AlfaN 2235 Skrevet 20. December, 2021 (edited) https://sugardaters.com/us/profile/b8Wgpq19oE nogen der har erfaring med hende? hun virker lidt for nem at få en aftale med. Redigeret 20. December, 2021 af AlfaN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 162 Skrevet 20. December, 2021 Enten er profilen blevet slettet, eller også er jeg blevet blokeret. Prøvede at skrive til hende og fik svar, men så forsvandt hun igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. December, 2021 Hun er der stadig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 20. December, 2021 AlfaN skrev, 1 time siden: https://sugardaters.com/us/profile/b8Wgpq19oE nogen der har erfaring med hende? hun virker lidt for nem at få en aftale med. For nogle uger siden var der en anden profil af en norsk pige, med næsten enslydende profiltekst (hvis ikke identisk), som også skrev på helt samme måde i chatten, og som også var meget nem at få en aftale med. Men billederne var af en helt anden pige end hende her. Jeg havde en aftale med den første profil dengang, men det blev selvfølgelig ikke til noget, og profilen blev slettet efter ca. en uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. December, 2021 Denne her er også væk eller jeg er blokeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 20. December, 2021 Hun er der stadig så du er blokeret. Jeg fik hurtigt en aftale i stand, men så vidt jeg kan se, har hun ikke engang tjekket mine billeder. Jeg tror, det er noget scam, men ved ikke hvad endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. December, 2021 Emptyman skrev, for 42 minutter siden: Hun er der stadig så du er blokeret. Jeg fik hurtigt en aftale i stand, men så vidt jeg kan se, har hun ikke engang tjekket mine billeder. Jeg tror, det er noget scam, men ved ikke hvad endnu. Hun havde heller ik været forbi min profil. Jeg blev blokeret da jeg skrev jeg var skeptisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cj4321 4 Skrevet 21. December, 2021 Samme historie her. Skrev med hende, fik en aftale i stand men blev så blokeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg