Aventura 284 Skrevet 16. December, 2021 cassanova skrev, den 13.12.2021 at 19:35: Det er stadigvæk muligt at få fremragende sex og GFE til 1000 kroner for 45 minutte inclusiv f.eks. Superfrench og Real kisses. Mine sidste 3 gp besøg er gode eksempler. Jeg har anmeldt dem herinde. Der er virkelig ingen sammenhæng imellem pris og kvalitet. En af de dårligste og mest sjuskede oplevelser jeg har haft, var med en berømt kendt dansk GP , jeg betalte 2000 kr. For 45 minutter. For nogle år siden kunne jeg også finde: fremragende sex og GFE til 1000 kroner for 45 minutte inclusiv f.eks. Superfrench og Real kisses. Men det kan jeg ikke længere, derfor denne tråd. Du må meget gerne komme med en liste af disse piger, jeg kan ikke finde dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 16. December, 2021 Rasmus Modsat skrev, for 8 timer siden: Du kan godt regne med at de, i modsætning til jeg, har haft åbnet Excel og det der er værre. jo bevares og uden at der skal gå p-snak i den (fy-fy), tænker jeg pointen mere var at teori (lockout af GP’ere pga påståede ublu priser) ikke som ‘varme hænder’ skabt ved lønstigning (uinteressant for mange med stress/for lidt tid?) ikke altid holder. Rasmus Modsat skrev, for 8 timer siden: Schengen Rasmus Modsat skrev, for 8 timer siden: mange af dem har jo mand/kone/barn/hund/kat Vender vi tilbage til TS pointen/problem: PRISERNE ER UBLU OG STUKKET AF Løsning = lockout, da alle GP’ere (dem med ublu priser) så automatisk efter 14 dage vil sænke dem med 50% igen (tilbage til niveauet for 2-3 år siden) Teori ala: vi mangler hænder i sundhedssystemet (4000 stillinger) men hvis vi kræver fuld tid fra alle eller giver 3000,- mere i løn (sker pt flere steder), så får vi AUTOMATISK 4000 stillinger. Det sker jo ikke, når virkeligheden også er, at nogle nægter fuld tid, ikke kan fuld tid, ikke ønsker flere penge (men mere tid) eller nogle fx kan rejse andet steds og tjene 4-5 x på samme tid. Det er vel netop dét, en del østeuropæiske piger gør. Demografisk er de vel 50% eller mere (ren gisning) fra Østeuropa (4-5-6 lande) og resten fordeles måske på Afrika, thaier og sydamerikanere. Er priserne steget 50%? Betaler de skat/er kontrolleret? (Tvivler: de kan vel sagtens rejse ind, leje en Bryggen airbnb en måned og knalde 4-5-6-10 pr dag i 21-28 dage) Hvordan kan man påstå, at sølle 14 dages lockout pr automatik vil sænke priserne (hos hvem?)? Tanken bag giver mening som alt andet i samfundet: ingen kunder/seere, gør det billigere, bedre eller anderledes. Men er det realistisk med 100.000 sex-kunder i DK (tal grebet ud af den blå luft) og vil det ikke igen være en stakket frist, da mænd jo i tusinder år mener, de har ret til, krav på sex. Og tilsyneladende medt søger unge piger ala 18-28 år måske (vel aldersgruppen for de fleste østeuropæiske piger?). Mesterjacob skrev, den 14.12.2021 at 13:19: men dit svar giver i den påklagede kontekst ingen mening. Nu skulle det ses i et større perspektiv som en af forklaringerne på 50% prisgalop (hos nogle). Kunne det også ske (hvis sandt) pga en gruppe GP’ere med uhyggeligt lave priser (4-600,-) ofte med elendig service eller handlede og kunderne ved brug af disse inddirekte kan være med til at presse GP’ere med lidt andet niveau/alder/sundhed/villighed/udseende op for at de differentierer sig. Aventura skrev, for 2 timer siden: Her mener jeg at du tager komplet fejl, hospitals og offentlig forsørgelse i tyskland er absolut på niveau med Danmark, men skatter, moms Nu skal man nok passe på at mene for meget uden 1/ dokumentation og 2/ definere problemet uden at medtage alle GP’ere (hvilken gruppe taler vi specifikt om) og 3/ ikke naivt tro, at man bare 1-1 kan sammenligne Tyskland og Sydeuropa blot fordi man selv har boet/rejst i Spanien (som nævnes). Ja, mindre moms på mad i Tyskland end DK, så pigen i DK skal betale mere for at spise (selv om mange østeuropæere er vant til at få meget ud af lidt: handlede selv engang for en Ukrainsk sygeplejerske i Hamburg). Husleje i Hamburg er syg (har flere bekendte dernede) og højere end i Herning men andre ting spiller også ind. Udbud. Nemhed ved at komme ind. Hvor landet ligger fysisk. Og taler vi ‘offentlig forsørgelse’ ift kunderne, hvor overlevelseshjælp i Tyskland er markant mindre end i DK (4-500,- euro). Det springende punkt er jo rådighedsbeløbet for kunder og incitament for pigen til at vælge fx DK i det givne miljø med udbud og efterspørgsel. Hvis 14 dages lockout gør, at de 12735 piger så sænker prisen 50%, er det jo blot at komme i gang. Men kunne et realistisk scenarie være, at 3800 ville rejse og de resteren 8935 så ville stå i en VIRKELIGHED med lige så liderlige sex-kunder som før men nu med større efterspørgsel end udbud ift 14 dage før? HVIS prisen sænkes med 50% for en Bulgarsk pige: fra 1800 for en time tilbage til de 1200, du påstår hun tog for få år siden (1200 for en 1/2 time ned til 800,-) vil hun/de så (alle 8935 GP’ere) blive i et dyrere land (moms, husleje bla) når efterspørgslen automatisk måske vil stige ift udbudet eller kan det ske, at det økonomiske incitament sender nogle tilbage til Tyskland (eller i teorien et dyrere land som Norge, der måske er sværere og dyrere at komme til men hvor købekraft for kunder givet er højere trods alt). Naturligvis kan Tyskland ikke sluge alle titusinder GP’ere fra Danmark og andre lande, men der vil givet ske nogle automatiske ting som reaktion på en lockout ift de økonomiske og samfundsmæssige ting, der omgiver os pg dem. Eller? Køber jeg automatisk tesen om, at kunder er snotdumme, fordi de betaler 1200,- for 1/2 time med en Moldavisk pige? Tjargnæh, men jeg forstår da godt frustrationen. Generelt på ublu eller stigende priser. Aventura skrev, for 2 timer siden: vores nabolande kan klare det samme niveau for færre skatteindtægter. Endnu en udokumenteret og unuanceret påstand. Der er ikke skatteindtægt på flere mennesker, større industri, flere firmaer, mere olie osv og er velfærden den samme i Tyskland som Danmark (dokumentation?). Ift Spanien/Sydeuropa (kender Italien og Portugal) kan man mange steder (også i større byer) finde husleje for 3-500,- euro og mange piger/mennesker kan snildt få mad for 200,- euro til at slå til en hel måned. Det er vel een af grundene til, at priserne er lavere generelt set for sex, da de har mindre behov for at dække udgifter OG ligger sig op af lønnen hos kunderne, der i snit er et helt helt andet sted end DK. En total lockout er jo nødvendig, da en gruppe af GPer (eller kaffe/kage på caféer) så blot kunne tage imod de stangliderlige kunder med endnu højere priser. Vi læser dagligt herinde, st sexkunder ikke kan sige nej til at betale ekstra eller ved falske fotos stadig blive og betale, så ja, folk er for dumme og delvis selv skyldige i ublu prisgalop, enig. At lockout alene i en periode skulle løse problemet, tror jeg ikke. Vi ved det ikke, før det er afprøvet i praksis. Men givet vil nogle mekanismer tage over. Det du postulerer, er at en ‘lærestreg’ via 14 dages lockout får dem på bedre tanker og indser, at de skal sænke prisen med 50%. Det er muligt. For nogle. Men vil udbud og efterspørgsel altid og automatisk betyde: flere kunder = dyrere priser og færre GP’ere = lavere/højere priser? En GP i Tarm har isoleret selv næppe samme grundlag som samme GP i KBH eller sågar Vanløse eller Vangede eller Køge. Hvis liderligheden (behov) kronisk er der hos kunderne, kan hun så ikke bestemme prisen (som en anden sagde). Hvis kunderne skal køre til Esbjerg eller Aalborg, kan højere pris og ringere service i Tarm stadig godt ske. I virkeligheden. Er det muligt du kan dokumentere stigning i realløn/overførselsindkomst i samme periode (få år = 2018-21?) ift inflation og denne prisstigning hos nogle grupper af GP’ere, så vi kan danne os et overblik over, om der i reelle tal ER tale om en 50% stigning (ude af kontekst kan det jo godt være sandt). Aventura skrev, for 3 timer siden: Socialkamaraterne har simpelthen hjernevasket Fedt: lad os finde en syndebuk og helt enig i at vi skal pege på de røe’. Rasmus Modsat skrev, for 8 timer siden: fedt at huske tilbage Enig. Både i at spørgsmålet er godt, interessant og relevant og at folk, der lister Ambassadøren Michelino og hans guddommeligt smukke assist ind i en GP-tråd fortjener 14 dages fri adgang til alle i lockouten! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 16. December, 2021 Aventura skrev, for 11 timer siden: Her mener jeg at du tager komplet fejl, hospitals og offentlig forsørgelse i tyskland er absolut på niveau med Danmark, men skatter, moms og især bilafgifterne er markant lavere, det sidste også i Sverige. Socialkamaraterne har simpelthen hjernevasket os til at tro at deres fråsende omgang med vores skattepenge er nødvendigt for at opretholde det velfærdssamfund vi har, mens vores nabolande kan klare det samme niveau for færre skatteindtægter. Jeg må ikke have udtrykt mig klart nok for som jeg ser det, er vi fuldstændig enige, men du bruger argumentation "omvendt". I de lande der har et større befolkningsunderlag, har man alt andet lige flere skatteindtægter og således større mulighed for at "jonglere" - der er flere til at bidrage til fælleskassen / sammenskudsgildet. 80 millioner tyskere contra 5,5 millioner danskere er i sagens natur forskellige størrelser og hvis vi havde 80 millioner i Danmark til at dele udgifterne, så kunne vi også sætte afgifterne ned tilsvarende. Men for at give et konstruktivt modspil til mit "socialdemokratiske forsvar", som du har døbt det, så kan du jo lave et regnestykke: Hvis vi fjerner bilafgifterne i Danmark og sænker benzinpriserne til USA-priser, hvad er det så vi skal undvære? Når "systemet" ikke længere får vores skattepenge, hvem skal så betale for ydelserne. Vi er vel enige i, at vi stadig skal have velfungerende hospitaler, men hvis de ikke kan blive finansieret over skattebilletten fordi der pludselig mangler mange penge qua de forsvundne bilafgifter, hvem skal så finansiere hospitalerne. Du kan sikkert hente noget inspiration fra "minimalstaten", som en kendt DK-politiker engang gjorde sig til talsmand for, men sjovt nok kunne han ikke indføre det i Danmark, selvom han havde nøglerne til det i en rum tid. Hermed en opfordring til at se bort fra røde/blå vinkler, men helt nøgternt selv anskueliggøre mulige modeller indenfor demokratiet. I øvrigt vil jeg opfordre til at holde en saglig tone og jeg kan derfor ikke deltage i dine nedladende vendinger om dem du er uenige i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 18. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: vi mangler hænder i sundhedssystemet (4000 stillinger) men hvis vi kræver fuld tid fra alle eller giver 3000,- mere i løn (sker pt flere steder), så får vi AUTOMATISK 4000 stillinger. Det sker jo ikke, når virkeligheden også er, at nogle nægter fuld tid, ikke kan fuld tid, ikke ønsker flere penge (men mere tid) eller nogle fx kan rejse andet steds og tjene 4-5 x på samme tid Ja, ok.. så blev det her alligevel. Det er faktisk det, de prøver at ændre på med dette lønhop. At ændre på den strukturelle arbejdsløshed.. måske nogen kan overtales til at tage flere timer, osv. Håber at det kommer til at virke inden flaskehalsen rammes og vi løber tør for sygeplejesker. Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: Demografisk er de vel 50% eller mere (ren gisning) samt Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: Men er det realistisk med 100.000 sex-kunder i DK (tal grebet ud af den blå luft) Ja, det kommer vi altså ikke nogen vegne med. Skal vi til bunds i det her, er nogen nødt til at sætte sig ned, indsamle information, åbne Excel og begynde at regne. Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: Hvordan kan man påstå, at sølle 14 dages lockout pr automatik vil sænke priserne Lad og bare kalde en spade for en spade nu. Tanken er absurd på grænsen til det direkte tåbelige. Det går allerede i stykker på 'trin 1 og 2': Hvordan råbes alle op og hvordan får man folk til at samarbejde? Retorisk spørgsmål hvis du skulle være i tvivl ^^ .. det kan ikke betale sig at bruge mere tid på denne åndeligt svage tanke. Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: Aventura skrev, den 16.12.2021 at 02:14: vores nabolande kan klare det samme niveau for færre skatteindtægter. Endnu en udokumenteret og unuanceret påstand Enig. Hvis man vil udtale sig så skråsikkert, er man nødt til at læse en rapport som denne, finde en tilsvarende fra Tyskland og så sammenligne. Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: Hvis liderligheden (behov) kronisk er der hos kunderne, kan hun så ikke bestemme prisen (som en anden sagde) Ja, vi har en afgørende svaghed i dette spil: nogen gange tænker vi med det lille hovede. Bruneøjne76 skrev, den 16.12.2021 at 05:32: Er det muligt du kan dokumentere stigning i realløn/overførselsindkomst i samme periode (få år = 2018-21?) ift inflation og denne prisstigning hos nogle grupper af GP’ere, så vi kan danne os et overblik over, om der i reelle tal ER tale om en 50% stigning (ude af kontekst kan det jo godt være sandt). Det vil jeg se før jeg tror det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 18. December, 2021 Goldfinger skrev, den 16.12.2021 at 14:25: I øvrigt vil jeg opfordre til at holde en saglig tone og jeg kan derfor ikke deltage i dine nedladende vendinger om dem du er uenige i. Jeg står også af her. Lod tvivlen komme ham til gode og valgte at tro på at han rent faktisk havde en oplevelse af at tingene hænger sammen som han først beskrev. Men det viser sig jo at han blot er en kværulant, der ignorerer fakta og tromler videre med sin egen lille dagorden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 19. December, 2021 Det tog mig ca 20 minutter at terpe denne tråd igennem. Det er så 20 minutter jeg aldrig får igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17598 Skrevet 19. December, 2021 underdog40 skrev, for 13 minutter siden: Det tog mig ca 20 minutter at terpe denne tråd igennem. Det er så 20 minutter jeg aldrig får igen. Jeg har ikke terpet et eneste indlæg i tråden, foruden dit og det tog 3 sek. Jeg er svensker så det ville nok tage mig 30 minutter at terpe tråden igennem. Dem har jeg nu sparet - du kan få 20 af dem af mig. 2 behøvede jeg til at skrive dette indlæg og de 8 skal jeg have til en natwhisky. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg