Hop til indhold

Recommended Posts

Hej massage elskere

Er der nogen der i Kbh.området har prøvet den fulde pakke med to thaipiger?

2 x gange massage og to gange e prøvet men ikke den fulde pakke!!!!!

Så er der nogen der kender et sted så giv lyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gå ud fra at du kan få det de fleste steder hvis du bare spørger efter det. Jeg prøvede det hos Bangkok thai i Hillerød for et halvt års tid siden. Men det var ikke nogen fantastisk oplevelse, men nu kan man sige at det er prøvet.

Du kommer nok bare til at betale en del ekstra end for en person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Med fare for at adspore tråden, vil påpege at det kommer meget an på pigerne, om det bliver en fantastisk oplevelse eller ej. Har prøvet (Århus) og det var helt fantastisk sjovt, frækt og dejligt. Vi morede os alle 3 højlydt, men de to piger kendte også hinanden rigtig godt.

Jeg ville spørge på nogen af de steder hvor de har lidt ældre piger, som er 100% afklarede med det de laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med fare for at adspore tråden, vil påpege at det kommer meget an på pigerne, om det bliver en fantastisk oplevelse eller ej. Har prøvet (Århus) og det var helt fantastisk sjovt, frækt og dejligt. Vi morede os alle 3 højlydt, men de to piger kendte også hinanden rigtig godt.

Lyder dejligt. Hvor i Århus var det henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Lidderbuk

Åh det er gamle minder en gammel mand sidder og trækker frem. Stedet er lukket, pigerne er ikke i branchen mere. Jeg havde gjort dem en tjeneste, og de betalte tilbage i en grad så jeg næsten blev flov.

Men sjovt det var det sørme.

Er nu helt sikker på at det kan lade sig gøre. Man skal nok bare finde de steder hvor man fornemmer at pigerne har det sjovt med hinanden. Hvis man er meget tæt på en pige, efter en del besøg, ved man jo også om hun er til sjov og udviklende sex, og ikke bare tju-bang - 1000 kr tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet to piger på Exclusive/Siri/?

Hvis man i de gode gamle dage kom tidligt, hvor der ikke var meget at lave, kunne to piger godt deles om porteføljen. Den aflurede jeg hurtigt.

At blive masseret af to var skønt, og når så det sjawe kom, var de også to om det. De sad på hver side af briksen og småsludrede hyggeligt, alt imens den ene kompetent masserede dyret, og den anden tog sig af boller og bagindgang.

Det skete helt naturligt. Service på højeste niveau til den "formidable" pris af 600 kr.

Længere kom man så heller ikke med dem. Den fulde pakke eksisterede ikke på stedet.

Men en dejlig oplevelse var det, når det passede med, at der ikke var noget at lave.

Jeg har læst, at der har været lidt "uro" om stedet, så det har ændret karakter, og det er da på alle måder kedeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har faktisk været så heldig at prøve det med Nancy (den helt originale) og Oon på 505. Det var en forvirrende dag hvor de koksede rundt i tingene og jeg endte så med dem begge i det store lokale (det med to brikse). De masserede begge og snakkede Thai sammen. De grinede og hyggede og jeg lå bare og fantaserede om hvad der skulle ske senere. Til min store skuffelse forsvandt Oon ud af lokalet da jeg blev vendt om og nær havde givet hende en kindhest med mit begejstrede lem. Det sluttede dog helt efter bogen. Nancy sang (Rhianna så vidt jeg husker) mens hun knaldede mig og glemte først at komme kondom på. Hun blev selv lige så forskrækket som jeg gjorde og undskyldte mange gange og det endte med at jeg havde været der ca. 2 timer og fået en på opleveren. Nu kommer så prikken over i'et. Nancy var enten lige så begejstret som jeg var for hele seancen eller også havde hun glemt alt der var foregået de sidste 2 timer. Hun spurgte pænt om kr. 700 var OK? WTF? Jeg gav gode drikkepenge den dag :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender godt rummet med de to senge, men jeg kender bestemt ikke det prisleje, du nævner.

Jeg er aldrig for "reglementeret" behandling sluppet med mindre end 1500 – dog første gang 1200 grundet mangel på likviditet.

Måske det gik efter vægt eller udseende? :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender godt rummet med de to senge, men jeg kender bestemt ikke det prisleje, du nævner.

Jeg er aldrig for "reglementeret" behandling sluppet med mindre end 1500 – dog første gang 1200 grundet mangel på likviditet.

Måske det gik efter vægt eller udseende? :lol::lol::lol:

Alt var totalt kaos den dag, men jeg valgte bare at følge med og det var vidst mit held. Jeg var jo super glad for Nancy, så jeg valgte og give hende 300 i drikkepenge og endte derfor på 1.000 - money well spent. Nancy var faktisk aldrig fikseret på penge. Kan huske en gang jeg kom forbi med 800 på lommen og hun spurgte hvad jeg ville have. Jeg svarede "lad os se hvad der sker - du bestemmer". Det endte med vi masserede og knaldede i mere end to timer, den pige havde sgu "ants in her pants and they want to dance" for nu lige at få et James Brown citat med ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...