kanonkongen 34395 Skrevet 16. December, 2021 Halløj en torsdag i december. Husk at være rare, søde og skriv, og tal ordenligt til hinanden. At komme på Julemanden uartig liste, er ikke rart. Her er, hvad straffen, kan blive for jer. Glædelig jul. Og en masse gode hyggestunder til jer, resten af året. KK 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 16. December, 2021 Hmmm jeg troede, at selfie-tråden var forbudt Men tak og i lige måde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 16. December, 2021 Glædelig jul til dig også @kanonkongen. Nu har jeg jo altid haft en kinky side. Så fra i morgen af er jeg så uartig som man kan blive. Så venter jeg spændt juleaften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. December, 2021 modenelsker skrev, Lige nu: Glædelig jul til dig også @kanonkongen. Nu har jeg jo altid haft en kinky side. Så fra i morgen af er jeg så uartig som man kan blive. Så venter jeg spændt juleaften. Hej @modenelsker ILM da. Og du får også lige God aften til dig. Din uartige mand KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 16. December, 2021 modenelsker skrev, for 19 minutter siden: Nu har jeg jo altid haft en kinky side. Så fra i morgen af er jeg så uartig som man kan blive. Så venter jeg spændt juleaften. Ja, hvorfor stoppe nu? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. December, 2021 FAKE NEWS. Mine boller fejler intet. De er så lange de skraber på fortovet. Andre der, har været uheldige ?????? God 4 søndag i advent. KK 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. December, 2021 Min juleferie starter i dag, jeg vil være tilbage om en uge. Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg