Hop til indhold
yrghh

En nat med en engel - Filippa på Østerbro

Recommended Posts

Det var en mørk og stormfuld nat. Vinden susede mellem betonjunglens blanke facader, mens den ældre herre nervøst kæmpede sig gennem byen.
Missionen - og dermed denne anmeldelse - drejede sig om at tilbringe en hel nat med en GP. Skulle dette ende med at være den ultimative Girlfriend Experience?

Spørgsmålene tårnede sig op undervejs

• Kan vi holde hinanden ud i 10 timer?
  • Kan vi snakke sammen, eller dur vi kun til sex?
  • Hvad hvis hun i virkeligheden slet ikke gider?
  • Hvad gør jeg hvis hun aflyser i sidste øjeblik?
  • Har vi overhovedet en aftale?
  • Hvad nu hvis hun er pisselækker men skideirriterende?
  • Hvad nu hvis man skal skide mens hun ligger der og er pisselækker?

Pigen er velbeskrevet i et utal af anmeldelser, så der skal ikke bruges for meget plads på anmeldelser af hende og selve akten, men der er ingen tvivl om at hun leverer på alle parametre. Det seksuelle er der absolut ikke en finger at sætte på, og kæresteoplevelsen er, og har altid været, uovertruffen.

Og netop det er problemet. For når man tilbringer så lang tid med den smukkeste unge pige, som tilsyneladende virkelig nyder selskabet, så er det forfærdeligt svært ikke at overfortolke på en girlfriend experience. Jeg tvivler stærkt på at nogen kan holde facaden oppe i så lang tid. Alt pegede på at hun nød mit selskab gennem hele aftenen, natten og morgenen ligeså meget som jeg nød det, og følelsen af at det hele bare var skønt og rigtigt satte sig i hovedet på mig og transformerede den eksisterende betagelse til en begyndende forelskelse.

Og derfor er det med stor sorg, at jeg bliver nødt til at tage mentalt afsked med Filippa, for den service og indlevelse hun leverede satte alt for mange tanker i hovedet på mig. Jeg ved at det vil fremkalde negative reaktioner fra kyniske mennekser i dette forum, men den service, indlevelse og (ja, nu siger jeg det) kærlighed hun leverede i al den tid, vi var sammen, tvivler jeg på at hun kunne have leveret uden at mene det. Selv om hun er sød, smuk og intelligent, tror jeg ikke hun er så god og ihærdig en skuespiller.

En nat med Filippa ER den ultimative Girlfriend Experience, men det gør det samtidig til en rigtig dårlig GP-experience, for med så lang tid til rådighed, bliver det meget personligt og intimt.

Skal det gentages?
Sikkert ikke. Måske. Jeg ved det ikke. Jeg tror det ikke. Jeg ville gøre det til enhver tid.

Var det pengene værd?
Oh yes! Det var en oplevelse, jeg aldrig kommer til at fortryde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som du har fået en på opleveren. Tillykke med det.

Jeg er sikker på Felippa har nydt dit selskab og at det ikke har været svært for hende at kaste sig ind i indlevelsen og nyde den gode tid i havde sat af til at være sammen. 

Selvom man ikke er kærester, så kan man jo godt nyde det, når det nu er. 

Tak for en god beretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 5 minutter siden:

Det lyder som du har fået en på opleveren. Tillykke med det.

Tak. :) 
Det var en enestående oplevelse, og jeg tror den skal forblive netop det: ENESTÅENDE.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smukt @yrghh, dejligt at læse, at du tog springet og kastede dig ud i overnatningsprojektet.

Det lyder som om du bevæger dig på den knivsæg man skal passe så umådeligt meget på i den her verden. Uanset hvad, så er det med at passe på og være meget opmærksom på, at det her er en spændende men også ufattelig farlig verden. Jeg vil advare dig (og jeg opfatter ikke mig selv som specielt kynisk), men de kvindelige superstjerner der er i denne verden, de er også nogle helt igennem fantastiske personligheder, der er ekstremt skarpe og dygtige til at afkode præcist du ønsker. Du lyder til at have fået en af de rigtigt gode oplevelser, og så kommer her advarslen: Lad nu være med at ødelægge oplevelsen eller dig selv ved at kamme over og miste balancen på knivsæggen.

Pas på dig selv - og glædelig jul :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sherlock skrev, for 3 minutter siden:

Smukt @yrghh, dejligt at læse, at du tog springet og kastede dig ud i overnatningsprojektet.

Det lyder som om du bevæger dig på den knivsæg man skal passe så umådeligt meget på i den her verden. Uanset hvad, så er det med at passe på og være meget opmærksom på, at det her er en spændende men også ufattelig farlig verden. Jeg vil advare dig (og jeg opfatter ikke mig selv som specielt kynisk), men de kvindelige superstjerner der er i denne verden, de er også nogle helt igennem fantastiske personligheder, der er ekstremt skarpe og dygtige til at afkode præcist du ønsker. Du lyder til at have fået en af de rigtigt gode oplevelser, og så kommer her advarslen: Lad nu være med at ødelægge oplevelsen eller dig selv ved at kamme over og miste balancen på knivsæggen.

Pas på dig selv - og glædelig jul :) 

Jeg er fuldstændig enig. Det er også derfor, "at jeg bliver nødt til at tage mentalt afsked".  :)
Hun er en superstjerne, og er helt sikkert meget professionel. Men jeg tror også jeg har set en del af det menneske, der ligger bagved gennem vores efterhånden mange møder, så netop derfor må jeg stoppe med at se hende. Eller holde en lang pause... Eller en pause.. en kort pause... eller.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 minutter siden:

netop derfor må jeg stoppe med at se hende. Eller holde en lang pause... Eller en pause.. en kort pause... eller.. ;)

.... eller en pause til næste uge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

.... eller en pause til næste uge :D

Ja, det er jo snart jul, og jeg har været en sød dreng i år

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er jo snart jul, og jeg har været en sød dreng i år

Ja, det er nemt at finde de "rigtige"  forklaringer.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen

Lyder som en lækker oplevelse :)

Det er ikke godt at blive alt for “lun” på den slags piger, men det kan være meget svært med de dejligste…kender det kun alt for godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Ja, det er nemt at finde de "rigtige"  forklaringer.  :D

Men hvis jeg har været en bad boy, må hun gerne straffe mig...

dhnmdst skrev, for 4 minutter siden:

Det er ikke godt at blive alt for “lun” på den slags piger,

Spøg til side. Som @Sherlock siger, er det en knivsæg, når oplevelsen bliver så "ægte", så jeg holder lidt afstand til hende noget tid :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 timer siden:

Skal det gentages?

Sikkert ikke. Måske. Jeg ved det ikke. Jeg tror det ikke. Jeg ville gøre det til enhver tid.

Var det pengene værd?
Oh yes! Det var en oplevelse, jeg aldrig kommer til at fortryde.

Rigtig fin pointe.

Jeg har selv haft et par af dine beskrevne oplevelser. Den ene var på en fritidsbåd på havet, og de to andre på en inviteret tur til udlandet. Alle tre fine oplevelser, som nok ikke bliver gentaget. For de kostede en del penge, men nu har man prøvet DET og kan sætte kryds i "eroregnskabet".

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 8 timer siden:
  • Hvad nu hvis hun er pisselækker men skideirriterende?
  • Hvad nu hvis man skal skide mens hun ligger der og er pisselækker?

laughing-lmao.gif.9fdebb284df5778a4b2c3338cd6f1281.gif

Jeg har seriøst grinet i et lille minut over især den sidste :D .. tak for en perle og fedt at du gik all-in og vandt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder sgu som en lækker tur , men ja pas på med den småforelskelse.

For efterhånden en del år siden besøgte jeg ofte legenden https://70210026.dk/chantall

Og var sgu vildt forelsket. Mig og en logebror Viber , håber han har det godt nød denne kvinde i fulde drag. Og jeg blev sgu nærmest jaloux når han berettede om sine ture hos chantall. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 6 timer siden:

Hvad kostede denne ultra dejlig oplevelse

Der er flere, som spørger om prisen, men svaret til alle er, at det må hun selv fortælle. 
Det var bestemt ikke nemt, at få lavet en sådan aftale med hende, og jeg er sikker på, at hun også vælger meget nøje, når det drejer sig om noget så tillidskrævende som en hel nat sammen.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lockherupnu skrev, for 3 timer siden:

Og, hvad kan man bruge en anmeldelse til, hvis den er skrevet af en dybt forelsket kunde?

Interessant betragtning.

Når man læser en restaurant-anmeldelse, vil nogle bare vide, om portionerne er store nok til at man bliver mæt, mens andre gerne vil vide mere om bevæggrunde for at besøge restauranten, og det samlede indtryk besøget efterlod.

I et samspil mellem mennesker, er det som en Omakase, hvor kokken sætter menuen efter dagens humør. Derfor er det ikke sikkert, det giver mening at anmelde menuen, for de næste gæster får måske noget helt andet, og så er det nok mere relevant, at se en anmeldelse af konceptet end den egentlige menu.

Men måske er en sådan beretning mere rettet mod de, der allerede med glæde har besøgt restauranten på kroen, men som har overvejelser om de skal kaste sig ud i en overnatning med middag inkluderet. Det giver ikke mere at spise, men for en sum ekstra, giver det en mere afslappet måde, at nyde stemningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en dejlig oplevelse ! Og ja, det er ikke mærkeligt du bliver forelsket i den lille steg, som hun er :wub: Du skal være lavet af sten for ikke at blive det.Jeg tænker blot hvordan hun har det med, at vi bliver så vilde med hende, når hun selvfølge ikke selv er det med os ? Er hun selv klar over hvad hun sætter igang, og jeg håber ikke hun sætter noget igang i den forkerte en dag :oops: som ikke forstår det ikke er gensidigt. Håber hun er så god en menneskekender og styrer uden om dem. <3

Redigeret af Blender

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Når jeg besøger Filippa føler jeg  hun er min kæreste. Min teori er at Filippa rigtig godt kan lide mennesker, herunder mænd :)

Min besøg har flere gange trukket ud i flere timer, med masser af hygge, pillowtalk, gensidig massage nusseri mm.

Når jeg forlader hende er jeg altid smask forelsket, tænker, hvor heldig kan man være at få sådan nogle oplevelser med en så sød, smuk ung kvinde.

Jeg ved hun bliver aldrig rigtig min, men jeg har nogle uforglemmelige stunder med hende - Livet er fandeme værd at leve :D

Det er ikke mærkeligt, at der er svært at få en tid hos hende. Alle os faste kunder bestiller tid igen og igen.........

Jeg tager tit en lille gave med, for at vise at jeg sætter pris på hende.

Redigeret af Zweimal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et spørgsmål til fansene : hvis ikke pengene blev involveret, havde hun været sammen med jer?

Og, vi har aldrig fået vores nysgerrighed tilfredsstillet...Prutter hun???

Redigeret af lockherupnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
lockherupnu skrev, for 4 minutter siden:

Et spørgsmål til fansene : hvis ikke pengene blev involveret, havde hun været sammen med jer?

Måske en enkelt eller to af os - hvorfor dog ikke? Men generelt nej, naturligvis ;)

lockherupnu skrev, for 5 minutter siden:

Og, vi har aldrig fået vores nysgerrighed tilfredsstillet...Prutter hun???

Kender hende ikke, men ja - naturligvis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
lockherupnu skrev, for 15 timer siden:

Det er vel fifty-fifty: enten ja eller nej ;) :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...