Hop til indhold
Krebsen80

Helt glat

Recommended Posts

Hej

Jeg er manden der nyder at pigerne er helt glatte, og jeg vil også derfor fremstå som et godt eksempel, så jeg er det sidste års tid begyndt at barbere løg og kæp ;) inden mødet med en dejlig pige.

Men jeg synes tit at jeg ender med skægpest og det er jo ikke så charmerende :oops:

Kan jeg få nogle gode råd til et mere heldigt resultat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja - benyt en skægtrimmer der lader et par mm hår stå. Lige netop så langt at det stadig er blødt.

Brug VET hårfjernings creme.

Gro en ordentlig busk, og brøl som Tarzan :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger Sanex Neutral badesæbe fra Brugsen, Gilette Turbo MK 3 på skaft og løg, jeg har aldrig kunnet lave så meget som én rift med dén skraber - i modsætning til billige engangssrabere eller div."ladyskrabere". Jeg har heller aldrig haft knopper eller skægpest.

Kun skaft og boller - øvrige kønshår trimmes til 5 - 10 mm så det nogne look ikke er for nøgent i fitnesscentrets, swingerklubbens og svømmehallens baderum ;)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langt og varmt bad så håret kan blive opblødt. Og så en frisk skraber som kun bruges der. Ikke den samme som til hovedet. Så er man sikker på at det går galt.

Jeg bruger sådan en pakke gillette blue II til 30-40 kr for 10 skrabere. De fungere fint. Har tidligere brugt de helt billige fra fakta til 10 kr for 10. De er lige så gode syntes jeg. Men holder ikke helt så længe. Måske kun 1-2 gange hvorimod gillette holder 2-4 gange.

Nivea har lavet sådan noget sæbe der hedder shower and shave. Den koster 30 kr for en flaske på 250 ml i Bilka. Det få området en tur med under barberingen og så væk med vandet imens så det ikke løber af. Det fungere rigtig godt og man bliver glat som en barnerøv.

Ikke noget med barberskum og VET og andre underlige ting dernede. Det tager det bare mere skade af.

RFSU har lavet sådan noget creme man kan smøre på efterfølgende hvis man vil tilføre noget fugtighed til område. Men ellers kan man bare bruge en gø fed creme uden alcohol og for mange duftstoffer i efterfølgenede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har netop købt nogle engangsskrabere i Jysk til kr. 10,- som er udmærkede, men sjovt nok har jeg tidligere et andet sted købt nogle nøjagtig magen til, men i en anden indpakning, som ville sidde fast i skægget og som jeg har måttet smide ud.

Når jeg bruger engangsskrabere i svømmehallen efter en tur i sauna eller dampbad, holder de utrolig mange gange. Og jeg bruger dem både til ansigtet og bollerne. Hårene ovenover tissemanden/på maven, tager jeg derimod med en trimmer, da de er kraftigere og nemt kommer til at stikke eller gro ind under huden.

Istedetfor skum, bruger jeg bare svømmehallens alm. håndsæbe, som jeg gnider godt rundt og får til at skumme lidt. Når jeg barbere de ædlere dele, går jeg evt. ind på på toilettet og lukker døren, så det ikke generer nogen - der er jo nogen, især unge mænd og folk af anden etnisk herkomst, som er så generte at de ikke engang tager badeshortsene af for at vaske sig forneden - dvs. de trækker måske lige lidt ud i elastikken og så ind under bruseren - men så heller ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Istedetfor skum, bruger jeg bare svømmehallens alm. håndsæbe, som jeg gnider godt rundt og får til at skumme lidt. Når jeg barbere de ædlere dele, går jeg evt. ind på på toilettet og lukker døren, så det ikke generer nogen - der er jo nogen, især unge mænd og folk af anden etnisk herkomst, som er så generte at de ikke engang tager badeshortsene af for at vaske sig forneden - dvs. de trækker måske lige lidt ud i elastikken og så ind under bruseren - men så heller ikke mere.

Det lyder som en ægte jyde-metode som er næsten gratis, hehe... kan du ikke også trække ud i elastikken og tage en tur med skraberen, hårende i numsen skal også have en tur... så er du klar på pigesjov :D

Jeg har også set folk gå rundt i shorts under badekåben på FKK :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også set folk gå rundt i short under badekåben på FKK :lol::lol::lol:

Det kan jeg så godt forstå - så sækkepiben ikke hænger forne´en - bare de vasker sig mellem seancerne - og det er jeg ikke altid helt sikker på :evil: Pigerne tager vist også en hurtig omgang nogen steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare gør sådan og sådan, for at fjerne hårene.

MEN MEN, hvorfor begynde på det nu, selvom pigerne helst vil have det sådan!!!

Konen vil da vide, hvorfor jeg er begyndt på det!!!!

det er ikke nemt at forklare.

At kartoflerne og agurken, bliver luftet andre steder, hvor de ikke vil have hår i munden, og bedre kan lide den nøgne følelse, under sexuel aktivitet.

Så HÅRET må blive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg er manden der nyder at pigerne er helt glatte, og jeg vil også derfor fremstå som et godt eksempel, så jeg er det sidste års tid begyndt at barbere løg og kæp ;) inden mødet med en dejlig pige.

Men jeg synes tit at jeg ender med skægpest og det er jo ikke så charmerende :oops:

Der er vist ikke nogen der har foreslået en skrubbe handske, så det gør jeg så: http://erotik.dk/skruppe-handske

Vask før du barberer, og efter barberingen en tur med en skrubbe handske og uparfumeret sæbe. Til sidst måske lidt kokosolie eller lignende på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været glat i mange år, måske 20. Har altid brugt min Gillette skraber, tror den hedder Fusion pt.

Snupper løg, anus og stang under bruseren. Det tager måske 30 sekunder dagligt og er altid kampklar :D

Jeg bruger ikke noget sæbe eller creme eller noget andet.

http://www.livestrong.com/article/176437-how-to-keep-pubic-area-from-itching-after-shaving/

Jeg har ingen irritation nu og har ikke haft det i mange år. Mener, at der vist nok var det de første par gange.

Min erfaring er at kvinderne godt kan lide det. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

At kartoflerne og agurken, bliver luftet andre steder, hvor de ikke vil have hår i munden, og bedre kan lide den nøgne følelse, under sexuel aktivitet.

Så HÅRET må blive.

Du beder bare pigerne om at rykke hårene, en for en af bollerne - ligeså laaaangsomt - det er ret pirrende :D - bare ikke dem ved røvhullet - det er for meget - men der skal nok være dem der også nyder det - både at rykke dem af - og at få det gjort - jeg synes bare det er uudholdeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers er der også den billige elektriske der piller hårene ud. http://www.elgiganten.dk/product/person ... or-es-wu11

Eller den dyre med lysimpulser der skulle holde i længere tid en barbering og fjerne flere hår. http://www.elgiganten.dk/product/person ... -sc2001-00

Jeg har ikke prøvet nogen af dem. Men har et par gange kigget på dem med lysimpulser. Men det er blandede anmeldeser der kommer af dem. Er der mon nogen her inde der har forsøgt sig med dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så HÅRET må blive.

Min kone spurgte også mig med den sædvanlige "der er jo ikke nogen der skal se dig dér andre end mig". Jeg svarede "netop - det er for din skyld og så gider jeg ikke selv glo på den manke. Det har aldrig været meningen vi skulle have hår på ryggen osv., så med alderen må man begynde at pynte lidt her og der for ikke at komme til at ligne en hulemand - det gider du jo heller ikke". Den blev godtaget og er aldrig blevet spurgt siden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone spurgte også mig med den sædvanlige "der er jo ikke nogen der skal se dig dér andre end mig". Jeg svarede "netop - det er for din skyld og så gider jeg ikke selv glo på den manke. Det har aldrig været meningen vi skulle have hår på ryggen osv., så med alderen må man begynde at pynte lidt her og der for ikke at komme til at ligne en hulemand - det gider du jo heller ikke". Den blev godtaget og er aldrig blevet spurgt siden :P

Konerne fjerner jo også hår på benene og i ansigtet :lol:

Min egen synes bare ikke om at være for bar forneden :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Hårfjerner som veet er mere skånsomt, men prøv dig frem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...