Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi tyske Nora i dag https://annoncelight.dk/showad/310949, og det var en rigtig fin oplevelse. Jeg er selv 185 cm, men hun er med hendes 193 cm den højeste kvinde jeg har været sammen med. Som hun selv skriver, så er ”skinny” men for mig top-top lækkert. Små piercede bryster og den smule fedt der sad på hende, var på hendes baller, men det var altså meget lidt. Der var ikke specielt meget GFE over oplevelsen, ingen superfransk eller kys, men sex med hende var sgu godt, og der var god øjenkontakt både i missionæren og da hun satte sig i førersædet. Hun er en flot og fræk pige, med helt rødt hår og fregner, hun er endnu flottere i virkeligheden end på billederne, og der er hun faktisk ret fin…

Kan klart anbefales, og jeg tror jeg skal forbi igen inden jul.

Redigeret af HornyTurtle

Del dette indlæg

Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 36 minutter siden:

Tak for fin anmeldelse.

Hvad tror hendes alder er og var der fransk/69 på programmet?

Hun er ca. 20 år og der er både fransk og gensidig fransk på programmet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hun skriver i sin annonce at hun ikke kysser og alt er med, så det burde ikke overraske.

Hun er en af dem jeg håber tager turen til egnene i det sydjyske. Der er noget over hendes billeder der tænder mig helt vildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget høje kvinder kan være skønne at være i selskab med, men det kan knibe med øjenkontakten når brystpartiet er lige i øjenhøjde så længe man stadig står på benene :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende tidligere i dag. Højeste kvinde jeg nogensinde har været sammen med. Hun er vildt flot, pænere end på billederne, synes jeg. Hun er nem at tale med, og virker oprigtig til at have det sjovt med det hun laver. Jeg kunne af en eller anden grund ikke få helt hårdt jern på, så det ødelagde det lidt. Men det var 100% ikke hendes skyld. Hun gjorde det virkelig godt trods alt. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen engang jeg for alvor er liderlig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

NORA er en af de bedst oplevelser jeg har haft. Lige fra start til slut var der nærvær og et dejligt blik.

Stedet i Aarhus er en fremlejet flot lejlighed. 10/10 

Nora er smuk, ung, nærvær og virklig høj og slank. 10/10 (endelig en med lige så lange ben som jeg)

Sexen var særdeles god. Jeg oplevede at squirte, ( hvilket mænd kan) ikke sket før. 10/10

Pas godt på denne dejlige tysker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sonny123 skrev, den 14.5.2022 at 08:01:

NORA er en af de bedst oplevelser jeg har haft. Lige fra start til slut var der nærvær og et dejligt blik.

Stedet i Aarhus er en fremlejet flot lejlighed. 10/10 

Nora er smuk, ung, nærvær og virklig høj og slank. 10/10 (endelig en med lige så lange ben som jeg)

Sexen var særdeles god. Jeg oplevede at squirte, ( hvilket mænd kan) ikke sket før. 10/10

Pas godt på denne dejlige tysker.

Link til annoncen.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomson skrev, for 3 timer siden:

Link til annoncen.?

Link er dødt, tror hun er taget hjem, men hun vil vende tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Antoninus

Nora.

Hvad form er hun til? kan hun tage den i bund?

Redigeret af Antoninus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Antoninus skrev, den 19.5.2022 at 14:56:

Nora.

Hvad form er hun til? kan hun tage den i bund?

Hun er virkelig dejlig og meget snaksalig. Hun er stram men tager nemt 18 cm ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

❤️Nora❤️ German 1,93 cm

He he - hun må sku være nem at nappe med hjem og gemme i lommen :D  hun er i hvert fald ikke ret høj

Redigeret af Kælepotten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...