Hop til indhold
Sidelining

kontaktet af GP's veninder/kolleger

Recommended Posts

weber skrev, for 2 timer siden:

Hvis det var mig der fik sådan en henvendelse, vil jeg svare tilbage med, hvor meget jeg tager for et besøg. 

Du må jo kunne noget,  de er interesseret i og derfor også må betale for. ;)

Og så tog det en uventet drejning… takker - fik mig et godt grin!!!   Ja det er helt sikkert fordi jeg kan noget særligt ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, for 15 timer siden:

Hej,

Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig.   Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os...

Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ??

Det er på ingen måde i orden. Hverken telefon nr eller mail adr skal deles med andre. Vi ønsker jo os diskretion og skal selvfølgelig os udvise det samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 27 minutter siden:

Det er på ingen måde i orden. Hverken telefon nr eller mail adr skal deles med andre. Vi ønsker jo os diskretion og skal selvfølgelig os udvise det samme :)

Det er dog langt fra alle GPer, der er enig med dig, men jeg er enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden:

Nej du har nok ret, men håber da ikke det er mange der mener det er ok.. 

Når man læser herinde kan man få den fornemmelse af, at der er flere GPer, der gerne deler tlf.nr. på gæster og folk der har haft ringet. Det kan være pga. dårlige eller gode oplevelser.
Personligt skifter jeg mit nr. ret så ofte, da jeg ikke bryder mig om at være reg. hos diverse GP (uanset grund).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Når man læser herinde kan man få den fornemmelse af, at der er flere GPer, der gerne deler tlf.nr. på gæster og folk der har haft ringet. Det kan være pga. dårlige eller gode oplevelser.
Personligt skifter jeg mit nr. ret så ofte, da jeg ikke bryder mig om at være reg. hos diverse GP (uanset grund).

Du har nok ret.. Så meget følger jeg ikke med :lol:

Men synes det er en trist måde at behandle andre på, hvis man ikke har fået lov.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kendt til de i flere år. Det er meget nemmere, end selv at skulle gennemse annoncer og ringe rundt. Jeg ser bare, hvem der har ringet inden kl 16 eksempelvis, og så vælger jeg en af dem. Det er også meget bedre sex, når de selv opsøger en, for så er de opsat på netop mit besøg. Ak, det er ikke sådan at være en attraktiv sexpartner… :D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fætteren skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har kendt til de i flere år. Det er meget nemmere, end selv at skulle gennemse annoncer og ringe rundt. Jeg ser bare, hvem der har ringet inden kl 16 eksempelvis, og så vælger jeg en af dem. Det er også meget bedre sex, når de selv opsøger en, for så er de opsat på netop mit besøg. Ak, det er ikke sådan at være en attraktiv sexpartner… :D;)

Hold ud! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...