Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. December, 2021 Man kan prøve at forstå, hvorfor folk gør som de gør, men uanset hvad bliver man nok nødt til at acceptere, at prisprutteri kommer med branchen og håndtere det på bedste vis. Jeg kan sådan set godt forstå grundtanken: At en mand enten bliver fristet af en pige, som han ikke har råd til at besøge, og forhører sig for at se, om det alligevel kan lade sig gi', eller en mand som tænker, at hvis han presser prisen på 3 besøg, har han råd til et 4. Lige så meget som jeg forstår det, er det ikke sådan min biks virker, og forståelse giver mig hverken flere eller færre forespørgelser om lavere pris. I stedet for at bryde mit hoved med "hvorfor", koncentrerer jeg mig selv hellere om "hvordan" - hvordan jeg håndterer denne ting som sker, uden at jeg har den store indflydelse til at forebygge det noget videre. Selv har jeg valgt ikke at hidse mig op. Jeg svarer simpelt "nej, min pris er fast". Accepterer de, er det super, reagerer de negativt eller plager, blokerer jeg dem. Skriver de, at de desværre kun har f.eks. 400 kr. og pludselig finder 300 mere, efter jeg har afvist forespørgslen, bliver de også blokeret, for den type uærlighed gider jeg ikke lukke ind af min dør. Det er snildt klaret, og man får også hurtigt ryddet ud i de mænd som altid forsøger at prutte, så den lugt fylder egentlig ikke særlig meget for mig. En hurtig udluftning og videre til de sjovere ting i livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 11. December, 2021 mr. WilD skrev, for 10 timer siden: Tak for din input Skal jeg forstå det sådan at du beder om en massage og herefter tilføjer ting undervejs? Nu har jeg jo hørt historier fra tidligere hvor konen arbejdede for andre. at der var kunder som kom og fik 1 times massage og "forsøger" at få Blowjob eller Handjob inkluderet undervejs. (gratis), hvilket har givet anledning til at pigerne i butikken har måtte smide kunder ud undervej uden betaling. En massage med blowjob koster 700 og derfor har pigerne svaret at det koster 200 mere. hvortil kunden blev sur. Derfor lærte min kone hurtigt at kunden får det kunden beder om så hvis kunder beder om 1 times massage får kunden 1 times massage. Har du selv prøvet at gå til et thaisted og få massage?? -hvis din kone har lært at "kunden får hvad kunden beder om" -det er helt sikkert ikke fakta/realiteten... Jeg har tit måtte nævne, hvad egentligt var aftalt på forhånd -og også opgivet at få det jeg egentlig havde bedt om på forhånd -da de er blevet sure -f.eks. når jeg har bestilt en times hård massage -af hele kroppen -så bruges der utrolig lang tid på ryggen -selv om jeg har nævnt -det er mest mine ben, jeg har problemer med (er løber) det er også en del der forsøger, at sælge ekstra undervejs -og vil give et godt tilbud på f.eks. sex -efter kun 20minutters massage... Det er så mange ting der gør sig gældende -og det er forskelligt fra sted til sted... -dog taler de nogen gange sammen -om pludselig at forhøje prisen for massage mm.... Men det er jo også det der er en del af charmen ved at komme de steder -det er ikke noget der er givet på forhånd (måske nogen steder mere end andre;-) Jeg elsker virkelig at komme og få massage og se, hvad der byder sig det pågældende sted den dag -jeg er ikke grov eller ubehøvlet og kan godt finde ud af at opføre mig med respekt og forståelse -meget langt hen af vejen -det er dog bare ikke altid gengældt -og så siger jeg fra/gør opmærksom på det -jeg ignorer det aldrig mere -når de f.eks. pludselig går -eller begynder at sms/tag telefonen osv.osv.osv... Det er desværre nogen der er meget pengegriske -og når de har fået det jeg skulle betale -vil de enden afslutte eller sælge ekstra -selv om tiden ikke er gået for det jeg har betalt for -og hvis jeg ikke lige vil købe ekstra -kan de blive pisse fornærmet/sure -og massagen bliver ringere og ringere -den sidste tid man har tilbage af den tid man har betalt for...... -kunsten er en balancegang og man må nogen gange være meget kreativ for, at få det bedst mulige ud af situationen... -humor, overraskelser/forskrækkelser er noget thaier er glade for og husker en for -længe efter et besøg -hvor man så mødes igen;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 11. December, 2021 Møffe skrev, for 8 minutter siden: Har du selv prøvet at gå til et thaisted og få massage?? -hvis din kone har lært at "kunden får hvad kunden beder om" -det er helt sikkert ikke fakta/realiteten... Jeg har tit måtte nævne, hvad egentligt var aftalt på forhånd -og også opgivet at få det jeg egentlig havde bedt om på forhånd -da de er blevet sure -f.eks. når jeg har bestilt en times hård massage -af hele kroppen -så bruges der utrolig lang tid på ryggen -selv om jeg har nævnt -det er mest mine ben, jeg har problemer med (er løber) det er også en del der forsøger, at sælge ekstra undervejs -og vil give et godt tilbud på f.eks. sex -efter kun 20minutters massage... Det er så mange ting der gør sig gældende -og det er forskelligt fra sted til sted... -dog taler de nogen gange sammen -om pludselig at forhøje prisen for massage mm.... Men det er jo også det der er en del af charmen ved at komme de steder -det er ikke noget der er givet på forhånd (måske nogen steder mere end andre;-) Jeg elsker virkelig at komme og få massage og se, hvad der byder sig det pågældende sted den dag -jeg er ikke grov eller ubehøvlet og kan godt finde ud af at opføre mig med respekt og forståelse -meget langt hen af vejen -det er dog bare ikke altid gengældt -og så siger jeg fra/gør opmærksom på det -jeg ignorer det aldrig mere -når de f.eks. pludselig går -eller begynder at sms/tag telefonen osv.osv.osv... Det er desværre nogen der er meget pengegriske -og når de har fået det jeg skulle betale -vil de enden afslutte eller sælge ekstra -selv om tiden ikke er gået for det jeg har betalt for -og hvis jeg ikke lige vil købe ekstra -kan de blive pisse fornærmet/sure -og massagen bliver ringere og ringere -den sidste tid man har tilbage af den tid man har betalt for...... -kunsten er en balancegang og man må nogen gange være meget kreativ for, at få det bedst mulige ud af situationen... -humor, overraskelser/forskrækkelser er noget thaier er glade for og husker en for -længe efter et besøg -hvor man så mødes igen;-) Det er jo ligesom det, der gør, at de seriøse thai-piger først tager imod pengene, når seancen er afsluttet. Hvis jeg har bestilt grøn massage, og pigen vil betales forud, så pakker jeg mine sydfrugter og smutter lige så stille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 11. December, 2021 Onslow skrev, for 4 minutter siden: Det er jo ligesom det, der gør, at de seriøse thai-piger først tager imod pengene, når seancen er afsluttet. Hvis jeg har bestilt grøn massage, og pigen vil betales forud, så pakker jeg mine sydfrugter og smutter lige så stille. Og at mange thai-piger har været med til at blive røvrendt når seancen er afsluttet er altså tegn på at .... de ikke er seriøse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 11. December, 2021 Bananas skrev, Lige nu: Og at mange thai-piger har været med til at blive røvrendt når seancen er afsluttet er altså tegn på at .... de ikke er seriøse? Nej, men hvis jeg kun har bestilt massage, vælger jeg at tro, at det virker, som om jeg er seriøs. De (thai)piger, jeg fra tid til anden frekventerer, har en god næse for, hvem der er en platugle og hvem ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 11. December, 2021 Samanthawild skrev, for 6 timer siden: Det er den holdning der er en "killer" -noget det gør mig såååååååååååh træt -og jeg fravælger de fleste danske steder af den årsag -jeg kan tit se det i jeres annonce -det giver mig ulyst... Det er ikke på nogen måde personligt rettet mod dig -det er generelt;-) det bliver for kompliceret og selvretfærdigt -og hyggestunden som vi skulle have bliver overskygget af....jaaaaaaaah "dansk små borgerlighed" og alt muligt andet som får lov til at fylde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 11. December, 2021 Onslow skrev, for 9 minutter siden: Det er jo ligesom det, der gør, at de seriøse thai-piger først tager imod pengene, når seancen er afsluttet. Hvis jeg har bestilt grøn massage, og pigen vil betales forud, så pakker jeg mine sydfrugter og smutter lige så stille. -Jeg kan dog fint betale forud for massagen -og/hvis der kommer ekstra efterfølgende... Hvis jeg så ikke får det jeg på forhånd har betalet for -påpeger jeg det -og laver gerne en scene for at understrege, at jeg forventer at få det jeg har betaler -eller få pengene retur/delvis -og jeg forventer en fair behandling -det plejer at have en god effekt på de fleste;-) men jeg har også gået uden afslutning/før tid -pga. jeg ikke gad at argumentere/se på papegøjen længere... (man skal vælge sine kampe) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 11. December, 2021 Onslow skrev, for 13 minutter siden: Nej, men hvis jeg kun har bestilt massage, vælger jeg at tro, at det virker, som om jeg er seriøs. De (thai)piger, jeg fra tid til anden frekventerer, har en god næse for, hvem der er en platugle og hvem ikke. Ja, måske er god næse for platugle et af de talenter man skal have som "seriøs". Det er bare det, at der findes folk som selv tager sig retten at beslutte hvis man fået det man bestilt eller ikke. Og der findes dem som systematiskt ikke er tilfreds hverken efter massagen eller efter to udløsninger og nægter at betale noget som helst. En pige fortalte mig en gang om en kunde som bare grinede ad hende efter massage og gennemført fuld service. Han betalte ikke en kr men gik hjem og skrev en lorteanmeldelse af stedet. Hvad han også lovede hende at gøre hvis han ikke fik kneppe hende i røven. Og som du måske ved kan ægte psykopater være meget charmerende - det er ikke altid de ser ud og opfører sig som platugle. Jeg tror de fleste thaipiger - i hvert fald dem som giver ekstraydelser - har været med til kunder som ikke vil betale efterfølgende. Så i min optik er det ikke useriøst at kræve betalt inden seancen. Som det er skrevet i mange tråde efterhånden; det er de dårlige kunderne som sætter standarden for hvordan pigerne måtte agere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 11. December, 2021 Bananas skrev, for 23 minutter siden: Ja, måske er god næse for platugle et af de talenter man skal have som "seriøs". Det er bare det, at der findes folk som selv tager sig retten at beslutte hvis man fået det man bestilt eller ikke. Og der findes dem som systematiskt ikke er tilfreds hverken efter massagen eller efter to udløsninger og nægter at betale noget som helst. En pige fortalte mig en gang om en kunde som bare grinede ad hende efter massage og gennemført fuld service. Han betalte ikke en kr men gik hjem og skrev en lorteanmeldelse af stedet. Hvad han også lovede hende at gøre hvis han ikke fik kneppe hende i røven. Og som du måske ved kan ægte psykopater være meget charmerende - det er ikke altid de ser ud og opfører sig som platugle. Jeg tror de fleste thaipiger - i hvert fald dem som giver ekstraydelser - har været med til kunder som ikke vil betale efterfølgende. Så i min optik er det ikke useriøst at kræve betalt inden seancen. Som det er skrevet i mange tråde efterhånden; det er de dårlige kunderne som sætter standarden for hvordan pigerne måtte agere. Netop derfor nævner jeg, at det kun er, når jeg bare har bestilt massage! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 11. December, 2021 (edited) Onslow skrev, for 35 minutter siden: Netop derfor nævner jeg, at det kun er, når jeg bare har bestilt massage! Oki - forstået. Men jeg udgår fra at du er bevidst også om at nogle af dem der kun bestiller massage, også kan finde på at blive sure fordi pigen ikke har drillet dem undervejs. Det skal fanden være thaipige. Redigeret 11. December, 2021 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 11. December, 2021 Onslow skrev, for 3 minutter siden: Så i min optik er det ikke useriøst at kræve betalt inden seancen Helt enig ,en selvfølge til pigen kender en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1614 Skrevet 11. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 7 timer siden: Igen hvis man syntes den forlangte pris er for høj, kan man sige pænt nej tak, og gå, hvis der så kommer en ny pris, kan man overveje det, men igen have i tankerne om hun nu kun gør det fordi der SKAL penge i kassen. Overvej evt at sige ja tak, og så lige give en hund eller to oveni, bare for at bevare den gode stemning, og jeg er sikker på at den er givet godt ud, og i bevare begge “face” og for en Thai er det meget vigtig. Jeg tænker, at den er møntet på mig. Så hvis du står overfor valget mellem at betale 2.000 kr., og 1.500 kr. hos naboen, så betaler du gerne den højere pris? Der er ingen, der taber ansigt, når man forhandler (hvis vi holder os indenfor deres kultur). Hun giver en pris, du siger nej tak, og hun giver en ny. Skal man sammenligne det med enhver anden forhandlingssituation i størstedelen af Asien, så forventes det, at du forhandler, og hvis du ikke gør det, så kommer du til at betale turistpriser. Hvis du vil betale 500 kr. ekstra, så gør du bare det. Jeg vælger at sige nej tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 11. December, 2021 sweetstone skrev, for 5 minutter siden: Helt enig ,en selvfølge til pigen kender en. Ikke for at det er hele verden - men hvorfor citerer du Onslow med noget som jeg har skrevet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 11. December, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Ikke for at det er hele verden - men hvorfor citerer du Onslow med noget som jeg har skrevet?? Sorry, skete en fejl, kunne ikke redigere?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 11. December, 2021 Jeg siger IKKE at du skal betale 500 ekstra, faktisk det modsatte. Hvis du ikke er tilfreds med prisen takker du pænt nej tak og går over hvor du får det til en pris som du har det godt med. Jeg siger hvis hun har en prisliste, så er det den som gælder, take it orr leav it. Ingen prisliste, så er der lidt åbent, med respekt for den personlige ydelse hun sælger, og begge parter skal være glade i en handel, ellers er det ikke en god handel. jeg har altid bare lagt det forlangte på bordet, jeg kender prisen inden jeg kommer, og ved at komme, har jeg også accepteret prisen. Hvis der ikke var prisliste, vil jeg nok slet ikke komme på stedet, da jeg ikke syntes det er seriøst. det har været oppe at vende i en anden tråd, og jeg siger gerne det samme igen. En sexuelt ydelse, er en så personlig vare at sælge, at det er ikke noget man handler om, betal det forlangte eller lad være med at komme der. Jeg har en kammerat som havde en salgs forretning, og alle viste at der var INGEN som fik rabat, og han mente selv at det sparede ham for rigtig meget tid, så da det var accepteret af alle kunder kunne han sætte sine priser lidt ned, så alle fik gavn af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 11. December, 2021 Jeg kan se at tråden er løbet lidt af sporet her på det seneste. Det er vel også fint tror ikke jeg har mulighed for at lukke den igen Jeg vil gerne sige tak for alle input både positive og negative, eller rettere både den ene og den anden retning. Det har i hvertfald hjulpet lidt med at min kone og jeg griber det an som største delen her inde er enige i. Vi vil selvfølgelig forsætte med at holde på hendes priser og så måske lærer at ignorer dem som bliver sure. det er sådan set det vi har gjort indtil videre med det er nu meget rart at få lidt medhold at det hun gør sådanset er forstået hos største delen. I må have en fortsat dejlig weekend og God Jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 11. December, 2021 mr. WilD skrev, for 12 minutter siden: Jeg kan se at tråden er løbet lidt af sporet her på det seneste. Det er vel også fint tror ikke jeg har mulighed for at lukke den igen Jeg vil gerne sige tak for alle input både positive og negative, eller rettere både den ene og den anden retning. Det har i hvertfald hjulpet lidt med at min kone og jeg griber det an som største delen her inde er enige i. Vi vil selvfølgelig forsætte med at holde på hendes priser og så måske lærer at ignorer dem som bliver sure. det er sådan set det vi har gjort indtil videre med det er nu meget rart at få lidt medhold at det hun gør sådanset er forstået hos største delen. I må have en fortsat dejlig weekend og God Jul. Ved ikke om den er helt løbet af sporet? Det meste af det som skrives er jo en eller anden reaktion på din trådstart. Men glædeligt at du oplever at i har fået støtte at holde imod de nærige og ubehøvlede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1614 Skrevet 11. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 48 minutter siden: Jeg siger IKKE at du skal betale 500 ekstra, faktisk det modsatte. Hvis du ikke er tilfreds med prisen takker du pænt nej tak og går over hvor du får det til en pris som du har det godt med. Jeg siger hvis hun har en prisliste, så er det den som gælder, take it orr leav it. Ingen prisliste, så er der lidt åbent, med respekt for den personlige ydelse hun sælger, og begge parter skal være glade i en handel, ellers er det ikke en god handel. jeg har altid bare lagt det forlangte på bordet, jeg kender prisen inden jeg kommer, og ved at komme, har jeg også accepteret prisen. Hvis der ikke var prisliste, vil jeg nok slet ikke komme på stedet, da jeg ikke syntes det er seriøst. det har været oppe at vende i en anden tråd, og jeg siger gerne det samme igen. En sexuelt ydelse, er en så personlig vare at sælge, at det er ikke noget man handler om, betal det forlangte eller lad være med at komme der. Jeg har en kammerat som havde en salgs forretning, og alle viste at der var INGEN som fik rabat, og han mente selv at det sparede ham for rigtig meget tid, så da det var accepteret af alle kunder kunne han sætte sine priser lidt ned, så alle fik gavn af det. Jeg taler ikke om prislister, men om et mundtligt tilbud hun giver mig. Er jeg ikke glad, siger jeg ikke ja, og er hun ikke glad ved tilbuddet, regner jeg med, at hun ikke giver mig det. Det er din holdning. Jeg deler den ikke. Dejligt, men har intet at gøre med det jeg skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 11. December, 2021 (edited) Storspilleren skrev, for 7 timer siden: Dog undrer det mig lidt at der er 30% der også forsøger sig hos de danske piger. Een dansk pige havde svaret i tråden da du skrev, det giver næppe et retvisende billede af hele det danske segment. Selv har jeg få, der forsøger at forhandle prisen, og svaret er altid det samme “Prisen er fast og ikke til forhandling”. Redigeret 11. December, 2021 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 12. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: stedet for at bryde mit hoved med "hvorfor", koncentrerer jeg mig selv hellere om "hvordan" - hvordan jeg håndterer denne ting Og lige præcis derfor er det GULD, når I deltager og serverer Jeres virkelighed fra den anden side op imod 80% kunder. Tak. Og kæmpe hjælp til ts kone. Vi andre hjælper næppe. Klasse indlæg som Samanthas. Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: nej, min pris er fast". Accepterer de, er det super, reagerer de negativt eller plager, blokerer jeg dem. Skriver de, at de desværre kun har f.eks. 400 kr. og pludselig finder 300 mere, efter jeg har afvist forespørgslen, bliver de også blokeret, for den type uærlighed gider jeg ikke lukke ind af min dør. Reelt råd til ts - klappe smiley. Men prutter de ikke også i døren. EFTER aftale er indgået. Når de første penge er afleveret. Under akten? Tænker ‘sige nej og blokere med et smil’ kan være sværere der. Et bette nips imod en 88 kg ting, måske små arrig liderbasse med vredt tonefald….? Sker det ikke og hvordan er din copingstrategi der? Tænker du er en erfaren kvind’. Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: forståelse giver mig hverken flere eller færre forespørgelser om lavere pris Interessant. Så din præmis om grunden (og der er flere) er umulige at ændre, hvorfor ts bør acceptere det uden at gå ned og glide af/blokere uden det nødvendigs gør at man mister kunder. mr. WilD skrev, for 7 timer siden: Vi vil selvfølgelig forsætte med at holde på hendes priser og så måske lærer at ignorer dem som bliver sure Godt. Vurder løbende det økonomiske, logistiske etc men læs hvad pigerne skriver. Det må være mere troværdigt generelt end vi mænd. Ingen interessekonflikt. Ingen grund til at finde på i svar. Og med Nannas ord kan det måske give fred og ikke tage det personligt og 7,9,13 langsomt få luget en smule ud under værste prutter, der jo kan ske på mange forskellige måder. Venlig spørgen til. I tlf. truende inde i huset. Svine hende til ved nej. Acceptere og sige tak, ok, farvel og god dag. (stakkels optikere, mekanikere, frisører, fysioer og tøjekspdienter, når alle åbenbart straks går ind og kræver rabat, fordi de tjener alt for meget). Uanset forstår jeg stadig ikke, virkelig ikke, at man ikke blot fiser hen, hvor man får 15 mins knald for 400,-, massage for 800 eller kan kneppe en direkte eller inddirekte afrikaner eller østeuropæer for halv pris. Eller venter/sparer op/prioriterer. Det virker lidt som om mange mener det er en ret at få sex og massage. Hvis man kun ønsker massage, kan man vel finde en rigtig massør, hvis det er billigere). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2021 (edited) Bruneøjne76 skrev, for 8 timer siden: Reelt råd til ts - klappe smiley. Men prutter de ikke også i døren. EFTER aftale er indgået. Når de første penge er afleveret. Under akten? Tænker ‘sige nej og blokere med et smil’ kan være sværere der. Et bette nips imod en 88 kg ting, måske små arrig liderbasse med vredt tonefald….? Sker det ikke og hvordan er din copingstrategi der? Tænker du er en erfaren kvind’. Nannas Hjørne skrev, for 17 timer siden: forståelse giver mig hverken flere eller færre forespørgelser om lavere pris Interessant. Så din præmis om grunden (og der er flere) er umulige at ændre, hvorfor ts bør acceptere det uden at gå ned og glide af/blokere uden det nødvendigs gør at man mister kunder. Jeg må være dig svar skyldig ift. hvordan jeg takler det under akten. Indtil videre har jeg aldrig oplevet, at nogen har pruttet om prisen under akten eller ikke har villet betale efter. Oftest betaler nye gæster også forud, så på denne måde bliver eventuelle uoverensstemmelser taget, inden vi begynder. En enkelt gang har jeg oplevet at en mand havde for lidt med, og havde resten af beløbet i euro, men helst ikke ville af med disse af praktiske årsager. Der måtte jeg blive lidt bestemt og fortælle ham at det ikke var i orden, når han havde kendt prisen i forvejen. Det mødte han med forståelse og kunne godt se, at det var rigtigt, så vi endte med at have en dejlig stund. Så man kan nok tale om, at forudbetaling er et forebyggende middel mod prishuggeri i akten. Jeg har oplevet, at enkelte har presset på andre måder, men aldrig mere end at et bestemt tonefald lukkede diskussionen. Dette er rent gætværk, men jeg kunne desværre også forestille mig, at andre koncepter end mit kan opleve det oftere. Jeg tror, at dem som vælger at besøge mig, i høj grad bliver tiltrukket af min personlighed, og jeg tiltrækker derfor ikke mange af de personer som ser glædespiger som en vare/jeg føler langt overvejende at jeg mødes med venlighed og respekt. Redigeret 12. December, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 12. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Det mødte han med forståelse og kunne godt se, at det var rigtigt, så vi endte med at have en dejlig stund. Modtaget, tak. Så det handler også om attitude, forståelse, ydmyghed, tonefald etc. Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Jeg tror, at dem som vælger at besøge mig, i høj grad bliver tiltrukket af min personlighed, og jeg tiltrækker derfor ikke Måske endnu en vigtig pointe ift forskellige typer af GP’er og kunder. Dig som bestemt (erfaren) og dansk kvinde og med dit kundegrundlag kan måske inden fjerne en del pruttelyste discountryttere eller senest ved mødet/kontakt sige: sådan ligger landet. Givet sværere også for en nystartet eller udlænding som Sam vist var inde på. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 13. December, 2021 mr. WilD skrev, den 11/12/2021 at 00:13: Godaften alle sammen Jeg kan lige så godt være ærlig. min Kone er startet med at arbejde som glædespige og hun har været det i gang i godt og vel 1 års tid nu. Må jeg spørge om hvorfor der "næsten" altid skal forsøges at få rabat? Nu ved jeg godt der findes meget "sort" / "Orange" arbejde derude, men for nogen heriblandt min kone er det altså reelt indkomst som der bliver betalt moms af og herefter indkomst skat. eksempelvis en FP til 1.600 kr er altså fordelt sådan her. 25% af de 1600 kr er moms som skal betales af CVR nummeret til SKAT = 320 kr Derfor har CVR nummert en indtjening på 1280 kr som der så skal svares indkomstskat af (for en enkeltmandsvirksomhed) lad os antage 40% = 512 kr Så tjener min kone f.eks 768 kr for en times arbejde. og hertil skal det jo lige siges at hvis hun skal nå en indkomst svarende til en almindelig løn skal virksomheden før moms indtjene ca. 650.000 kr altså ca. 650.000 - 130.000 i moms = 520.000 kr som der så skal svares indkomstskat af på eksempelvis 40 % Dividere vi så 650.000 med FP pris på 1600 kr = 406,25 FP pr år Det er selvfølge langt over den timeløn jeg får via mit arbejde. men jeg ville da heller aldrig tillade at min løn lige skal forhandles lavere. Prisen er oplyst og hvis man ikke ønsker den pris er det jo frit at finde en anden GP som tilbyder det den pris man vil give. Undskyld et lidt surt opstød Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det bare er noget som man altid gør (altså beder om en lavere pris end oplyst) Jeg beder aldrig om en anden pris men jeg tilbyder en pris som jeg synes er fair - forhandler aldrig på lokationen... har sparet tusindvis af skatteplagede kroner gennem årene pigerne kan jo bare sige nej tak - hvor er dramaet ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 13. December, 2021 (edited) numsekenderen skrev, for 2 timer siden: Jeg beder aldrig om en anden pris men jeg tilbyder en pris som jeg synes er fair - forhandler aldrig på lokationen... har sparet tusindvis af skatteplagede kroner gennem årene pigerne kan jo bare sige nej tak - hvor er dramaet ??? Dramaet er der hvor kunderne bliver nedladende og voldsomme når de får det nej. må helllere tilføje at der er selvfølgelkig kun tale om at Nogle kunder bliver sådan, andre acceptere nejet og takker pænt af. men det er ikke alle der gør det Redigeret 13. December, 2021 af mr. WilD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 358 Skrevet 15. December, 2021 Liv skrev, den 11.12.2021 at 23:52: Een dansk pige havde svaret i tråden da du skrev, det giver næppe et retvisende billede af hele det danske segment. Selv har jeg få, der forsøger at forhandle prisen, og svaret er altid det samme “Prisen er fast og ikke til forhandling”. 1 svar rammer nok ikke helt præcist for alle danske piger i dette univers. Jeg læser det dog, som om hun svarer ud fra hvordan "den lille flok af danske kvinder, der arbejder sammen" oplever dagligdagen. Det jeg forestillede mig falder nok også mere i tråd med det du nævner. Når man kommer hos en dansk pige, så kan man vel ikke forvente at møde krejlerkulturen på samme måde som hos piger fra de varme lande. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg