Hop til indhold
erjobareenmand

Kineser med veninde ?

Recommended Posts

Hun ser er ellers dejlig slank og interessant ud (måske lidt ældre end 25 ?) - og med et fornuftigt all-night tilbud til kun kr. 3000,- :P

At hun så dyrker usikker sex (dansk uden kondom) forstår jeg ikke, men man kan vel selv medbringe kondomer :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser er ellers dejlig slank og interessant ud (måske lidt ældre end 25 ?) - og med et fornuftigt all-night tilbud til kun kr. 3000,- :P

At hun så dyrker usikker sex (dansk uden kondom) forstår jeg ikke, men man kan vel selv medbringe kondomer :mrgreen:

Jeg tror nu ikke hun er løbet tør for kondomer.

Men hun er åbenbart begyndt at tilbyde dansk uden.

Jeg besøgte hende i tidernes morgen, og det kom der jo en lystig anmeldelse ud af, men jeg skal ikke nyde noget der mere når hun tilbyder dansk uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hendes priser steget siden sidst? Mindes ikke det var 800,- for 30min

Kineserpigen har sgu aldrig haft en veninde.

Det er en salgsgimmick, som hun har forsøgt en del gange....men uden at der reelt er en anden.

Hun er til gengæld heller ikke bleg for at give et godt tilbud....'listepriser' er kun for dem, der ikke har lyst til at spørge.....

/S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undrer mig lidt over hvorfor hun ikke får en øresnegl med bluetooth - så kan hun jo både snakke i tlf. og kneppe samtidigt uden det virker forstyrrende - og kunderne kan komme med på medhør :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende kineseren ligner hun iøvrigt ikke mere en mand end en tøs? Har svært ved at lure asiatere så måske er det bare mig.

Tror det måske har noget at gøre med hendes make-up og malede øjenbryn - desuden har hun lidt markante kindben - jeg synes faktisk hun ser ret slank og feminin ud. Men om hun er en ung fattig student fra China er derimod et godt spørgsmål? Hendes alder er nok også lidt mere end hun angiver, men det kan være svært at bedømme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville have aflagt hende et besøg i torsdags, men måtte p. g. a. logistikproblemer desværre aflyse.

Noget undrede mig dog!

Mit øre for dansk/kinøjsisk er ikke så veludviklet, at jeg kunne forstå, hvor jeg skulle køre hen, så jeg bad hende sende mig en sms med adressen.

Hun sendte 2, og bekræftede den anden, da jeg ringede for at spørge.

!. xxxxxx 11

2. xxxxxx 1

Det undrede mig naturligvis, at hun kunne være 2 steder samtidig, men hun grinte bare sødt og bekræftede som sagt nr. 2.

Nu melder spørgsmålet sig så, har hun en veninde, så der er tale om 2 piger, eller jobber hun privat ud fra begge adresser, det sidste virker i min optik lidt underligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...