BTB 48 Skrevet 29. August, 2013 Der findes godt nok nogle idioter rundt omkring Kvinde hængt ud som prostitueret på Nettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 29. August, 2013 Idioterne findes nu også i retsystemet: Han er netop blevet idømt 14 dages betinget fængsel med et års prøvetid ved Retten i Hjørring. Den 31-årige modtog dommen. Så vidt jeg kan se er han derudover ikke en gang dømt til at betale nogen for for erstatning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. August, 2013 Tsk tsk tsk. Den "udhængte" kvinde burde da havde taget det som en cadaur at nogle mænd overhovedet er blevet lystne pga. hende ... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 29. August, 2013 Idioterne findes nu også i retsystemet: Han er netop blevet idømt 14 dages betinget fængsel med et års prøvetid ved Retten i Hjørring. Den 31-årige modtog dommen. Så vidt jeg kan se er han derudover ikke en gang dømt til at betale nogen for for erstatning. Det kan jeg kun være enig i :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 29. August, 2013 Tsk tsk tsk. Den "udhængte" kvinde burde da havde taget det som en cadaur at nogle mænd overhovedet er blevet lystne pga. hende ... Det har hun måske også gjort, men ingen bryder sig vel om at få sit tlf. nr. udbasuneret til vildtfremmede, som så ringer tidlig og silde og efterspørger noget du slet ikke tilbyder og som du slet ikke vil forbindes med at tilbyde. Forestil dig f.eks at nogen lagde dit tlf. nr. ud på guloggratis og skrev at du tilbød at sutte pik for en ti´er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 30. August, 2013 Det har hun måske også gjort Min kommentar er udelukkende ironisk ment. Vi er jo trods alt i "Hyggesnak".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 30. August, 2013 Min kommentar er udelukkende ironisk ment. Vi er jo trods alt i "Hyggesnak".... Jeg opfattede den overhovedet ikke ironisk, men bare et forsøg på at være morsom på andres bekostning :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 30. August, 2013 Jeg opfattede den overhovedet ikke ironisk, men bare et forsøg på at være morsom på andres bekostning Tja, jeg kan kun beklage, at du har opfattet den således. Det skrevne ord er jo begrænset og misforståelser kan let opstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. August, 2013 Jeg anede ikke at straffen var så hård for grove drengestreger Han kunne jo også indrykke en annc. i gul og gratis, hvor han skriver: Gratis havearbejde tilbydes, eller koncertbilletter til XXX sælges billigt, det har vel samme interesse effekt. Jeg ved godt det er meget krænkende det han gjorde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. August, 2013 Tja, jeg kan kun beklage, at du har opfattet den således. Det skrevne ord er jo begrænset og misforståelser kan let opståJeg har selv ved et par lejligheder eller tre fået ørerne i maskinen, fordi jeg brugte ironi, som åbenlyst blev misopfattet på skrift. Folk, der kender mig, ville sagtens kunne have gennemskuet det, men herinde er kendsgerningen jo, at det er de færreste, der kender hinanden – hverken nærmere eller fjernere. Derfor må opfordringen (desværre, desværre) gå på, at man på en eller anden måde tydeligt gør opmærksom, at ironi/sarkasme indgår. Det gør så (desværre) også udtryksmulighederne og sproget fattigere og mere farveløst. Men her må man så overveje, om man tør tage chancen for en misforståelse eller ej. PS: Muligvis finder Organisatoren, at emnet hører til i en ny streng. I så fald må han gerne uden sure miner fra mig flytte indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. August, 2013 Jeg har selv ved et par lejligheder eller tre fået ørerne i maskinen, fordi jeg brugte ironi, som åbenlyst blev misopfattet på skrift. Folk, der kender mig, ville sagtens kunne have gennemskuet det, men herinde er kendsgerningen jo, at det er de færreste, der kender hinanden – hverken nærmere eller fjernere. Derfor må opfordringen (desværre, desværre) gå på, at man på en eller anden måde tydeligt gør opmærksom, at ironi/sarkasme indgår. Det gør så (desværre) også udtryksmulighederne og sproget fattigere og mere farveløst. Men her må man så overveje, om man tør tage chancen for en misforståelse eller ej. PS: Muligvis finder Organisatoren, at emnet hører til i en ny streng. I så fald må han gerne uden sure miner fra mig flytte indlægget. Ilm X. Jeg synes vi skal indføre at ironi/sarkasme er bandlyst herinde... (det var ironisk ment !) Ja jeg bruger det selv og du har også selv misfortolke mig nogle gange hehe... jeg tror vi efterhånden har gennemskuet folks (de aktive brugere) skrivestil og meninger herinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 30. August, 2013 Jeg anede ikke at straffen var så hård for grove drengestreger .. Går ud fra du mener det ironisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. August, 2013 Går ud fra du mener det ironisk? :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. August, 2013 Ilm X. Jeg synes vi skal indføre at ironi/sarkasme er bandlyst herinde... (det var ironisk ment !) Ja jeg bruger det selv og du har også selv misfortolke mig nogle gange hehe... jeg tror vi efterhånden har gennemskuet folks (de aktive brugere) skrivestil og meninger herinde...Jah, dig kender jeg jo efterhånden – og som en lystig gut. Men det var måske en idé at indføre en særlig ironi-smily herinde, som selv den største spade (med jord på) ikke kunne misforstå? F.eks et ansigt, der frækt rækker tunge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. August, 2013 En ironi smiley går jeg ind for. Mange misforståelser ville undgåes-incl dem jeg selv har været fader til :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 30. August, 2013 Jeg opfattede den overhovedet ikke ironisk, men bare et forsøg på at være morsom på andres bekostning Ja, det er jo åbenbart populært for visse skribenter herinde, at være morsom på andres bekostning, det er så ikke første gang, og sikkert heller ikke sidste gang det sker. Men hver sin lyst. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg