SimonDK 3 Skrevet 13. December, 2021 Aventura spørger egentligt bare om, hvorfor priserne i DK er steget 50% de sidste par år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 13. December, 2021 (edited) @Aventura Det er en skrøne, at priserne er steget voldsomt i Danmark. Her er kopi af priserne hos Sexy Club den 10. august 2010 fra http://archive.org/web/web.php?&ui3=1 1/2 time - alt blidt 1100,- 1/2 time - flere udløsninger 1300,- 45 min - alt blidt 1600,- 1 time - alt blidt 2100,- Da jeg besøgte den første PD pige = Privat Diskret i 2009, kostede 1 time 1500 kr. og 2 timer 2500 kr., og hos nogle var megafransk med i prisen. Her er lidt 2020 priser: Menu - Seduction Girls Pussy Galores (70210026.dk) Search result for Hovedstadsområdet - Annoncelight Redigeret 13. December, 2021 af Benjamin Link 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 14. December, 2021 Aventura skrev, for 22 timer siden: Hvorfor er vi så dumme og bare gå med til dette pris pumperi? Sikkert mange grunde til: Nogle gamle eller liderlige mænd mener, de har ret til sex 5-6-8 x pr måned og skal derfor bruge bla underbydende og handlede kvinder til 4-5-600,- andre elsker en ‘god handel og at spare’ og atter andre nægter, da de sammenligner GP med frisør, tøjbutikker og mekanikere. Aventura skrev, for 22 timer siden: Jeg mener hvis vi alle i 14 dage lod være med at ringe til piger der tager ublu priser, ville priserne rasle ned til vore alle sammen fordel. Fedt, lyder godt. Jeg mener, at det at mene noget, ikke altid er fakta og realiserbart. Men lad os da prøve. Hvis du laver en liste og definiton af hvad ublu betyder konkret, er jeg med i 14 dage, men så forventer jeg også 50% nedslag 28/12 på 1 time med med en af de lækre GP’er til 2000,-. Der jo så må ende med at koste…..nå, det kan jeg ikke lige regne ud. Men så en kop kaffe med et stk kage (7x10 cm cirka) kostede 79,- kroner. WTF!!! Sindssygt. For kageafhængige skal det stoppes. Jeg foreslår at vi alle kollektivt resten af måneden ikke går på café og spiser kage. Så skal de sgu nok lære det, de hængerøve. Svineri sgu. I Italien og Portugal kan man få en kop og kage til 2-3-4 euro. Hvis de er virkelig dyre med top service på luksus bordeller med alt inklusive når vi op omkring de 100€ for 1/2 time. Selv i vores naboland Tyskland er priserne ikke meget højere og udvalget af super smukke piger fra hele verden er enorm. Men sammenligningen er lidt søgt og umulig pga mange ting? Demografi, logistik, husleje, leveomkostninger, Tyskland som størrelse og med grænser og allerede bosatte ukrainere, tyrkere, polakker etc? Kan du garantere, at hvis priserne i DK dumpes pga os til at blive 50% billigere, at pimps og piger på turné så bliver, når de vel stadig skal betale leveomkostninger/transport/husleje/varme etc til samme pris (deres gevinst og incitament må vel svinde så). Risikerer dit forslag ikke blot at fjerne x antal % piger og dermed skævvride efterspørgsel ift udbud, hvorfor de indbydende, der bliver, så jo iflg markedskræfter kan kræve, hvad nogle vil betale (og mænd er jo kronisk liderlige). Problemet er at der er nok liderlige hovedløse tissemænd derude der ikke tænker sig om og bare betaler Korrekt: mange tænker ikke, kan vi læse herinde. Jeg er liderlig. Jeg skal satme ha og det skal være nu. Om dit ressonement om at piger skal gøre sig fortjent til 1200,- for 1/2 time først holder ude i virkeligheden, ved jeg ikke helt. Som en anden sagde. GP’en bestemmer prisen og hun er det værd, nogle vil betale. At du åbenlyst er en prutter som mange andre med en lavstammet neandertaler-retorik, fjerner da ikke helt din pointe, der blot forsvinder lidt i goddaw-mand-jeg-har-gået-i-skole-udbrud. Hvad skole gik du på? jeg har gået i skole og er ikke født igår, tak. Fortæl mig hellere hvad der får jer til at betale 50% mere iår end for 2 år siden? Kan du dokumentere/bevise prisstigningen sådan faktuelt og generelt, nu flere andre modsiger dig? Og hvis du/man/folk i DK samtidig får flere penge pga lønstigninger, er rådighedsbeløbet så ikke det samme ift GP-køb? (sig lige til, når boycotten begynder, ikke, vil jo nødig være skruebrækker og knalde løs selvsamme dag, vi kollektivt nedlægger vor liderlighed en fjorten dage) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 14. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden: Sikkert mange grunde til: Nogle gamle eller liderlige mænd mener, de har ret til sex 5-6-8 x pr måned og skal derfor bruge bla underbydende og handlede kvinder til 4-5-600,- andre elsker en ‘god handel og at spare’ og atter andre nægter, da de sammenligner GP med frisør, tøjbutikker og mekanikere. Jeg tror nok, at trådstarter mente prispumperi i en opadgående retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 14. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 19 minutter siden: trådstarter mente Gør han også men svar var i et større perspektiv med dumpning, pumpning, den virkelighed piger i DK bor i ift de lande, han nævner, hvilke piger og hvor (bordel/klub eller selvstændige), opgørelse af indtægt osv osv. Hans pointe er et postulat uden dokumentation og manglende en hel række af faktorer ligesom hans løsning med en 14 dages lockout virker en smule skørt, da de vil enten flytter så eller mænd er endnu mere liderlig om fjorten dage (større efterspørgsel = højere priser normalt). Kunne een nuance også være, at der er for mange mænd ift piger i DK (sammenlignet med Sydeuropa og Tyskland, som han nævner) og også dét kan influere prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 14. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden: Og hvis du/man/folk i DK samtidig får flere penge pga lønstigninger, er rådighedsbeløbet så ikke det samme ift GP-køb? Det kan man ikke sige noget om uden også at se på udviklingen i priser. Et hurtigt kig her og her er nødvendigt. Har ikke lige haft åbnet Excel, men mit foreløbige bud er, at fra 2016 til i dag er reallønnen faldet fordi inflationen er 'stukket lidt af', særligt i år. Det er meget lang tid siden at jeg er blevet forelæst i makroøkonomi, men jeg vil umiddelbart mene at hvis vi sammenholder dette med @Benjamins research, kan vi nu 'faktuelt' konkludere at den reelle pris på besøg hos GPer er faldet i denne periode fordi at denne er forblevet konstant. Regner vi helt tilbage til 2010 er dette endnu mere udtalt. Herudover er der nu mere med i prisen end der var i 2010-2016 hvilket i teorien kan værdisættes og forstærke effekten yderligere. TL;DR: Prisen på GPernes 'serviceydelse' er faldet siden 2016. Og formodentlig endnu mere siden 2010. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 14. December, 2021 Rasmus Modsat skrev, for 7 minutter siden: særligt i år 2021 er måske et skævt år ja statistisk (lad os se hvad 22 bringer ift Covid, Suez-stop etc). Rasmus Modsat skrev, for 8 minutter siden: makroøkonomi, men jeg vil umiddelbart mene at hvis vi sammenholder dette med @Benjamins research Altså fakta og virkelighed mere end en/nogles ‘synsninger’ baseret på fornemmelse, hukommelse og måske reel stigning ift dén pige og sidste besøg (kan jo godt ske). Er vi ude i en teoretisk kritik og løsningsforslag som vi ugentligt hører politikere postulere, hvor virkeligheden eller her (sex-kunder) eller ansattes behov gør det teoretiske løsningsforslag (som at boycotte ‘ublu GP’ere i 2 uger) umulige? Rasmus Modsat skrev, for 11 minutter siden: Herudover er der nu mere med i prisen end der var i 2010-2016 Ja? Er der? Fedt. Eller….hvis man ikke selv føler eller opdager det, hvad så? Rasmus Modsat skrev, for 12 minutter siden: Det kan man ikke sige noget om uden også at se på Præcis og tak (derfor kan en debat om emnet - priser/service/udbud/sikkerhed/andre lande/rådighedsbeløb/traficking/leveomkostninger/dansk v udenlandsk vel godt være interesant og relevant - måske blot med en lidt anden retorik end ‘er I dumme eller hvad’ og med alle aspekter, dokumentation osv). Rasmus Modsat skrev, for 14 minutter siden: konkludere at den reelle pris på besøg hos GPer er faldet Wtf, virkelig? Men hvordan filan kan flertallet (?) eller mange så have en hel anden opfattelse (uden de tit dokumenterer det trods det at de har ‘gået i skole’)? Tilgiv mig, jeg tror ikke jeg forstår det, men er helt klar på lockout i….kan vi starte med 14 timer måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 14. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 14 minutter siden: Ja? Er der? Fedt. Eller….hvis man ikke selv føler eller opdager det, hvad så? Hehe.. Hos den 'gamle skole' er deres kigge væk finte kun overgået af Michael Laudrup. GFE er det nye sort. Bruneøjne76 skrev, for 16 minutter siden: derfor kan en debat om emnet - priser/service/udbud/sikkerhed/andre lande/rådighedsbeløb/traficking/leveomkostninger/dansk v udenlandsk vel godt være interesant og relevant Ja, helt sikkert. Det havde jeg faktisk lige glemt et øjeblik. Mit indlæg gælder indenfor landets grænser, obviously. Og jeg har ikke lige mod på at se på den internationale løn- og prisudvikling for nu, sorry. Bruneøjne76 skrev, for 18 minutter siden: Tilgiv mig, jeg tror ikke jeg forstår det, men er helt klar på lockout i….kan vi starte med 14 timer måske? Haha, det vil aldrig komme til at virke. Der vil altid være (mindst) én der bryder med flokken hvis det kan betale sig. Jeg ser heller ingen anledning til at pine os selv unødigt (jeg er ikke til SM) når vi som nu er i en 'alt i orden, intet at bemærke' situation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 230 Skrevet 14. December, 2021 Frække Tanja skrev, den 13.12.2021 at 10:41: Fordi for det første er der langt mere arbejde i det, både mentalt og fysisk. En masse udstyr der skal rengøre og sprittes af efter brug og man skal under HELE akten i hvert et minut være opmærksom på sin partner, for at sikre man forbliver inden for grænserne Derfor er prisen højere for dominans. Hej Tanja det giver god mening, det havde jeg ikke lige tænkt over (det er nok derfor det er dig / jer der er de dominerende) kh peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. December, 2021 xxpeter skrev, for 52 minutter siden: Hej Tanja det giver god mening, det havde jeg ikke lige tænkt over (det er nok derfor det er dig / jer der er de dominerende) kh peter Ja nemlig ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 14. December, 2021 (edited) Aventura skrev, den 13.12.2021 at 07:55: Jeg var på rundrejse i sydeuropa sidste sommer og på adskillige bordelbesøg i den forbindelse. Priserne på vanvittig flotte fotomodel agtige latino piger fra Sydamerika og østeuropa starter ved 60€ dvs 450kr for 1/2 time. Hvis de er virkelig dyre med top service på luksus bordeller med alt inklusive når vi op omkring de 100€ for 1/2 time. Selv i vores naboland Tyskland er priserne ikke meget højere og udvalget af super smukke piger fra hele verden er enorm. Jeg mindes da jeg startede i branchen herhjemme for nogle år siden var det almene prisleje hos mange nystartede piger omkring 700-800 kr for 1/2 time, hvilket allerede dengang lå højere end hos vores sydlige naboer, men i et leje hvor de fleste stadig kunne være med. Iår er priserne så af uforklarlige årsager pludselig sprunget voldsomt højere, faktisk en prisstigning på 50% hos de fleste piger. Selv nystartede komplet ukendte piger, mener de skal have 1200 kr for 1/2 time, før de har etableret et navn og hvor man risikere en lorteoplevelse. Problemet er at der er nok liderlige hovedløse tissemænd derude der ikke tænker sig om og bare betaler op for noget der koster det halve i udlandet. Ellers ville selv nystartede piger jo ikke kunne holde det prisniveau fra starten af. Som forbruger har man efter mit synspunkt en pligt til at sige fra over for ublu priser for ikke at ødelægge niveauet for alle andre! Hvad sker der for jer derude? Hvorfor er vi så dumme og bare gå med til dette pris pumperi? Spar mig venligst om belæringer om markedsøkonomi, jeg har gået i skole og er ikke født igår, tak. Fortæl mig hellere hvad der får jer til at betale 50% mere iår end for 2 år siden? Jeg mener hvis vi alle i 14 dage lod være med at ringe til piger der tager ublu priser, ville priserne rasle ned til vore alle sammen fordel. Jeg er også træt af at cigaretter skal være så dyre. Nu stiger prisen IGEN. jeg vil gerne opfordre alle der ryger til st boycutte cigaretter i 14 dage. Eller øhhhhh. Nå ja jeg er også træt af at alle mekanikere tager ublu priser for at lave min bil. Den er gammel og går jævnligt i stykker. Jeg tror sgu jeg boykotter mekanikeren. Og går på arbejde. Eller now et....... Og hvorfor helv..... er julen også så dyr... Redigeret 14. December, 2021 af Den lille frøken 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 14. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 4 timer siden: Gør han også men svar var i et større perspektiv med dumpning, pumpning, den virkelighed piger i DK bor i ift de lande, han nævner, hvilke piger og hvor (bordel/klub eller selvstændige), opgørelse af indtægt osv osv. Hans pointe er et postulat uden dokumentation og manglende en hel række af faktorer ligesom hans løsning med en 14 dages lockout virker en smule skørt, da de vil enten flytter så eller mænd er endnu mere liderlig om fjorten dage (større efterspørgsel = højere priser normalt). Kunne een nuance også være, at der er for mange mænd ift piger i DK (sammenlignet med Sydeuropa og Tyskland, som han nævner) og også dét kan influere prisen? Muligvis, men dit svar giver i den påklagede kontekst ingen mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treach 19 Skrevet 14. December, 2021 Jeg betaler gladeligt 800-1000 kr for en halv time, hvis pigen er sød, og kemien er god. Det svære er at vurdere det når man skal vælge hvem man skal ringe til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 14. December, 2021 Tja priser betyder ikke noget for mig, Jeg betaler hvad jeg vurderer er en ok pris for mig, klart at unge smukke kvinder kan hente en større timeløn hos mig end en moden overvægtig kvinde. Illussion er en del af oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lockherupnu 11 Skrevet 14. December, 2021 AB455 skrev, for 20 timer siden: Erfaren kvinde. Gammel trunte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 14. December, 2021 Ja det er dyrt at leve i Danmark, skatter og afgifter er høje, men hvor mange der betaler skat og moms af det fulde beløb vides ikke, de udenlandske GPer gør det garanteret ikke. Der er også gode nyheder her til jul, supermarkederne har nedsat flæskepriserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 230 Skrevet 14. December, 2021 eller man kan få en kvitering, med en fornuftig tekst. så kan de da trækkes fra i regnskabet hjemmeservice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 15. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 22 timer siden: lockout i….kan vi starte med 14 timer måske? Jeg har fået en skræmmende tanke: Hvad du hvis vores lockout bliver mødt med en strejke? Yikes! Lad os undlade at rokke båden, please. Det gik lidt stærkt til sidst i går da jeg skulle ud af døren. Men til det der egentlig bliver spurgt om (ifht. udlandet) skal der, ud over hvad jeg skrev i går, også indsamles information om lokale priser og i særdeleshed den lokale købekraft for at kunne svare ordentligt. Og så er vi altså ude i en komparativ analyse i en skala som ikke kommer til at blive udførrt af mig.. men måske der sidder en 1. års økonomistuderende derude som synes at det kunne være sjovt? 41% af dem er kvinder, så kan ske at der sidder en GP på en klinik og fiser husleje af som kan afse en lille formiddag? .. Svaret kunne under alle omstændigheder være interessant at læse. Har også fundet en genvej i form af et indeks (som ganske vist ikke er designet til formålet) der viser, hvorfor en direkte overførsel af udenlandske priser i udlandet til danske priser i Danmark er en fejlslutning. Du kan se den her: https://www.economist.com/big-mac-index. Tag med dig hvad du vil, men det giver sig selv at det ville være 'smart' at tjene pengene i den høje, blå ende for så at bruge dem i den lave, røde. Det kan være med til at forklare hvorfor invasionen fra øst er så massiv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 15. December, 2021 Rasmus Modsat skrev, 1 time siden: indsamles information om lokale priser og i særdeleshed den lokale købekraft for at kunne svare ordentligt. Og så er vi altså ude i en komparativ analyse Bingo banko og amen plus en klappesmiley. Forstår som godt tanken bag ts pointe, men som utallige ævlende politikere leger ‘teori’ (hvis bare alle går på fuld tid, finder vi 4 trilliarder nye hænder = 93% ønsker ikke fuld tid, selv store lønstigninger kan måske ikke lokke (pga inflation, skat, prioritet, hvor tid er vigtigere end 1500 ekstra netto om måneden fx), så k a n man altså ikke bare postulere ting uden at tage tusinde aspekter fra virkeligheden med. Hvis bare det var så enkelt Rasmus Modsat skrev, 1 time siden: sjovt? 41% af dem er kvinder Vær sød ikke at smide fakta, virlelighed, realisme, tal og stats ind Hr: lad os bygge debat og verden på synsninger og jeg tror. Hvor vi alle er økonomer og virologer (fnis). Rasmus Modsat skrev, 1 time siden: fejlslutning Neeeejjj da. Kan man vitterlig ikke blot overføre 1-1? Du siger altså, at andre lande er anderledes i både målbare ting (købekraft, husleje, udbud) men måske også ikke målbare ting som kultur, demografi, ‘landsmænd/familie’ og mindre kontrol? Rasmus Modsat skrev, 1 time siden: hvorfor invasionen fra øst er så massiv Det er da givet en stor forklaring ja og så kan vi gisne, at de bor flere sammen, har ‘mafiaer’ eller blot hjælp bag eller tager på turné med en Air-leje til 8-10.000 for en måned men med 50 besøg af 1000,- i snit, må der minus forbrug, mad, transport og vådservietter stadig være….20000,- kr? 3000,- euro. Hvis snit lønnen i Østeuropa er 5-600 til 8-1000 pr måned….hvis du henter en kugleramme, skal jeg regne det ud. Lev i rød. Tjen i blå. Virker smart. På trods af vildsvinehegn og toldere/politi, der næsten kontrollerer baggrunde til Tyskland helt op til et par gange i ugen. Rasmus Modsat skrev, for 1 time siden: lockout bliver mødt med en strejke Men ts har vel som politikere lovet (og han har gået i skole, må vi forstå), at 14 dages lockout giver billigere og billigere piger efter sådan en lærestreg. De flytter jo ik til Norge og Sverige vel? Pga forbud/prisniveau. Og Tyskerne har jo propfyldt med GP’ere. Så ts har sgu nok ret. Lad os prøve. Så vi kan finde ud af, om alle de blivende GP’ere så dumper priserne som var de en flæskesteg eller de sætter prisen op pga færre kunder/længere tid imellem. Åh, det bliver så besværligt alt sammen. Og nu også med links. Sikker på du ikke blot er en Rasmus Modsat? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 15. December, 2021 Med den holdning trådstarter har, burde man boykotte hans tråd, LAD dog være så med at besøge dem hvis du har så meget imod dem, det er fandme mennesker af kød og blod og ikke en bil aktion, HADER smålige og nærige individer ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 15. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: Forstår som godt tanken bag ts pointe Det gør jeg også. Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: som utallige ævlende politikere leger ‘teori’ (hvis bare alle går på fuld tid, finder vi 4 trilliarder nye hænder = 93% ønsker ikke fuld tid, selv store lønstigninger kan måske ikke lokke (pga inflation, skat, prioritet, hvor tid er vigtigere end 1500 ekstra netto om måneden fx), så k a n man altså ikke bare postulere ting uden at tage tusinde aspekter fra virkeligheden med Det er jeg nu ret sikker på at de gør. Jeg stoler på at de ikke hiver tal ud af den blå luft. Uanset hvordan valgets terninger falder ud cirka en gang hvert 4. år, har vi et solidt, 'uafhængigt' og top-professionelt embedmandsværk. De er langt, langt, langt bedre end jeg til analyser som dem vi lige har været igennem. Du kan godt regne med at de, i modsætning til jeg, har haft åbnet Excel og det der er værre. Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: Rasmus Modsat skrev, for 11 timer siden: sjovt? 41% af dem er kvinder Vær sød ikke at smide fakta, virlelighed, realisme, tal og stats ind Hr: lad os bygge debat og verden på synsninger og jeg tror. Hvor vi alle er økonomer og virologer (fnis). Hehe.. det var et sjovt kaninhul, faktisk. Har haft telefonen med, der hvor man går hen alene og er blevet overrasket over hvad jeg så. Kvinder er nu i overtal i 2 ud af 3 af de 'tunge' samfundsvidenskabelige uddannelser (Jura, Statskundskab og Økonomi). Der er en stor sandsynlighed for at vores fremtidige læge og psykolog er en kvinde. Og så kommer det til gengæld ikke bag på mig at der er flere mænd end kvinder der er til Græsk, klassisk Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: Kan man vitterlig ikke blot overføre 1-1? Du siger altså, at andre lande er anderledes i både målbare ting (købekraft, husleje, udbud) men måske også ikke målbare ting som kultur, demografi, ‘landsmænd/familie’ og mindre kontrol? Uha nej, så meget vil ikke tages til indtægt for på baggrund af lidt lommeanalyse. Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: Det er da givet en stor forklaring ja og så kan vi gisne Ja. Politik må ikke diskuteres herinde. Så jeg *host, EUs udvidelse mod øst* vil holde *host, Schengen* her. Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: De flytter jo ik til Norge og Sverige vel? Nej, mange af dem har jo mand/kone/barn/hund/kat/hest og så videre. Bruneøjne76 skrev, for 10 timer siden: Sikker på du ikke blot er en Rasmus Modsat? Haha.. da jeg operettede denne konto tænkte jeg faktisk at navnet gav mening i forhold til det omgivende samfund og at jeg ville være blandt ligesindede herinde. Jeg er siden blevet klogere Tak for nu. Det har været interessant med en lille tidsrejse.. ser frem til at crashe flere tråde fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 15. December, 2021 AmagerStang skrev, for 2 timer siden: Med den holdning trådstarter har, burde man boykotte hans tråd Jeg var også tæt på. Men så ramte jeg to gode indlæg i træk og resten er historie. Grundlæggende er spørgsmålet dog godt, synes jeg. Og så var det fedt at huske tilbage på dette mål! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 16. December, 2021 Aarhuselsker skrev, den 13.12.2021 at 13:04: Næh ikke andet end 25%moms, 40% skat og højere leveomkostninger. Skulle vi ikke holde os på voksent niveau? Nu betaler de fleste piger hverken skat aller moms i Danmark så dut argument er ikke validt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 16. December, 2021 Goldfinger skrev, den 13.12.2021 at 13:46: Uden at skulle forsvare socialdemokrater eller andre, så er afgifterne på biler, benzin og andet i vores samfund, betingelsen for, at vi kan opretholde det samfund, som flertaller trods alt gerne vil have. Vi har kun de samme penge og de penge, der skal bruges på hospitaler mv., skal jo altså komme et sted fra. Her mener jeg at du tager komplet fejl, hospitals og offentlig forsørgelse i tyskland er absolut på niveau med Danmark, men skatter, moms og især bilafgifterne er markant lavere, det sidste også i Sverige. Socialkamaraterne har simpelthen hjernevasket os til at tro at deres fråsende omgang med vores skattepenge er nødvendigt for at opretholde det velfærdssamfund vi har, mens vores nabolande kan klare det samme niveau for færre skatteindtægter. Det samme gør sig så gældende for glædespiger, vi er simpelthen bare vandt til at betale mere end alle andre for samme ydelse, fordi vi er dum-naive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 16. December, 2021 Benjamin skrev, den 13.12.2021 at 23:37: @Aventura Det er en skrøne, at priserne er steget voldsomt i Danmark. Her er kopi af priserne hos Sexy Club den 10. august 2010 fra http://archive.org/web/web.php?&ui3=1 1/2 time - alt blidt 1100,- 1/2 time - flere udløsninger 1300,- 45 min - alt blidt 1600,- 1 time - alt blidt 2100,- Da jeg besøgte den første PD pige = Privat Diskret i 2009, kostede 1 time 1500 kr. og 2 timer 2500 kr., og hos nogle var megafransk med i prisen. Her er lidt 2020 priser: Menu - Seduction Girls Pussy Galores (70210026.dk) Search result for Hovedstadsområdet - Annoncelight Jeg er enig i at priserne på de danske klinikker har holdt sig mere stabile end hos de udenlandske piger hvor det er stukket totalt af. En af grundene er at kvaliteten af danske klinik piger har været stærkt dalende de senere år som ppd har påpeget ovenfor. Og et skrækeksempel som undtagelse der bekræfter reglen er Fanny hos PG der er oppe og tage 1000kr for 15min fordi hun ser godt ud og der er nogle liderlige klaphatte derude der bare hoster op. Så ja priserne ser umiddelbart ud til at have holdt sig i ro, men der er et undermarked for lækre piger hos de danske klinikker hvor priserne også er igang med at stikke af! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg