Hop til indhold
Guest moden libertiner

Mao lidt nord for Næstved tidligere Karise

Recommended Posts

Guest moden libertiner

Jeg havde i dag endnu en gang fornøjelsen af Mao's magi.

Mao er en dejlig let buttet thai kvinde, svær at bedømme alder på, men det er jo også lige meget.

Blev som sædvanlig modtaget med skøn omfavnelse og gensynskys ( om alle bliver det ved jeg jo ikke)

Jeg havde bestilt den sædvanlige time, og jeg vil gerne sexe først og så massage i den tid der er til overs.

Mao går på knæ og tager min pik frækt i munden, og går dybt og vådt såå skønt

Så næste program punkt er at jeg slikker hende. Hun kan godt lide at blive slikket og jeg elsker at slikke . Hun lægger bestemt ikke skjul på hvad der tænder hende så det er let at bringe hende op i de højere luftlag. Når min tunge er blevet træt går vi over til sidste sexpunkt på programmet.  Dyb slik og håndjob kombineret med dyyyb prostata massage. Jeg har tidligere opfordret hende til at benytte alle de fingre hun kan få ind, tror snart vi gennembryder lydmuren med hele hånden oppe. Jeg gisper og skriger i hvert fald i en vild orgasme, med tilhørende sprøjt.

Og så massage for resten af tiden, begynder med olie og faste strøg og efterhånden som olien er trængt ind er vi vist ovre i den halvhårde thaimassage.

Hun kan godt den hårde massage men jeg er en kylling så den halvhårde er nok til mig, men der bliver fjernet nogle knuder i musklerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har tidligere opfordret hende til at benytte alle de fingre hun kan få ind, tror snart vi gennembryder lydmuren med hele hånden oppe. Jeg gisper og skriger i hvert fald i en vild orgasme, med tilhørende sprøjt.

.......

Hun kan godt den hårde massage men jeg er en kylling så den halvhårde er nok til mig, men der bliver fjernet nogle knuder i musklerne :)

En hånd oppe i røven? Det er ikke hvad jeg kalder kylling. Der er jeg kyllingen som næppe magter en finger.

Langt hellere en hård massage, tilmed i Næstved.

Men tak for deleren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 20 timer siden:

Mao er en dejlig let buttet thai kvinde, svær at bedømme alder på, men det er jo også lige meget.

Blev som sædvanlig modtaget med skøn omfavnelse og gensynskys ( om alle bliver det ved jeg jo ikke)

Jeg havde bestilt den sædvanlige time, og jeg vil gerne sexe først og så massage i den tid der er til overs.

Så næste program punkt er at jeg slikker hende. Hun kan godt lide at blive slikket og jeg elsker at slikke . Hun lægger bestemt ikke skjul på hvad der tænder hende så det er let at bringe hende op i de højere luftlag. Når min tunge er blevet træt går vi over til sidste sexpunkt på programmet.  Dyb slik og håndjob kombineret med dyyyb prostata massage. Jeg har tidligere opfordret hende til at benytte alle de fingre hun kan få ind, tror snart vi gennembryder lydmuren med hele hånden oppe. Jeg gisper og skriger i hvert fald i en vild orgasme, med tilhørende sprøjt.

Og så massage for resten af tiden, begynder med olie og faste strøg og efterhånden som olien er trængt ind er vi vist ovre i den halvhårde thaimassage.

Har du et link til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Nej ikke pt. Mener hun havde for et stykke tid siden.

Hun er min julegave fra mig selv til mig selv, så vil spørge hende.

Jeg savner også billeder til at holde hukommelsen vedlige imellem mine efterhånden hyppige besøg.

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ca herlufmagle.

Frisk skrev, for 8 minutter siden:

Er lidt nord for Næstved Haslev eller Fuglebjerg?
Ikke helt ligegyldigt for om jeg vil overveje et besøg.

omkring Herlufmagle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DenSøde

Jeg skulle lige teste om Mao kunne være et bud på en fast massøse.

Det kan hun absolut ikke. Hun har ikke den fjerneste forstand på massage. Jeg oplevede blandt andet at få boret hendes negle ind i huden og få en albue direkte på rygsøjlen.

Katastrofal oplevelse, der ikke kommer til at gentage sig.

Redigeret af DenSøde
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSøde skrev, for 13 minutter siden:

Jeg skulle lige teste om Dao kunne være et bud på en fast massøse.

Det kan hun absolut ikke. Hun har ikke den fjerneste forstand på massage. Jeg oplevede blandt andet at få boret hendes negle ind i huden og få en albue direkte på rygsøjlen.

DenSøde skrev, for 14 minutter siden:

Jeg skulle lige teste om Dao kunne være et bud på en fast massøse.

Hvem er Dao og hvor er det hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DenSøde
Bgo skrev, for 13 minutter siden:

Hvem er Dao og hvor er det hende

Det var Mao i Gelsted/Herlufmagle jeg mente. Slåfejlen er nu rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSøde skrev, for 2 timer siden:

Kan kun sige at det kan hun godt finde ud af prøv hvad Anders skriver om det 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSøde skrev, for 2 timer siden:

Enig. Har besøgt hende 1 gang på Karisevej.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Var så på besøg hos Mao endnu en gang for at give mig selv min julegave. Endnu en gang formidabelt, denne gang varierede jeg set-up'et men stadig sex før massage :) Blev til meget sex, hun var tændt i dag eller også var jeg dygtigere end 'sæd' vanlig til at lege med hende.

Og massage bagefter ikke ret længe men hun fik da bugt med eftervirkninger af både fodsåle og læg kramper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Efter nu mere end 3 måneder har jeg besøgt Mao igen ( Jeg har været ude af drift pga sygdom :-( ) blev jeg taget imod som den fortabte søn :-) 

Kys kram, troede du havde fundet en anden osv.

Jeg finder det så erotisk når hun lader underkjolen glide ned og afsløre hendes bryster og glatte kusse. Sidder på sengekanten og læner mig lidt tilbage hvorefter hun går på knæ og tager min nøgne pik under behandling. Såå frækt dybt og vådt.

Som 'sæd'vanlig er jeg vild med at slikke hendes kusse, første runde 3 sprøjt fra hende og masser af støn. Jeg er ved at tro på hun kan lide det :-) 

Lege med prostata er hun god til jeg får de skønneste orgasmer selv om jeg ikke sprøjter.

Massage i den hårde ende men det gjorde rigtig godt.

Ligge og bare kramme og nusse er vores specialitet :-) 

Talte med hende om hun kunne lide store pikke, jeg har en fetish med at se en kvinde få store pikke og slikke hende ren bagefter. Ja hun får selvfølgelig store pikke tror scenariet tændte hende for tiden var vist udløbet men spurgt om jeg skulle slikke hende igen var hun tændt med det samme. Denne gang med meget høje støn og 3 4 store sprøjt direkte i min glubske mund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner skrev, den 6.12.2021 at 22:06:

Hvad med udseende, hvor ligger vi henne når det kommer til det ydre ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mgcharlie skrev, for 45 minutter siden:

Hvad med udseende, hvor ligger vi henne når det kommer til det ydre ?

Du får næppe svar fra Moden Libertiner, Han har status som "Guest", hvilket kan indikere at han ikke længere har en profil herinde.

Men måske @sweetstone eller @Bgo kan hjælpe her??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...