Hop til indhold
Mook

Jeg keder mig

Recommended Posts

frddblk skrev, for 7 minutter siden:

God var jeg jo åbenbart ikke, for jeg fandt jo de forkerte. Er jo ikke nok bare at kunne have sex med dem, men jeg skal bruge modspil også. Hader pleasere.  Og der skal også gerne være lidt omløb øverst også. 

Men som jeg nævnte tidligere så er det med at komme ud til nogle aktiviteter. Ved godt lige corona bremser en del nu her, men det er via den vej eller jobs at mange finder hinanden og venner selvfølgelig også. Tænker ikke du er genert med det hobbyjob du har haft. ;)

Hvor længe har du været i Danmark? Og hvordan kom du hertil? Eller er der for privat at spørge om? 

Åh, det kan jeg godt forstå dig.

Nej, jeg er ikke genert ved hvad jeg arbejder med tvært imod er jeg meget stolt af mig selv, hvis jeg har mulighed for at gøre ting rigtige og godt for andre, set skal du tro <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Åh, det kan jeg godt forstå dig.

Nej, jeg er ikke genert ved hvad jeg arbejder med tvært imod er jeg meget stolt af mig selv, hvis jeg har mulighed for at gøre ting rigtige og godt for andre, set skal du tro <3

Enig. Det skal helt sikkert føles godt begge veje, for eller skal man bestemt kraftig overveje om det er det rigtige man laver. Men det har du jo helt styr på. 

Men nu vil jeg da så holde øje med om der lige pludselig er annoncering fra dig igen. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 10 minutter siden:

Hej igen Mook :D jeg får mails når folk besvare og skriver herinde, og jeg så at du overvejede at starte som glædespige fordi du savner sexen, og det som det nu indebære :) hvis det er tilfældet, så synes jeg i den grad du skal kaste dig ud i det igen <3 det er der ingen skam i, du får ihvertfald min støtte :). Jeg har oftest været i tvivl om det var det rigtige for mig at være udlært Malersvend, og jeg har nu meldt mig til et kursus for at få et truckcertifikat og overvejer nu at søge arbejde i et lager. Jeg kan altid vende tilbage til at være maler, da jeg jo er udlært. Som min far sagde mig for ikke så lang tid siden “Noah man skal gøre det i livet man elsker at lave, og hvis du savner det du lavet før, så vend tilbage når du føler for det og er klar til det”

de samme ord vil jeg sige til dig Mook, hvis du savner at være glædespige igen og det som det nu indebære så skal du da vende tilbage hvis du føler du savner det, du kan jo helt selv vælge hvor mange klienter/kunder du vil tage ind, og du kan jo selv styre dine arbejdstider :) man skal selvfølgelig føle at man har overskud til det, af den ene eller den anden årsag, men du skal ihvertfald vide at du får min støtte hvis du vælger at gå tilbage <3

Med venlig hilsen Hilsen

Noah

Hej igen Noah,

Tak fordi du vender tilbage til mig<3

Ja, det ved jeg. Jeg/ vi vælger selv hvad og hvilke arbejdstillinger jeg skal arbejde med. Og det gør vi kun fordi vi ønsker.

Men på en anden side er jeg nu bare træt af min legetøj, hvis jeg skal være ærlig og sige :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 7 minutter siden:

Hej igen Noah,

Tak fordi du vender tilbage til mig<3

Ja, det ved jeg. Jeg/ vi vælger selv hvad og hvilke arbejdstillinger jeg skal arbejde med. Og det gør vi kun fordi vi ønsker.

Men på en anden side er jeg nu bare træt af min legetøj, hvis jeg skal være ærlig og sige :P

Det var så lidt da <3 det er spændende at læse om hvad du foretager dig :D

Det er netop det i gør, og det er i jeres godeste ret til. 

Du skal ihvertfald arbejde med det du føler dig mest tilpas med :) vælger du at komme tilbage som glædespige og føler at det er dit rette kold, så skal du jo gøre det. Man skal arbejde med det man føler sig tilpas med og elsker at lave <3  
jeg må sige Mook virker simpelhent til at være så fantastisk er menneske, og du virker til at have hjertet på det helt rigtige sted, og jeg kan forstå og se at mange har været glade for at besøge dig, jeg har ikke haft muligheden for at møde dig, men mit indtryk af dig er at du virker til at være en meget dejlig og hjertevarm og omsorgsfuld kvinde <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rosehunter

Dejlige kære Mook.  Bare vis en mulighed for at kontakte dig, så skal jeg skære det ud i glanspaapir.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 17 timer siden:

du virker til at være en meget dejlig og hjertevarm og omsorgsfuld kvinde 

Tusind tak Noah,<3

Men jeg er også meget følsom og følelsesladet — det er mine svage sider. (Jeg har mange følelser)

Glædelig jul til dig og jer alle herinde<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 6 minutter siden:

Tusind tak Noah,<3

Men jeg er også meget følsom og følelsesladet — det er mine svage sider. (Jeg har mange følelser)

Det er et af de bedste træk der findes hos mennesker. Ja det kan nogen gange være en svaghed, men vil altid, på den lange bane, berige og gøre dig til et meget bedre menneske, og lige nøjagtig de egenskaber, har det med at tiltrække andre personer med samme egenskaber, hvilket vil gøre dig/jer til lykkelige mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 1 time siden:

Tusind tak Noah,<3

Det var så lidt <3

det skal du absolut ikke være ked af det er jeg også og det skal man ikke skamme sig over. At man kan udvise følelser er en stor gave (ihvertfald i mine øjne) der er nogle der har enormt svært ved at udvise og snakke om følelser, men at kunne vise og snakke om dem er en stor gave <3

tusind tak Mook og i lige måde <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 20.12.2021 at 20:19:

Det bliver nemmere hvis danske mænd eller kvinder skal finde venner og parforhold, end dem der kommer fra Syd Øst Asien, for der er både kulturforskel og niveauer i kvalifikationsrammen skal vi/ jeg kæmpe for.:rolleyes:

Nu tænker jeg ikke så meget på parforhold , trods jeg er single :)

Jeg er klar over der er nogle kultur forskelle imellem Asiater og danskere , men jeg tænker da at hvis begge gerne vil mødes til en kop kaffe , så gør man det jo fordi det er personen man gerne vil møde, sådan er det i hvert fald for mig selv , jeg er ligeglad hvor hun kommer fra , om det er Asien , Afrika , de østlige lande eller andre , hvis jeg finder personen spændende, så er det personen jeg ønsker at møde , faktisk finder jeg det ret spændende at snakke med personer fra andre kulturer , hvordan det så udvikler sig når man har mødtes nogle gange , det vil tiden jo vise. det kan jo være man bliver bedste venner og får opbygget et super godt venskabeligt forhold og ender ud i Biograf ture , madaftaler og lign , får man den slags venner er de simpelthen guld værd.

Jeg får sådan lidt ondt indeni hvis jeg kan fornemme at en person er ensom , trist eller lign , så går jeg meget op i at personen får lidt glæde i livet.

Jeg er altid frisk på en kop kaffe og en sludder  på en hyggelig cafe , så du råber bare højt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 2 timer siden:

Jeg er altid frisk på en kop kaffe og en sludder  på en hyggelig cafe , så du råber bare højt :)

Det ville jeg så gerne, men en ting jeg bekymrer mig for, at du måske er min nabo;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 10 minutter siden:

Det ville jeg så gerne, men en ting jeg bekymrer mig for, at du måske er min nabo;)

Så skal du da ikke gå ret langt :P

jeg forstår din bekymring. :wub: husk altid at passe på dig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 11 minutter siden:

Så skal du da ikke gå ret langt :P

jeg forstår din bekymring. :wub: husk altid at passe på dig selv. 

Nej, nemlig det :D

Måske det er en stor fordel at vælge ham som venner :P

Ja, det gør jeg som altid<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 20 timer siden:

Dét tror jeg bestemt ikke vi er , så lige på det punkt har du intet at være nervøs for :)
Du er måske Bosiddende i Nordsjælland ? 

Jeg er faktisk et ret behageligt menneske siger mine venner og en fremragende vært :D

Redigeret af Naboen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, den 23.12.2021 at 16:35:

Dét tror jeg bestemt ikke vi er , så lige på det punkt har du intet at være nervøs for :)
Du er måske Bosiddende i Nordsjælland ? 

Jeg er faktisk et ret behageligt menneske siger mine venner og en fremragende vært :D

Det lyder perfekt <3

Jeg bor i nærheden af grænsen(mellem Frb. og Kbh.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Det lyder perfekt <3

Jeg bor i nærheden af grænsen(mellem Frb. og Kbh.)

Dér kan du bare se , vi er ikke Naboer , så alt er godt .
Som skrevet var det også "Bare" et tilbud , for nogle gange kan det altså være rart at snakke med et andet menneske  og kunne aflæse mimikken 
Se smil og lign. imens man snakker.
Man når gerne rundt i alle mulige forskellige retninger i snakke når man får nye bekendtskaber :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 8 minutter siden:

Dér kan du bare se , vi er ikke Naboer , så alt er godt .
Som skrevet var det også "Bare" et tilbud , for nogle gange kan det altså være rart at snakke med et andet menneske  og kunne aflæse mimikken 
Se smil og lign. imens man snakker.
Man når gerne rundt i alle mulige forskellige retninger i snakke når man får nye bekendtskaber :)

Du har fuldstændig ret i - også det vigtigt er at man kunne lide hinanden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, Lige nu:

Du har fuldstændig ret i - også det vigtigt er at man kunne lide hinanden :)

Bestemt ..  det er vigtigt for at kunne få en snak til at flyde og kunne grine men også til de alvorlige snakke om hvad der rører sig inden i én :)
Når man dertil , så er sådan et venskab guld værd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 4 minutter siden:

Bestemt ..  det er vigtigt for at kunne få en snak til at flyde og kunne grine men også til de alvorlige snakke om hvad der rører sig inden i én :)
Når man dertil , så er sådan et venskab guld værd :)

Enig, men jeg tror jeg er bare glad for at opleve noget nyt når jeg møder nye mennesker. Og kommer ikke til at snakke om min fortid da jeg ikke så igen skal åbne og fortælle andre om den fortælling jeg har haft.... da jeg er måske for følsom...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, Lige nu:

Enig, men jeg tror jeg er bare glad for at opleve noget nyt når jeg møder nye mennesker. Og kommer ikke til at snakke om min fortid da jeg ikke så igen skal åbne og fortælle andre om den fortælling jeg har haft.... da jeg er måske for følsom...

Selvfølgelig er din fortid ikke noget man behøver komme ind på , det er jo som sådan ikke det nye venskaber handler om , det handler for mig om at møde personen i nuet.
Tror dog det er svært ikke at snakke om fortid , men man vælger jo selv hvad man vil dele ud af og hvor tæt på "Nye" bekendtskaber skal på ..
Det dejlige med nye venskaber er , at man lære noget nyt , ikke kun om et andet mennesker men så sandelig også om sig selv og nyde de oplevelser et nyt venskab giver . dét er guld værd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 7 minutter siden:

Selvfølgelig er din fortid ikke noget man behøver komme ind på , det er jo som sådan ikke det nye venskaber handler om , det handler for mig om at møde personen i nuet.
Tror dog det er svært ikke at snakke om fortid , men man vælger jo selv hvad man vil dele ud af og hvor tæt på "Nye" bekendtskaber skal på ..
Det dejlige med nye venskaber er , at man lære noget nyt , ikke kun om et andet mennesker men så sandelig også om sig selv og nyde de oplevelser et nyt venskab giver . dét er guld værd :)

Ja, og det var de ting jeg ønsker at opleve i hele verden... Men folk lever med løgne - og jeg kan ikke tåle en løgn fortælling og løgn behandling af folk, hvis du forstår :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 10 minutter siden:

Ja, og det var de ting jeg ønsker at opleve i hele verden... Men folk lever med løgne - og jeg kan ikke tåle en løgn fortælling og løgn behandling af folk, hvis du forstår :rolleyes:

Forstår dig så ude mærket , men venner og veninder lyver heller ikke  , eller det burde de i hvert fald ikke , og jeg har aldrig forstået det med at nogle personer skal gøre sig bedre end hvad de er , hvorfor pynte på en historie , vi er som vi er , vi vælger selv vores vej at gå , vi vælger heldigvis også selv de personer som vi ønsker at omgåes og have som venner , resten kan  vi smide ud til siden.
Og så behandler man mennesker som man selv vil behandles , nemlig med respekt ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 5 minutter siden:

Forstår dig så ude mærket , men venner og veninder lyver heller ikke  , eller det burde de i hvert fald ikke , og jeg har aldrig forstået det med at nogle personer skal gøre sig bedre end hvad de er , hvorfor pynte på en historie , vi er som vi er , vi vælger selv vores vej at gå , vi vælger heldigvis også selv de personer som vi ønsker at omgåes og have som venner , resten kan  vi smide ud til siden.
Og så behandler man mennesker som man selv vil behandles , nemlig med respekt ! 

Jeg blev glad -  at jeg nu sidder og skriver med en selvstændig mand<3

Tak for det du har forstået <3

Merry Christmas everyone <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dear Mook,

A new year is like starting a new chapter in your life. It’s your chance to write an incredible story for yourself.

All the best for 2022!<3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekholmen skrev, for 12 timer siden:

Dear Mook,

A new year is like starting a new chapter in your life. It’s your chance to write an incredible story for yourself.

All the best for 2022!<3<3<3

Thank you❤️
Happy New Year :wub:

2BED035C-4F28-417C-B4B3-8922FA048809.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 10.12.2021 at 15:01:

Jeg keder mig virkelig meget, når især Dec måned er begyndt og når især coronatider er fortsat.:o

Jeg har prøvet og gjort alt ( udendørsaktiviteter) for at udgå denne situation(år efter år) Men desværre ikke er muligt. Og det ændrer ikke så meget på, at jeg ikke kan få noget af vide fra jer herinde.

Jeg håber at det er Ok, jeg stiller disse spørgsmål på eroguide(det kan godt være jeg ikke er så god til spørgsmålsformulering) Men I svar som I kan ^_^ Her kommer der spørgsmålene:

— Hvad tilbringer jeres aftener mest, når sommertid er forbi og vintertid er kommet? Altså udover det købesex :Psamt i forbindelse med årets kulturer og fester(Tradition) Men jeg mener også fritidsinteresser.

Da jeg faktisk synes, at det er så kedeligt at være sen person, som ikke har mulighed for at opnå sit mål. Det jeg ønsker og gerne er at kunne rejse rund til forskellige lande hvert år(ferielyst) naturligvis/ forhåbentlig for at møde med nye mennesker, og at kunne opleve deres kulturer(kulturelle forskelle) samt social forskelle, hvis I forstår mig^_^

Jeg må indrømme, at jeg er glad for at lære noget nyt hvis det var mulighed. Jeg kender faktisk til seje projekter vinterferien. Men er der flere muligheder ? Jeg er bare træt af min hverdag, hvor de eneste dage skal foregå i denne samme rutine hele tiden( arbejde, indkøb, madlavning, musik og film plus sexvideo om natten :D

— Findes der en hjemmeside, der giver udgangspunk til rejsepartner eller grupperejse til forskellige destinationer ? Hvis det findes, hvordan fungerer det og hvor stor omhyggeligt skal jeg være ifht uudnyttede muligheder ? 
Jeg ved, at der er mange ensomme her i DK, men jeg ved ikke bare hvad de går og laver, når de keder sig. Jeg har ca 50 forbindelser påxxx men det er intet om, der tale om social privatliv - og FB bruger jeg næsten aldrig. Det er defor, det er grunden til, til jeg keder mig for meget. 

Jeg ved dette er urelevant irrelevant for nogle af jer, men jeg er bare ensom.:(

Kh.

Mook<3/ en rigtig god weekend til jer alle.

Hej Mook må jeg spørge om din alder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...