Anderss 55 Skrevet 7. December, 2021 Hej folkens, synes virkelig danske Marie fortjener en god anmeldelse. Jeg fik kneppet hende igår. Jeg blev mødt af en rigtig sød og smilende dansk pige. Mange har haft oplevelser hvor hun lugtede og/eller havde kæbe på fordi hun formentlig havde sniffet kokain. Mamge har også oplevet hendes lejlighed rodet og beskidt. Jeg oplevede en rigeligt ordentlig lejlighed. Hun så godt ud og lugtede ikke. Hun havde heller ikke kæbe på. Pengene skiftede hænder og jeg fik lov at røvpule hende helt i bund. Hold kæft hvor kan hun bare tage pik i røven. Jeg synes hun var mega fræk og jeg håber at komme igen. Ud fra min oplevelse kan jeg kun anbefale hende. Og det er fandme billige penge for at få lov at gennemkneppe en flot røv. https://annoncelight.dk/showad/331123 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 7. December, 2021 Ja ok annoncen er åbenbart nede pt. Men den kommer ofte op igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickEU 43 Skrevet 7. December, 2021 (edited) Hennes annons kommer och går, det är bara att vänta. Hon kallar sig även Veronica / Veronika Link Kul att du hade en bra upplevelse, @Anderss! Redigeret 7. December, 2021 af NickEU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1618 Skrevet 7. December, 2021 Hvor henne holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 7. December, 2021 Hvor i landet? Hvad er "billige penge"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 7. December, 2021 Er der en venlig sjæl der gider forklare det med kæben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 7. December, 2021 Jogge skrev, for 4 timer siden: Hvor henne holder hun til? Man kan sige at hun er i gåafstand fra Imperial Biografen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 7. December, 2021 frddblk skrev, for 36 minutter siden: Er der en venlig sjæl der gider forklare det med kæben? Når folk tager kokain får de ofte "kæbe på". Det ligner de står og tygger tyggegummi. Måske de får tørre gummer af kokain? Ved faktisk ikke hvorfor. Har aldrig selv prøvet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 7. December, 2021 Anderss skrev, for 59 minutter siden: Når folk tager kokain får de ofte "kæbe på". Det ligner de står og tygger tyggegummi. Måske de får tørre gummer af kokain? Ved faktisk ikke hvorfor. Har aldrig selv prøvet. Okay, ja det har jeg aldrig hørt før. Og ej heller ikke prøvet. Hverken kæbe eller kokain. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Får for lidt 39 Skrevet 8. December, 2021 Har besøgt hende for et år tid siden - hun var dybt underlig, tror ikke det var coke men snarere det var noget stærkt medicin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 9. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/331123 Så er hun på igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg