Hop til indhold
Guest Claesen

hvornår er man handicappet i jer pigers øjne ?

Recommended Posts

Ifølge nogen piger burde man kunne parkere dér, hvis man bare er grim :P

Hvis man parkerer i handicapbåsene uden grund/tilladelse - så er man grim :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man parkerer i handicapbåsene uden grund/tilladelse - så er man grim :shock:

For en god ordens skyld Hr. Jernsvin - jeg er NATURLIGVIS helt enig med dig. Kommentaren var ment i sjov.

Skal sandheden frem.. Så er jeg faktisk meget opmærksom på at være venlig og hjælpsom. Jeg er faktisk typen der holder døren for ældre damer.... ( for at undgå at de render ud og lægger an på DIG :twisted: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sige at nogen ser "anderledes" ud når man tydeligt kan se på dit profilbillede at DU ligner en lysestage!! :twisted:

Hahahahahahahahahaha :lol::P

Man bliver grim hvis man parkerer i båsen uden tilladelse..

Ifølge de piger Claesen refererer til, så er man handicappet hvis man er grim..

Så hvis man parkerer i båsen uden tilladelse, er man grim, og derfor automatisk handicappet...

Giver det så tilladelse til at parkere der??

OG SKAL MAN I SÅ FALD IKKE HAVE ERSTATNING?! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter selv kun at have skrevet små useriøse indlæg i denne tråd, vil jeg godt lige understrege at jeg finder tråden interessant og meningsfuld. Og på ingen måde har ønsket at virke respektløs.

Både Claesens indlæg, samt de mange begavede og velovervejede indlæg fra øvrige brugere, har jeg læst med stor interesse.

Og vil egentlig gerne sige at jeg er dybt imponeret over dig Claesen. Dit indlæg afslører beundringsværdig psykisk overskud. Hvis det var mig, der havde oplevet bare en prostituerets afvisning med henvisning til udseende, ville jeg med garanti være knækket og aldrig have kunnet rejse mig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man bliver grim hvis man parkerer i båsen uden tilladelse..

Ifølge de piger Claesen refererer til, så er man handicappet hvis man er grim..

Så hvis man parkerer i båsen uden tilladelse, er man grim, og derfor automatisk handicappet...

Giver det så tilladelse til at parkere der??

OG SKAL MAN I SÅ FALD IKKE HAVE ERSTATNING?! :lol:

WOW! Nu bliver det simpelthen for komplekst til at jeg kan følge med! Hvis man skal følge "din" logik, så skal man jo have lov.

Men eftersom man har lov, så er man jo ikke grim. For det var netop at man parkerede i handicap båsen UDEN TILLADELSE det gjorde man var grim. Det er da godt nok noget det kan give det klassiske "hønen og ægget paradoks" kam til sit hår. Hvis altså man ikke er skaldet. Så har man jo ikke brug for en kam, men tilgengæld (ud fra din logik) er det i sig selv et handicap at være skaldet. Hvorfor man så havde lov at parkere, helt uden at være grim.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg og 3 andre herfra EG, har netop været på en Flatrate-club i Tyskland, hvor der var en lidt ældre fyr, som kun havde nogle meget små korte, deforme arme med nogle små hænder og nogle få fingre, så han lige kunne ryge en cigaret - men han var en rigtig flink og morsom fyr, som nok forstod at sætte liv i kludene og på at tidspunkt havde han vist travlt med 2 af pigerne på engang. Og i baren var han også rigtig pigernes ven og forstod at sprede lidt hygge :D

Og det tror jeg mere det handler om end at fokusere på sit handicap eller grimme udseende.

Enig men med den lille tilføjelse at det også gælder den anden vej. Jeg er blind og oplever i mange sammenhænge at der fokuseres alt for meget på det. Jeg tillægger det ikke selv den store betydning. Når jeg mailer til en pige første gang nævner jeg altid at jeg er blind. Det er lidt nemmere at skulle få det på plads når hun kommer hjem til mig. Er aldrig blevet afvist. Har haft få oplevelser hvor det ikke rigtigt fungere mellem os men om det har noget med mit handicap at gøre eller om det bare var dårlig kemi er jo svært at sige. Hvor vidt det er i orden at blive afvist pga handicap er vist en endeløs diskusion... Men hellere afvises på forhånd fx pr mail end at spilde hinandens tid på en dårlig oplevelse. Foretrækker at begge parter er ærlige også selv om det vel aldrig er fedt at blive afvist. Tror i øvrigt at de piger der besøger mig fast for længst er holdt op med at tænke over/bemærke at jeg er blind og sådan fungere det også bedst :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...