Sigma78 0 Skrevet 17. December, 2021 Hej, Jeg ved godt at det er lidt et long shot, men er der virkelig ingen massører på Als eller Sønderborg og omegn der tilbyder massage med happy ending? Jeg ved godt at der er en masse længere mod grænsen :). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 17. December, 2021 Sigma78 skrev, for 2 timer siden: Hej, Jeg ved godt at det er lidt et long shot, men er der virkelig ingen massører på Als eller Sønderborg og omegn der tilbyder massage med happy ending? Jeg ved godt at der er en masse længere mod grænsen :). Hej du skal til Kruså Sønderborgvej 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigma78 0 Skrevet 19. December, 2021 Øv, satsede bare lige lidt på at der var noget den anden vej ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 20. December, 2021 Det tætteste er nok Bomhusvej 12 i Gråsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 20. December, 2021 ratt skrev, for 1 time siden: Det tætteste er nok Bomhusvej 12 i Gråsten. Men hvis kvaliteten ikke det sidste år er blevet bedre , Så mener jeg at det ikke er værd at skrive hjem om!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigma78 0 Skrevet 21. December, 2021 tronheim skrev, for 15 timer siden: Men hvis kvaliteten ikke det sidste år er blevet bedre , Så mener jeg at det ikke er værd at skrive hjem om!! Naa er der ikke kun den gamle mutter? Var der for et års tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 21. December, 2021 tronheim skrev, for 16 timer siden: Men hvis kvaliteten ikke det sidste år er blevet bedre , Så mener jeg at det ikke er værd at skrive hjem om!! Det er rigtig. Har ikke været der i lang tid, så aner det faktisk ikke. Men det var nu også mere som svar på hans spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg