Hop til indhold
Kælepotten

Bedste oplevelse i Odense - Fredag 10/12

Recommended Posts

Hejsa

Jeg skal spendere det meste af dagen i Odense i morgen fredag 10/12, og derfor kunne det jo være dejligt med en lækker hyggestund eller 2.

Men jeg er ikke bekendt med damerne i Odense, og derfor vil jeg gerne have et par anbefalinger.

Det der er vigtigt for mig er:

- Pigen jeg møder, er hende jeg ser på billederne

- Hun er en der stadig godt kan lide det hun laver, og derfor ikke har mega travlt med at få mig til at komme, så jeg kan komme ud af døren igen.

Så er der nogen, som I kan anbefale - nogen I selv har lyst til at besøge igen og igen, så vil jeg meget gerne høre om det.

Det er ikke vigtigt for mig, om hun er meget ung, ung, lettere moden eller reelt moden - bare hun ikke er over 60 år.

Heller ikke vigtigt om hun er tynd eller en anelse godt i stand - men hun må meget gerne have store bryster, og helst ægte bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome

Ikke mange danske piger i Odense og omegn der kan besøges nu om dage, så du skal nok søge udenlansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maleren86
Kælepotten skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Jeg skal spendere det meste af dagen i Odense i morgen fredag 10/12, og derfor kunne det jo være dejligt med en lækker hyggestund eller 2.

Men jeg er ikke bekendt med damerne i Odense, og derfor vil jeg gerne have et par anbefalinger.

Det der er vigtigt for mig er:

- Pigen jeg møder, er hende jeg ser på billederne

- Hun er en der stadig godt kan lide det hun laver, og derfor ikke har mega travlt med at få mig til at komme, så jeg kan komme ud af døren igen.

Så er der nogen, som I kan anbefale - nogen I selv har lyst til at besøge igen og igen, så vil jeg meget gerne høre om det.

Det er ikke vigtigt for mig, om hun er meget ung, ung, lettere moden eller reelt moden - bare hun ikke er over 60 år.

Heller ikke vigtigt om hun er tynd eller en anelse godt i stand - men hun må meget gerne have store bryster, og helst ægte bryster

Jeg vil anbefale dig hende her  https://annoncelight.dk/showad/314468
Hun vil det gerne og 30 time kan sagtens blive til 1 time hvis hun kan li dig.

Til gengæld så er billederne nok ca. 10 år gamle. Hun er formentlig omkring 54 i dag, men dygtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgeligt for dig at Inessa vist havde sidste dag i Odense idag, hun opfylder ellers næsten det hele.

har desværre ikke andre anbefalinger, så skal du til Fredericia ved Tukta, hende kan jeg absolut anbefale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...