cassanova 576 Skrevet 13. December, 2021 Der er flere herinde som “ slår på tromme” for at vi skal vælge danske GP ere . Hvad er det de danske GP ere kan som de udenlandske ikke kan? Ok det er lettere at føre en samtale det er forståeligt nok og kan være en fordel og dejligt. Pengene som vi betaler føreres måske heller ikke ud af landet og bidrager hermed så til dansk økonomi , fint nok. Men selve substansen , GFE og sex oplevelsen kan de noget særligt der da? Ser de bare bedre ud ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 13. December, 2021 Det korte svar er nok, at et forum som dette tiltrækker den del af sexkøbersegmentet der går op i at retfærdiggøre deres valg (af hobbyen, GPen, etc.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 13. December, 2021 (edited) Min erfaring efter mange år kun med danske gp - og nu med få danske og mange udlandske piger De danske - de fleste lidt ældre 30 + - lidt større piger - god til gfe sex - høj i pris De udlandske piger -unge piger - tynde/slanke - lidt billigere - nok mere til lige på sex så det kommer vel an på hvad man tænder på, nogle er til moderen andre er til datteren - og så dem, der vil have dem begge. Personligt vælger jeg oftest udlandske, da det er det der tænder mig - jeg er ikke til gfe, når der er penge imellem, da gfe i min optik er mellem 2 mennesker der har følelser mellem hinanden - med penge imellem vil den anden altid spille en form for skuespil, og det tænder så mig når jeg betaler - men heldigvis er vi jo så forskellige Redigeret 13. December, 2021 af fræk6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 13. December, 2021 Går ikke så meget op i nationaliteter men det bliver næsten altid en udenlandsk pige jeg besøger for 1200-1500 for 30 min er altså bare for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 14. December, 2021 cassanova skrev, for 8 timer siden: Hvad er det de danske GP ere kan som de udenlandske ikke kan? Du nævner selv et par men glemmer bla ‘mindske generel risiko’ for bla handlede piger eller indirekte tvungne, som for nogle jo er vigtigt at forholde sig til. Stiller man det blot op, valget, uden alle faktorer, med pris og service, vil man jo nogle gange/mange gange føle sig ‘snydt’ ved at betale 1800 i stedet for 1400 fx. Helt lavpraktisk ER de fleste dårlige anmeldelser herinde med falske fotos, jeg-gik-efter-15-min udlændinge, men kan man navigere uden om dem, får man måske kun gode oplevelser og sparer på årsbasis noget. Omvendt kan een ringe oplevelse måske være ‘spildte 800-1400 kr’ og så kræver det jo 3-4-5 ture for at det spildte er tjent ind. Om de er bedre generelt til GFE etc vil vel altid være et skøn af kunder med måske lavt grundlag at bedømme ud fra. Måske er sprog både en fordel og en ulempe. Eneste måske generalisering man kan lave er vel, at deres alder i snit måske er lavere (gisner flere kunder søger dét segment) og at de bla også kan køre med lavere pris af flere grunde (husleje, flere kunder, på turné, drevet af behovet for st tjene penge modsat mange lyst-betonede eller fritid-GP’er med dansk pas?). Tror egentlig mest slåen på tromme handler om handlede kvinder og snyd og at fjerne den risiko, kan jo være ekstra betaling og så have ro og tryghed i sindet. Men folk med lyst, behov og måske nogle gange mindre samvittighed, skal da bare knalde løs og vælge fremmede alt de vil. Tror fræks korte liste rammer meget fint selv om vi da de sidste uger/mdr har hørt om en del unge danskere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 14. December, 2021 De fleste af mine besøg er Thaimassage med fp, og der er laangt mellem superliga oplevelserne, hvor man virkelig kan mærke pigen tænder på det hun yder og gør det af lyst. For ikke så længe siden besøgte jeg en dansk kvinde, husmor agtig med lidt på sidebenene ( privat/diskret ) havde en fantastisk oplevelse med hende, tænker stadig på mødet og bliver liderlig. Som hun selv sagde, jeg arbejder som gp når jeg har tid og lyst, og det kunne mærkes at hun havde lysten til at sexe med fremmede. Så når Gp har lige så meget lyst som gæsten, bliver det rigtigt godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. December, 2021 sweetstone skrev, for 14 minutter siden: Så når Gp har lige så meget lyst som gæsten, bliver det rigtigt godt. Ja, og det kan vi som gæster være med til at fremme. Det sker ikke tit at første besøg hos en thai er helt i top, men jeg kan ofte mærke at her er der noget at bygge på. Efterhånden som jeg bliver fast gæst stiger hendes lyst mærkbart - gør den ikke det, så flakser jeg blot videre. Men faktisk synes jeg hitraten er ret høj, men det kræver en indsats. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 14. December, 2021 Det skal du heller ikke du skal besøge de piger/kvinder du finder mest tiltrækkende og giver dig en service du er glad ved. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 14. December, 2021 pacer skrev, for 3 timer siden: Det skal du heller ikke du skal besøge de piger/kvinder du finder mest tiltrækkende og giver dig en service du er glad ved. Bedste svar ever! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 7. Januar, 2022 Det er da helt op til en selv om man vælger en dansk eller udenlandsk pige! Jeg har kun været sammen med den samme glædespige hver gang. Hun er udenlandsk, og var den eneste der levede op til mine krav den gang. Og har ikke været sammen med andre, fordi jeg har været tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 7. Januar, 2022 (edited) cassanova skrev, den 13.12.2021 at 20:51: Der er flere herinde som “ slår på tromme” for at vi skal vælge danske GP ere . Hvad er det de danske GP ere kan som de udenlandske ikke kan? Ok det er lettere at føre en samtale det er forståeligt nok og kan være en fordel og dejligt. Pengene som vi betaler føreres måske heller ikke ud af landet og bidrager hermed så til dansk økonomi , fint nok. Men selve substansen , GFE og sex oplevelsen kan de noget særligt der da? Ser de bare bedre ud ? Tja jamen det handler vel om hvilke behov man har. Hvad søger man som sex køber? Er det primært sex. Er det primært samvær. Er det et mix af sex og samvær? Er det mest sex og kun lidt samvær? Er det mest samvær og kun lidt sex. Er man ensom og trænger til forståelse og rummelighed fordrer det jo kommunikation. Og lægger man meget vægt på samværet og samtalen. Ja så er det jo indlysende at vælge en man rent faktisk kan kommunikere med. Er man til GFE - altså en kæreste oplevelse - er det vel også indlysende at man vælger en man kan tale med, for jeg går da ud fra at man taler med en kæreste. Men handler det bare om at tømme sig i et smukt indpakket hul, ja så er det vel lige fedt om man vælger en dansk fremfor en udenlandsk Så er der selvfølgelig hele debatten om sandsynligheden for handlede versus ikke handlede kvinder og i hvilken af kategorierne ( dansk versus udenlandsk) der er mindst sandsynlighed for bagmænd og handel. Men den diskussion vil jeg lade ligge Redigeret 7. Januar, 2022 af Den lille frøken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg