Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 Hey alle. For en små 3 år siden, faldt jeg over en annonce med en ældre kvinde. Hun tilbød udelukkende blow med slug og var kun på gæstevisit, ligeledes blev man ført ind til hende, mens hun sad klar med blindfold. Tænkte det lød frækt og bestilte tid, tog bilen og kørte afsted. Ankom til stedet godt liderlig. Betalte kvinden der åbnede og hun førte mig ind. Fik af vide at jeg bare skulle gøre mig klar og stikke den i munden på hende. Men fik et kæmpe chok, da jeg til min kæmpe overraskelse så at det var min svigermor..! Første tanke var at jeg skulle styrte afsted, men frygtede også at hun ville reagere på det og måske se mig!! Så i stedet gik jeg hen og stak den i munden på hende!! Så ja, har fået skønt blow af min svigermor og hun slugte hver en dråbe!!! Sagde ikke et ord derinde og det samme med hende! Ud over at hun sagde tak for besøget og at ''det smagte'' godt.!! Så hver gang jeg ser min svigermor, tænker jeg på det.! Og ja, har 3 børn med hendes datter! Andre der har prøvet noget ligende ? 3 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 19. December, 2021 Gentog du ikke ? Det vile jeg da have gjort hvis det var så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 19. December, 2021 Jaaaahhh, så har du jo både dyrket sex med mor og datter.......jeg var godt nok skredet pronto!....specielt med de svigermødre jeg har haft...gad vide om svigerfar ved noget? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 19. December, 2021 Tror nok at jeg havde haft en smule svært ved at "levere" i den situation. En pige, jeg havde et længere sukkerforhold til, er startet som studentermedhjælper på mit arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penetrator 133 Skrevet 19. December, 2021 Så ved du hvad du skal købe svigermor i julegave nu? en fem liters mundskyld 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 moden libertiner skrev, for 53 minutter siden: Gentog du ikke ? Det vile jeg da have gjort hvis det var så godt Det var godt og frækt.!! Men heller ikke så godt;-) Og har ikke rigtig fundet annonce fra hende siden, kun en enkelt gang, dog langt væk fra hvor jeg bor Tror det er på ''hobby'' plan. Og kun en sommetider:-) Hun hun har i alle de år jeg har kendt hende, været utrolig løs på tråden:-) Noget hendes datter hader hende lidt for, ny mand hver månede.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 GIANT COCK skrev, for 49 minutter siden: Jaaaahhh, så har du jo både dyrket sex med mor og datter.......jeg var godt nok skredet pronto!....specielt med de svigermødre jeg har haft...gad vide om svigerfar ved noget? Jep :-D Har nu en rigtig sød og pæn svigermor:-) Svigerfar og svigermor er ikke sammen længere Tror jeg faktisk aldrig de har været;-) Men hun har også 4 børn med 4 forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 real Sugardaddy skrev, for 35 minutter siden: Tror nok at jeg havde haft en smule svært ved at "levere" i den situation. En pige, jeg havde et længere sukkerforhold til, er startet som studentermedhjælper på mit arbejde Se det er da mega frækt med sådan en hjælper Havde utrolig nemt ved at ''levere'' da beslutningen om at blive først var truffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 252 Skrevet 19. December, 2021 (edited) Min allerførste GP som jeg var sammen med i Esbjerg i midten af firserne var pæn moden dame som var en del år ældre end unge mig dengang. Det viste sig at hun var kone til en af mine senere kunder da jeg blev selvstændig. Hun var med manden på besøg for at tale om en opgave. Hun sendte mig et diskret smil og et lille blink og jeg lod mig ikke mærke med mere….men spændende at møde hende i wn anden sammenhæng Redigeret 19. December, 2021 af Sailorman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 Penetrator skrev, for 26 minutter siden: Så ved du hvad du skal købe svigermor i julegave nu? en fem liters mundskyld Mundskyld og et blindfold;-) På en måde kunne det være frækt at fortælle hende det :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2021 Den historie læste jeg på "De Grå Sider" da jeg var ung knægt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 Sailorman skrev, for 1 minut siden: Min allerførste GP som jeg var sammen med i Esbjerg i midten af firserne var pæn moden dame som var en del år ældre end unge mig dengang. Viste det sig at hun var kone til en af mine senere kunder da jeg blev selvstændig. Hun var med manden på besøg for at tale om en opgave. Hun sendte mig et diskret smil og et lille blink og jeg lod mig ikke mærke med mere…. Nice.!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2021 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Den historie læste jeg på "De Grå Sider" da jeg var ung knægt Holm225 skrev, 1 time siden: Men fik et kæmpe chok, da jeg til min kæmpe overraskelse så at det var min svigermor..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 252 Skrevet 19. December, 2021 (edited) Hvor kan man træffe din svigermor? Redigeret 19. December, 2021 af Sailorman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 Sailorman skrev, Lige nu: Hvor kan man træffe dun svigermor? Haha, som om jeg ville fortælle det, hvis jeg så vidste det.!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 19. December, 2021 Holm225 skrev, for 17 minutter siden: Haha, som om jeg ville fortælle det, hvis jeg så vidste det.!! Du kan være helt tryg, vi hilser da slet ikke fra hendes svigersøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 359 Skrevet 19. December, 2021 Holm225 skrev, for 2 timer siden: Hey alle. For en små 3 år siden, faldt jeg over en annonce med en ældre kvinde. Hun tilbød udelukkende blow med slug og var kun på gæstevisit, ligeledes blev man ført ind til hende, mens hun sad klar med blindfold. Tænkte det lød frækt og bestilte tid, tog bilen og kørte afsted. Ankom til stedet godt liderlig. Betalte kvinden der åbnede og hun førte mig ind. Fik af vide at jeg bare skulle gøre mig klar og stikke den i munden på hende. Men fik et kæmpe chok, da jeg til min kæmpe overraskelse så at det var min svigermor..! Første tanke var at jeg skulle styrte afsted, men frygtede også at hun ville reagere på det og måske se mig!! Så i stedet gik jeg hen og stak den i munden på hende!! Så ja, har fået skønt blow af min svigermor og hun slugte hver en dråbe!!! Sagde ikke et ord derinde og det samme med hende! Ud over at hun sagde tak for besøget og at ''det smagte'' godt.!! Så hver gang jeg ser min svigermor, tænker jeg på det.! Og ja, har 3 børn med hendes datter! Andre der har prøvet noget ligende ? En rigtig røver historie….. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm225 21 Skrevet 19. December, 2021 Kontant skrev, for 25 minutter siden: En rigtig røver historie….. Tro det endelig.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 19. December, 2021 (edited) Holm225 skrev, for 24 minutter siden: Tro det endelig.! En skrøne er en historie der er så usandsynlig , at den sagtens kan være sand Jeg er overbevist om, at din historie sagtens kan være sand og uanset hvad: Underholdningsværdien er helt i top - så tak for fortællingen. Personligt har jeg aldrig oplevet det du beskriver, det nærmeste var, da jeg og en Bonus Veninde var i swingerklub, hvor vi s mødte en af mine tidligere kollegaer i selskab med en kvinde, der bestemt ikke lignede hans kone. Man hvad der sker i swingerklubberne bliver i swingerklubberne! Redigeret 19. December, 2021 af Gh0st 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 19. December, 2021 Holm225 skrev, for 3 timer siden: Hey alle. For en små 3 år siden, faldt jeg over en annonce med en ældre kvinde. Hun tilbød udelukkende blow med slug og var kun på gæstevisit, ligeledes blev man ført ind til hende, mens hun sad klar med blindfold. Tænkte det lød frækt og bestilte tid, tog bilen og kørte afsted. Ankom til stedet godt liderlig. Betalte kvinden der åbnede og hun førte mig ind. Fik af vide at jeg bare skulle gøre mig klar og stikke den i munden på hende. Men fik et kæmpe chok, da jeg til min kæmpe overraskelse så at det var min svigermor..! Første tanke var at jeg skulle styrte afsted, men frygtede også at hun ville reagere på det og måske se mig!! Så i stedet gik jeg hen og stak den i munden på hende!! Så ja, har fået skønt blow af min svigermor og hun slugte hver en dråbe!!! Sagde ikke et ord derinde og det samme med hende! Ud over at hun sagde tak for besøget og at ''det smagte'' godt.!! Så hver gang jeg ser min svigermor, tænker jeg på det.! Og ja, har 3 børn med hendes datter! Andre der har prøvet noget ligende ? sikke en gang røverhistorie, vi er tilbage til ugens rapport og de grå sider . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 19. December, 2021 AmagerStang skrev, for 7 minutter siden: sikke en gang røverhistorie, vi er tilbage til ugens rapport og de grå sider . Præcis, men mænd herinde elsker det og sådan gik det Eg, mænd læser det de gerne vil hører, så i dag er Eg vel nok nærmest et sted hvor Gpèr profiliterer sig bedst og dsv ikke et sted hvor mænd deler deres oplevelser men nok kun et sted for de (manglende grå sider) men godt for Gpèr som kan høste af de grå xxxxx xxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 19. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Den historie læste jeg på "De Grå Sider" da jeg var ung knægt -Lige mine ord...;-) ggg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1535 Skrevet 19. December, 2021 En gang havde jeg bestilt tid hos en dansk GP på Nørrebro. Da jeg kom ind til hende genkendte vi hinanden fra vores kollegietid. jeg husker tydeligt hendes ord. “Det går vist ikke - det her” og flov listede jeg derfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 19. December, 2021 Jogge skrev, for 27 minutter siden: En gang havde jeg bestilt tid hos en dansk GP på Nørrebro. Da jeg kom ind til hende genkendte vi hinanden fra vores kollegietid. jeg husker tydeligt hendes ord. “Det går vist ikke - det her” og flov listede jeg derfra. Netop derfor kommer historien fra Ts fra de Grå sider, men sjau var den dog elsket af nutidens mænd på Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 780 Skrevet 19. December, 2021 Efter at have knaldet en af de mere kendte GPer i det københavnske opdagede vi under hyggesluderen bagefter at vi havde arbejdet sammen 15 år tidligere da vi var ret unge. Det var dog ikke et problem for nogen af os i øjeblikket blot lidt spøjst - jeg har besøgt hende flere gange siden uden problemer for nogen af os. K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg