Hop til indhold

Recommended Posts

Waverider skrev, for 17 timer siden:

vel anmeldt

Jeg vil sige "blandet anmeldt". Undskyld, jeg ikke kan svare på det du spørger om, men hvis en bruger læser din efterlysning kan han jo tro, at der kun er positive anmeldelser og reelt er der en del, som synes det var kedelig sex og at der var for meget bekymring om kondomer m.m.. Ikke for at afspore, blot info til dem der ikke har læst tidligere anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende den anden dag efter at have læst en masse positive anmeldelser.

Dette er min oplevelse af hende, andre kan have haft en anden

Rigtig sød pige (ikke så stor) og billederne er hende.

God og hurtig kommunikation via SMS og pt. er hun på et pænt sted på Vesterbro.

Rigtig fræk og veldrejet kvinde som man virkelig får lyst til at sætte tænderne i, dog ikke så fast i kødet.

Jeg havde håbet på den helt store GFE oplevelse men blev skuffet. Der er for mange forbehold og begrænsninger og GFE delen med kys på krop og munden var begrænset. Alt skal foregå i langsomt og rimeligt tempo, ikke noget med at banke igennem nogen gange.

Hun er nok for ung/uerfaren til mig og vil nok ikke besøge hende igen selv om hun er lækker.

Jeg har svært ved at forestille oplevelsen af at nogen skulle tage hende bagfra i 2'eren og banke igennem i praksis, hun har for mange begrænsninger (selv om jeg virkelig havde lyst til det ved besøget)

Så samlet oplevelse nok middel eller lidt under for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
testman skrev, for 15 minutter siden:

Besøgte hende den anden dag efter at have læst en masse positive anmeldelser.

Dette er min oplevelse af hende, andre kan have haft en anden

Rigtig sød pige (ikke så stor) og billederne er hende.

God og hurtig kommunikation via SMS og pt. er hun på et pænt sted på Vesterbro.

Rigtig fræk og veldrejet kvinde som man virkelig får lyst til at sætte tænderne i, dog ikke så fast i kødet.

Jeg havde håbet på den helt store GFE oplevelse men blev skuffet. Der er for mange forbehold og begrænsninger og GFE delen med kys på krop og munden var begrænset. Alt skal foregå i langsomt og rimeligt tempo, ikke noget med at banke igennem nogen gange.

Hun er nok for ung/uerfaren til mig og vil nok ikke besøge hende igen selv om hun er lækker.

Jeg har svært ved at forestille oplevelsen af at nogen skulle tage hende bagfra i 2'eren og banke igennem i praksis, hun har for mange begrænsninger (selv om jeg virkelig havde lyst til det ved besøget)

Så samlet oplevelse nok middel eller lidt under for mig

Tak for tilbagemeldingen. Jeg var fra tidligere anmeldelser godt klar over at hun ikke er nogen kneppedukke og mere til det blide univers, men nogle piger udvikler sig jo, men jeg venter nok til der er flere positive tilbagemeldinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
testman skrev, for 8 timer siden:

Hvad mener du med at hun ikke er så fast i kødet? Kan læse mig til at hun ikke har et gram fedt på kroppen, så hvordan skal det tolkes? Elsker en fast lille bagdel - kan hun leve op til det? Og hvor gammel vil du tro at hun reelt er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, der er ikke et gram fedt. Nogle er bare måske mere trænnet og faste i kødet, andre er mere bløde og eftergivende. Hun er den sidste type. Så du får ikke  for at sige det med et gammelt udtryk  ikke 'baller af stål', hvis du er til det.

Alderen passer ved meget godt med de 25 år og den lange flotte manke er kunstig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Alena for godt et år siden. Det var et nærmest katastrofalt dårligt besøg, som jeg beskrev i min anmeldelse. Hun var noget af det kedeligste og mest umedgørlige, jeg har betalt for at bolle, og jeg kan slet ikke forestille mig hendes røvhul om min pik. Hun kunne dårligt nok tage min kun lidt store pik i fissen. Virkelig kedelig pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...