Hop til indhold
Muddisiri

FRÆKKESTE I VEJLE(Siri)

Recommended Posts

Jeg var hjemme hos den dejlige Siri i går, og det var ihverfald ikke noget jeg fortryder. Det var færste gang jeg har “købt” sex, og fik den dejligste omgang med den sødeste pige hvor beskrivelserne matcher 110%. Hun var meget imødekommende og have et helt unikt glimt i øjet der fangede mig med det samme. Hun kunne det hele, dybe blowjobs, frækt sex for hun havde en speciel teknik, som gjorde at udløsningen ikke tig mere end 2 min (holder normalt 15-20 min)

Hun var engageret og gav den bedst tænkelige oplevelse der kunne være. Et helt sikkert go fra mig, og jeg vender tilbage til hende i weekenden og ligesåsnart hun er tilbage i vejle. Uden tvivl.


Linket finder du nedenfor:

https://annoncelight.dk/showad/330419
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt dit profilnavn ender på Siri. Hun er da i den dyre liga, men måske er hun pengene værd. Det har jo altid været dyrt, at fyre med mahogniB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 19 timer siden:

Sjovt dit profilnavn ender på Siri. Hun er da i den dyre liga, men måske er hun pengene værd. Det har jo altid været dyrt, at fyre med mahogniB)

Findes der ikke en enkelt anvendelig direkte anmeldelsesfunktion herinde, så man kan moderator obs på de her helt åbenlyse svindelindlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Return of the Mack skrev, 1 time siden:

Findes der ikke en enkelt anvendelig direkte anmeldelsesfunktion herinde, så man kan moderator obs på de her helt åbenlyse svindelindlæg?

Klik på flaget øverst til højre, så får du mulighed for at anmelde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en hurtig orgasme.

Pudsigt I har samme navn. 

Hvem er hende den anden blondine på billedet? 
 

Muddisiri skrev, den 10.12.2021 at 09:34:

hvor beskrivelserne matcher 110%


Altså….er hun så lækrererere end fotos eller hvordan skal 110% forståes…..

 

Muddisiri skrev, den 10.12.2021 at 09:34:

speciel teknik

 

Hvad gik teknikken ud på? 


 

https://annoncelight.dk/showad/330419

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil ikke just sige pengene værd hun er ikke decideret dårlig men bestemt ikke noget jeg gider gentage

Billederne er sådan lidt "måske" hun er ikke just så køn den dag men kroppen passer vist meget godt petit pæne bryster osv.

sex hmm tror bare jeg lader det ligge

min 3-4 mdr siden men husker det stadig som en blandet oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...