Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens, synes virkelig danske Marie fortjener en god anmeldelse. Jeg fik kneppet hende igår. Jeg blev mødt af en rigtig sød og smilende dansk pige. Mange har haft oplevelser hvor hun lugtede og/eller havde kæbe på fordi hun formentlig havde sniffet kokain. Mamge har også oplevet hendes lejlighed rodet og beskidt. 

Jeg oplevede en rigeligt ordentlig lejlighed. Hun så godt ud og lugtede ikke. Hun havde heller ikke kæbe på.

Pengene skiftede hænder og jeg fik lov at røvpule hende helt i bund. Hold kæft hvor kan hun bare tage pik i røven. 

Jeg synes hun var mega fræk og jeg håber at komme igen. Ud fra min oplevelse kan jeg kun anbefale hende. Og det er fandme billige penge for at få lov at gennemkneppe en flot røv. 

https://annoncelight.dk/showad/331123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hennes annons kommer och går, det är bara att vänta. Hon kallar sig även Veronica / Veronika

Link

Kul att du hade en bra upplevelse, @Anderss!

Redigeret af NickEU

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 36 minutter siden:

Er der en venlig sjæl der gider forklare det med kæben?

Når folk tager kokain får de ofte "kæbe på". Det ligner de står og tygger tyggegummi. Måske de får tørre gummer af kokain? Ved faktisk ikke hvorfor. Har aldrig selv prøvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anderss skrev, for 59 minutter siden:

Når folk tager kokain får de ofte "kæbe på". Det ligner de står og tygger tyggegummi. Måske de får tørre gummer af kokain? Ved faktisk ikke hvorfor. Har aldrig selv prøvet. 

Okay, ja det har jeg aldrig hørt før. Og ej heller ikke prøvet. Hverken kæbe eller kokain. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...