Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Black Candy, Århus.

Recommended Posts

Besøgte Candy, denne week-end. 

Intet link.

Jeg havde på forhånd læst meget forskelligt om bade muligheder ect.

Hermed min oplevelse;

I guder et rodet værelse, et meget lille badeværelse, nej ingen bade mulighed, dog masser af rene vaskeklude, faktisk også en bum-gun. 

Candy er langt pænere end foto antyder.

Sublim service.

Føldte bestem ikke hun var fraværende. Dog skulle en enkelt sms lige besvares, det går sku nok.

Hun er en ret efter tænksom pige, du kan sagtens diskuterer Afrikanske forhold.

Efter endt agt fik jeg en dejlig massage, ja der skule både nynnes og fløjtes, det er helt ok med mig faktisk ret hyggeligt.

Kommer jeg igen, bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 51 minutter siden:

...Intet link....

skal det så forstås som at linket er blevet deaktiveret? ... for hvor fik du ellers fat i hendes billeder? Det giver jo ikke rigtig mening at anmelde nogen man ikke kan finde igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 9 timer siden:

omg alle de emoji, så ved man bare nogen styre den kvinde :-( 

Det tror jeg næppe, jeg har besøgt hende og talt med hende, hun er kun sig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jeps, hun er helt sin egen, og helt bestemt et besøg værd. Det er både godt og skidt hun bor så langt væk... Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 21 timer siden:

omg alle de emoji, så ved man bare nogen styre den kvinde :-( 

Undskyld mig, men  det er da noget af en spøjs konklusion. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 15 minutter siden:

Undskyld mig, men  det er da noget af en spøjs konklusion. :blink:

der var en GP som lavet et opslag om fake annoncer, og jo flere emoji der blev brugt, jo mere sikker kunne man være på det ikke var kvinden selv :-)  så black candy har selv skrevet sin tekst ?

Redigeret af smiley2121

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 7 minutter siden:

der var en GP som lavet et opslag om fake annoncer, og jo flere emoji der blev brugt, jo mere sikker kunne man være på det ikke var kvinden selv :-)  så black candy har selv skrevet sin tekst ?

Så må Candy være undtagelsen der bekræfter reglen

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 23 minutter siden:

Og det er jo så den GPs holdning og opfattelse, men derfor behøver den ikke holde vand. I øvrigt så tror jeg rigtig mange af dem uden alle de hjerter og andre emojies er lavet at andre end pigerne selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er helt sig selv. Jeg har besøgt hende, kun én gang - desværre har jeg lidt svært ved at få tid til at komme til Randers, ellers ville det med garanti have været mange gange. 

Ganske rigtigt noget overfyldt sted og hun kan være noget sjusket med at holde tiderne så man må vente i gården. Til gengæld er der ikke noget at klage over i sengen. Hun er skøn, fræk, sexet med en rigtig lækker krop. Ikke ligefrem fast og stram alle steder men dejlig rund, blød og krammeindbydende overalt og jeg elsker de store bryster som hænger en del. Klasse! Lige noget for mig. Sex med hende er en oplevelse i særklasse. Og hendes priser! Jamen de er fair på grænsen til det uforståelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...