Guest Grydeskeen Skrevet 1. Januar, 2022 Thai Nyder skrev, for 8 minutter siden: Hej Mook må jeg spørge om din alder? Man spørger ikke en dame om hendes alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai Nyder 16 Skrevet 1. Januar, 2022 Jo jeg gør hvis jeg kan hjælep hende gennem hendes krise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1870 Skrevet 1. Januar, 2022 Thai Nyder skrev, for 28 minutter siden: Jo jeg gør hvis jeg kan hjælep hende gennem hendes krise. Hvad skal/ kan du hjælpe mig til - og hvad har min alder med det at gøre ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. Januar, 2022 frddblk skrev, den 20.12.2021 at 21:27: Enig. Det skal helt sikkert føles godt begge veje, for eller skal man bestemt kraftig overveje om det er det rigtige man laver. Men det har du jo helt styr på. Men nu vil jeg da så holde øje med om der lige pludselig er annoncering fra dig igen. Det har jeg på fornemmelsen, at der kommer. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. Januar, 2022 Mook skrev, for 3 timer siden: Hvad skal/ kan du hjælpe mig til - og hvad har min alder med det at gøre ? Mook - lyt til dig selv. Og ikke alle mulige andre. Godt Nytår fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 2. Januar, 2022 Thai Nyder skrev, for 20 timer siden: Jo jeg gør hvis jeg kan hjælep hende gennem hendes krise. Hvad har det med hendes alder at gøre, sikke en gang ævl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1870 Skrevet 3. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, den 1.1.2022 at 23:18: Mook - lyt til dig selv. Og ikke alle mulige andre. Godt Nytår fra Mr. Sensual Det gør jeg altid. Tak - håber du er kommet godt ind i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1870 Skrevet 3. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, den 1.1.2022 at 23:11: Det har jeg på fornemmelsen, at der kommer. Mange hilsener Mr. Sensual Jeg skal nok være der for dig/ jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 3. Januar, 2022 Mook skrev, for 5 minutter siden: Det gør jeg altid. Tak - håber du er kommet godt ind i det nye år Hej Mook, Tak for din hilsen. Ja, jeg er kommet godt ind i det nye år, men savner dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 3. Januar, 2022 Mook skrev, for 4 minutter siden: Jeg skal nok være der for dig/ jer Hurra - på snarligt gensyn. Sikke en fest, det bliver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1870 Skrevet 3. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 5 minutter siden: Hurra - på snarligt gensyn. Sikke en fest, det bliver Ja, skal du glæde dig til. Det nye år med de nye gode sex tricks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 3. Januar, 2022 Mook skrev, for 1 minut siden: Ja, skal du glæde dig til. Det nye år med de nye gode sex tricks Jeg ser frem til at komme i skole igen med dig som den frække lærerinde. Vi skal nyde nu'et. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1870 Skrevet 3. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 9 minutter siden: Jeg ser frem til at komme i skole igen med dig som den frække lærerinde. Vi skal nyde nu'et. Absolutely Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg