Big3lover 1400 Skrevet 6. December, 2021 Først link: https://annoncelight.dk/showad/332310 Besøgte den skønhed forleden dag. Som sædvanlig er billederne ikke af hende......MEN, så stopper det negative også her. De billeder yder på ingen måde kvinden ret. Hun skal ok være midt i 20'erne eller måske max 30. Hun er relativ høj (omkring 1.75) hvilket hun bekræftede. Hun har lange ben og en guddommelig lækker krop, hvor alt sidder hvor det skal. Jeg vil sige hun er chubby men stadig slank. Hun har en stor sambarøv uden at være kæmpe. Til gengæld MEGET store bryster, bløde men faste samtidig og med store nippels. Og så har hun et virkeligt charmerende ansigt med halvlangt hår med små proptrækker-krøller. Hun virker lidt genert og nybegynder men har let til smil. Lidt maskinagtigt blow men ok. Sexen var ganske ok og jeg kunne mærke at hun forsøgte at tilfredsstille mig. Hun red mig i forskellige tempi, hvilket virkede frækt. Bagefter doggy på sengekanten hvor jeg måtte overgive mig. Det var kun 15 min og første gang, men potentialet virker stort. Alt i alt ok oplevelse, som med garanti kan blive meget bedre er jeg sikker på. Men de bryster der....de kan altså noget. Længe siden jeg har set så store og flotte bryster . Så til babsomanerne og numseelskere....bare afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 6. December, 2021 Big3lover skrev, for 40 minutter siden: Først link: https://annoncelight.dk/showad/332310 Besøgte den skønhed forleden dag. Som sædvanlig er billederne ikke af hende......MEN, så stopper det negative også her. De billeder yder på ingen måde kvinden ret. Hun skal ok være midt i 20'erne eller måske max 30. Hun er relativ høj (omkring 1.75) hvilket hun bekræftede. Hun har lange ben og en guddommelig lækker krop, hvor alt sidder hvor det skal. Jeg vil sige hun er chubby men stadig slank. Hun har en stor sambarøv uden at være kæmpe. Til gengæld MEGET store bryster, bløde men faste samtidig og med store nippels. Og så har hun et virkeligt charmerende ansigt med halvlangt hår med små proptrækker-krøller. Hun virker lidt genert og nybegynder men har let til smil. Lidt maskinagtigt blow men ok. Sexen var ganske ok og jeg kunne mærke at hun forsøgte at tilfredsstille mig. Hun red mig i forskellige tempi, hvilket virkede frækt. Bagefter doggy på sengekanten hvor jeg måtte overgive mig. Det var kun 15 min og første gang, men potentialet virker stort. Alt i alt ok oplevelse, som med garanti kan blive meget bedre er jeg sikker på. Men de bryster der....de kan altså noget. Længe siden jeg har set så store og flotte bryster . Så til babsomanerne og numseelskere....bare afsted hvor i odense holder hun til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 90 Skrevet 6. December, 2021 Kan du sige noget om prislejet? Formoder det ligger indenfor standard, så det betyder vel 15 min - kr 600 30 min - kr 800 etc.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 7. December, 2021 Montesquieu skrev, for 13 timer siden: Kan du sige noget om prislejet? Formoder det ligger indenfor standard, så det betyder vel 15 min - kr 600 30 min - kr 800 etc.? Ja jeg gav 600 for 15 min. Har dog ikke fået spurgt om halv time, men mon ikke det ligger der omkring. Det ligger det sædvanligee sted på Rugårdsvej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg