Pus 40 Skrevet 20. Maj, 2022 Jeg har igen besøgt hende, og flere gange de seneste par dage. Hun er rigtig sød, og utroligt smuk. Altså de bryster sidder lige i skabet, selvom det ikke er det der er hovedformålet med det hele. Men bare det mærke at de bløde bryster på ryggen er helt fantastisk. Detaljer om det der foregår, kan I læse i mit indlæg ovenfor. Huset ligger i en lille skov, og ligger meget diskret. Der er vist ikke mange i de øvrige huse i øjeblikket. Og jeg kan bekræfte, at der ikke er plads til fællesbad i brusekabinen. Hun er virkelig et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dso 12 Skrevet 22. Juni, 2022 Jeg har været forbi hende igen, 75minutter forsvinder nu hurtigt i hendes selvskab, hun er i mine øjne dygtig og virker til at nyde det hun laver. https://annoncelight.dk/showad/341309 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 24 Skrevet 16. December, 2023 Pus skrev, den 14.4.2022 at 19:46: I sidste uge besøgte jeg ANAis to gange med en dags mellemrum, og for 3. gang på en måned. Jeg blev budt velkommen, og spurgt om jeg ville ha’ noget at drikke. Jeg havde på forhånd bestilt den helt store tur på to timer. Først sad vi i sofaen, hvor ANAis fortalte lidt om, hvad der skulle ske, og også fortalte hvor jeg måtte røre hende. Det var stort set over det hele, undtaget omkring hendes vagina. Det var godt nok svært at være koncentreret med udsynet til den kavalergang!!!! Først et hurtigt bad. Nå, men ind i et dejligt varmt rum med dæmpet afslappende musik, og op og ligge på maven på sengen. Blev masseret godt og grundigt på ryg, ben og arme. “Stjal” lige et blik bagud, og så, at hun var helt nøgen. Wow for et smukt syn…..brysterne er store og meget flotte, hvilket jeg nød rigtig godt af, for nu begyndte ANAis på body til body massagen. Hun lagde sig på knæ på sengen ved siden af mig, og lænede sig ind over mig, og brugte brysterne til at massere mig helt fra bagdelen og op til nakken. Det gjorde hun i ca. 10 minutter, hold da kæft, hvor var det ubeskriveligt lækkert, at mærke. Så var det om at ligge på ryggen, hvor brysterne også kom i aktion. Nu var min manddom blevet rigtig fyrig og hård. ANAis satte sig nu mellem mine ben, og begyndte at massere mellemkødet og kuglerne og nåede frem til at begynde det afsluttende håndjob. Da jeg samtidig masserede hendes bryster varede det ikke længe inden jeg eksploderede i hånden på hende. WOW. Så var det tid til endnu et bad. Herefter var det ind i saunaen, hvor vi sad og snakkede i ca. 10 minutter. Hun er meget nem at snakke med på engelsk, og sikkert også på tysk. Konklusion: Hun er endnu smukkere end billederne i hendes annoncer, og jeg kommer 100 % tilbage til hende flere gange fremover. Kan klart anbefale hende. Hej ved du om man stadig må berøre hende, minus honning krukken? pft:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pus 40 Skrevet 16. December, 2023 Hun er i Herning-Ikast området nu: https://annoncelight.dk/showad/341309 Hvor du må røre hende, må du spørge hende selv om. Men hvis du kan lide tantra massage af en ubegribeligt velskabt, sød og smuk kvinde, så skal du give dig selv den oplevelse. Hendes mange fotos i annoncen viser præcis hvor smuk hun er. En klokkeklar anbefaling fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 148 Skrevet 20. December, 2023 Pus skrev, den 16.12.2023 at 23:59: Hun er i Herning-Ikast området nu: https://annoncelight.dk/showad/341309 Hvor du må røre hende, må du spørge hende selv om. Men hvis du kan lide tantra massage af en ubegribeligt velskabt, sød og smuk kvinde, så skal du give dig selv den oplevelse. Hendes mange fotos i annoncen viser præcis hvor smuk hun er. En klokkeklar anbefaling fra mig. kan kun støtte op om dette hun er fantastisk smuk, og giver en dejlig erotisk massage billederne ligner meget godt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg