Hop til indhold
Guest Runaldo

Vilde Sarah

Recommended Posts

Guest Runaldo

Efter en 4ugers tid med frustration over en dårlig oplevelse (red: se tidligere anmeldelser), samt en stigende liderlighed, hvor jeg endda prøvede at hook'e up med en x-kæreste for at det skulle tage lidt af sveden, har jeg stadig gået de sidste 2uger og bare haft stiv pjerrot meget tit.

Jeg prøver at bibeholde en sober stemning i indlægget, men, hvis jeg går for vidt, i sproget, så er det bare sur røv.

Så her for en lille uges tid siden tog jeg kontakt til Vilde Sarah, og bad om en tid for et par dage siden. Jeg har altid haft en forkærlighed for modne kvinder, og hendes billeder så ret så sprøde ud - samt lidt hurtig google søgning fandt jeg disse beskedne 'thumbs up';

"Hun er den ægte vare - har haft Sarah på besøg to gange. Hun er meget glad for græsk og fransk er uden. Hun tilbyder også slug men spørg først."

"Sarah lever til fulde op til navnet "vilde Sarah" hun er bare super, hun kan varmt anbefales. Hendes billeder er ikke manipulerede, hun ser sådan ud i virkeligheden. Hun kan sit håndværk det vil jeg godt skrive under på, og hun ser virkeligt godt ud.:P:P:P Så prøv hende, du vil gå derfra og ligne en flækket træsko,det vil jeg garantere."

Samt flere på Gimel.

Jeg spurgte hende endda hvor gamle hendes billeder var, og hun sagde maksimum 1år. Hun lød meget troværdig i telefonen.

Nåh, jeg møder op på adressen, og hun inviterer mig indenfor, spørger mig hvad jeg ville foretrække, siger '30 gode minutters underholdning', jeg betaler, hun går ud og 'gør sig klar'.

Jeg studser rundt på værelset, mens hun smukserer sig, og spændingen stiger i både mit hoved og i kalorius.

Hun kommer ind, og her forsvinder min entituasme så. Billederne er langt over 1år gamle. Vil gå så langt at sige, de er minimum 5år gamle. Jeg spurgte hende om hun kyssede, hvilket hun gjorde, men, hun skulle lige fortælle mig noget om hendes kæreste, og der røg jeg helt ned i gear. Det er sikkert rigtigt at mange glædespiger har en kæreste, men, de behøver ikke reklamere om det, for man vil jo gerne beholde fantasien om at 'Hun er min, og INGEN andres!'

Nåh, jeg prøver at ryste det ud af hovedet, for nu havde jeg jo betalt, nu skulle jeg bare få det bedste ud af det. Vi gik igang med at berøre hinanden, og hun tog godt fat om sjoveren med hånden, udsendte et par lidt 'over the top'-lyde, mens vi gik over i sengen. Jeg startede med at udforske lidt af hendes krop, inden hun gik igang med det franske - det er uden beskyttelse - og thank god, for hvis det havde været med (som vi også prøvede lidt af) i hele eskapaden, havde jeg ikke mærket en disse.

Her skal hun dog belønnes med roser. Hun tog godt fat om kalorius, sugede hårdt til, og gav den gas på hovedet. Jeg var tæt på at komme indenfor 5minutter, så vi måtte lige tage en slapper og skifte lidt rundt.

Gummi'et kom på, hun satte sig i ridder-stilling, og min entituasme forsvandt igen. Mit hoved blev fyldt af hendes billeder kontra hendes nuværende 'look', og jeg må indrømme, jeg var ikke den mest aktive patient. Vi prøvede at skifte lidt rundt i stillingerne, men, det var ikke rigtig med held, så jeg besluttede at vi måtte bruge resten af tiden i hendes mund.

Jeg prøvede at få migselv igang, men, jeg kunne bare ikke genfinde formen fra allerførst, og selvom hendes vaccum var kanon, måtte jeg selv afslutte med en omgang svensk. Mens jeg lå og gjorde arbejdet selv, tænkte jeg tilbage på den kommentar om afslutning i hendes mund, men, det var der fandme ikke noget om - det kunne ikke engang komme på tale. Jeg nåede til slutspurten, og var lige ved at give hende en omgang pre-cum på hendes tunge, hvorefter hun rev hovedet væk i en hjertelig fart.

Jeg kiggede på uret, der var gået 22minutter, jeg tog et bad, vi snakkede lidt løs inden jeg gik. Lige pt. er jeg for træt og for negativ over at gen-etablere minderne med endnu en skuffelse, så jeg gider ikke engang komme med en anmeldelse i form af oprejste pikkemænd.

Intet flækket træsko-grin til far her. Nærmere en dyb skuffelse, som jeg har prøvet før. Og det var også det sidste segl på brevet. Nu vælger jeg at holde en længere pause fra at besøge glædespiger. Det er sku for skuffende at føle man smider penge ud af vinduet.

Jeg må erkende at jeg åbenbart har en vis standard, og må fremover, hvis jeg skulle genfinde lysten, holde mig til der hvor eskapaden har været i top.

Vilde Sarah - knap så vild - nærmere en tæmmet huskat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for dit glimrende indlæg.

Bare et forsigtigt spørgsmål.

Hvorfor skred du ikke igen? Du havde jo set hende inden du betalte?? Og hun blev vel ikke kønnere eller andet af lige at "smutte ud" og komme tilbage??

Men giver dig ret! hun ser "saftig" ud og har selv overvejet, men sparer nu de penge....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Tak for dit glimrende indlæg.

Bare et forsigtigt spørgsmål.

Hvorfor skred du ikke igen? Du havde jo set hende inden du betalte?? Og hun blev vel ikke kønnere eller andet af lige at "smutte ud" og komme tilbage??

Men giver dig ret! hun ser "saftig" ud og har selv overvejet, men sparer nu de penge....

Man ser jo ikke pigens krop inden man betaler. Det er fandme sjældent jeg har oplevet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ah, ok!

Normalt tager pigerne jo imod i nærmest "ingenting" og så kan man jo danne sig et indtryk, men hvis hun havde hverdagstøj på, ja såå...

Tak for svar!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Ah, ok!

Normalt tager pigerne jo imod i nærmest "ingenting" og så kan man jo danne sig et indtryk, men hvis hun havde hverdagstøj på, ja såå...

Tak for svar!

Hun havde et håndklæde rundt om livet, eller dvs, fra barmen og ned til knæene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg havde hende til besøg hos mig 3 gange tilbage i 2011. Den gang var hun en amatørtøs og det var dejligt og jeg kunne sprøjte i hendes mund og ved første gang kommer der en "ops det havde vi ikke talt om" og priser var helt ned i bund. Hun var en fræk og sexglad tøs.

Men siden fik hun liftet sine bryster samt er blevet fuldtidsglædepige. Så i hvertfald min indryk. Har ikke været mere hos hende siden og selvom billeder ikke er så gammel som Runaldo tror så kan jeg forstille mig at det er gået ned at bakke også pga alt for mange gæster mm.

Så jeg er glad at jeg ikke var hos hende siden og efter denne indlæg lad jeg i hvertfald være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde et håndklæde rundt om livet, eller dvs, fra barmen og ned til knæene.

Nogle piger er også øvede i at holde vejret/holde maven inde, indtil betalingen er faldet :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg havde hende til besøg hos mig 3 gange tilbage i 2011. Den gang var hun en amatørtøs og det var dejligt og jeg kunne sprøjte i hendes mund og ved første gang kommer der en "ops det havde vi ikke talt om" og priser var helt ned i bund. Hun var en fræk og sexglad tøs.

Men siden fik hun liftet sine bryster samt er blevet fuldtidsglædepige. Så i hvertfald min indryk. Har ikke været mere hos hende siden og selvom billeder ikke er så gammel som Runaldo tror så kan jeg forstille mig at det er gået ned at bakke også pga alt for mange gæster mm.

Så jeg er glad at jeg ikke var hos hende siden og efter denne indlæg lad jeg i hvertfald være.

Der er intet lift over hendes bryster. De er ret så saggy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan skrive under på at hun er DØDsyg at besøge... jeg har også testet hende :(

men min mor har lært mig at hvis man slet ikke har noget godt at sige så skal man tie stille... men når jeg nu ikke er den eneste.... så....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er intet lift over hendes bryster. De er ret så saggy.

OK. Så må hun lavet det om igen?? Hun havde skrevet den gang til mig at hun fik nye bryster.

Men jeg vil nu ikke lægge penge på bordet for at vurdere det selv, det er for dyrt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...