vexxer 92 Skrevet 8. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/332894 Jeg har næsten aldrig været sammen med sådan en perfekt formet pige!!! Hun har en virkelig flot krop og et roligt væsen, som var rart for en der ikke kan lide at dominere pigerne og en som ikke synes om dominerende piger. Det var bare så behageligt og roligt - og jeg fik lov til at studere hende i alle kanter både med mund og øjne, som bare lod sig nyde uden at ville styre tingene i en bestemt retning. Billederne er i øvrigt helt korrekte idet modelbillederne for denne pige faktisk beskriver hende bedst. Eneste minus er at hun måske ikke er så erfaren, men det opvejes af hendes villighed. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 8. December, 2021 Tak for anmeldelsen. Jeg lagde mærke til annoncen og jeg synes også hun så flink og rar ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 8. December, 2021 Hvilken del af Odense holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 9. December, 2021 tæt på tv2 og hun er super dejlig har også været der super oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 92 Skrevet 10. December, 2021 Buck skrev, den 8.12.2021 at 22:25: Hvilken del af Odense holder hun til? Som kingo skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petsen79 0 Skrevet 11. December, 2021 Hun er godt nok dejlig, hun får en til at føle sig hjemme, sød og meget imødekommen. Hun er et besøg værd, jeg kommer igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg