uden gummi skal du acceptere du ikke må bruge gummi. Jeg er 166høj, vejer 85kg erotisk buttet, glat for neden og stram, 95F hænge bryster lidt og de er naturlig. Du skal acceptere jeg kan når jeg kan angående sex og hvad vi ellers finder på, da som sagt min kæreste ikke må vide noget, ALT er tilladt når vi mødes og må gerne sprøjte op i mine huller, alle huller må bruges og der nul grænser og nul stop ord. Alt er gratis. Søger hele landet. Skriv på mail samt et billede og forvent ikke jeg svare med det samme men skal nok svare og skriv hvad du vil hold dig ikke tilbage, med dine drømmer og ideer jeg frisk på det hele som sagt glæder mig til forkæle dig og bliver brugt af dig eller jer som i gang bang også.intet er for perverst eller vildt alt har interesse du skræmmer og ikke, bare skriv. Jeg sender billeder på mail når det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 6. December, 2021 Hun sender uden videre billeder på mail incl ansigtsbillede, uden at jeg har sendt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 90 Skrevet 6. December, 2021 Smalhans skrev, for 7 minutter siden: Hun sender uden videre billeder på mail incl ansigtsbillede, uden at jeg har sendt... Og du har naturligvis godtaget billederne som ægte? Har du tjekket om hendes billeder ikke er tyvstjålet fra nettet? Det minder om de falske GPs annoncer, hvor det slet ikke er den samme du møder, når du dukker op på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 6. December, 2021 Hun er ikke overlækker, så tror de er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 6. December, 2021 Smalhans skrev, for 7 minutter siden: Hun er ikke overlækker, så tror de er ægte Det er de ikke. Gå ikke videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 6. December, 2021 Hvordan ved du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 6. December, 2021 Fordi det er et velkendt scam. Men forsøg da endelig. Bare hav det i baghovedet, hvis det pludselig bliver for mystisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 6. December, 2021 Tænker nok ikke med hovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 6. December, 2021 (edited) Smalhans skrev, for 1 minut siden: Tænker nok ikke med hovedet Det er derfor vi kan spare med hinanden herinde. Jeg er selv kommet til fornuft efter et opslag herinde Redigeret 6. December, 2021 af NysgerrigePeter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 6. December, 2021 Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg