Kajak 2 Skrevet 21. December, 2021 Hvem skal man besøge i Holstebro eller omr til massage gerne med ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 42 Skrevet 21. December, 2021 Tror ikke der er noget i Holstebro, man skal noget på tour for og finde noget ordenligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 22. December, 2021 Prøv her … skulle være god for et HJ… https://www.saeng-thain.dk/ ellers tage turen til Lemvig / Nissum / Struer / Vemb/ Vinderup / Skive…. hvor der skulle tilbydes forskellige ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køllen 0 Skrevet 2. Januar, 2022 Der er BANGKOK SPA MASSAGE i Holstebro de giver ekstra. Ellers thai massage i nr nissum ikke så langt fra Holstebro giver også ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 3. Januar, 2022 Rockhard skrev, den 22.12.2021 at 21:24: Prøv her … skulle være god for et HJ… https://www.saeng-thain.dk/ ellers tage turen til Lemvig / Nissum / Struer / Vemb/ Vinderup / Skive…. hvor der skulle tilbydes forskellige ydelser hvor i struer er der noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køllen 0 Skrevet 4. Januar, 2022 (edited) robototto skrev, for 16 timer siden: hvor i struer er der noget ? Jeg ved ikke hvor i struer, men Nørre nissum er ikke langt væk. Jeg ved ikke den i struer som ligger ved siden af Havanna pizza, det ligner et sted der giver ekstra (nyredigeret: de blev list sure da jeg ringede og spurgte om ekstra, så det er nok et nej) Så vil jeg nok tage til nørre nissum. Hun er super sød og dejlig, hun giver bare handjob med et klæde over øjnene. Men hun massere dejligt også intime steder Redigeret 4. Januar, 2022 af Køllen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 4. Januar, 2022 Nr. Nissum - her kan du få, hvad du ønsker. Så snart du har været forbi nogle gange, - og hun er tryg ved dig - er hun klar på alt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køllen 0 Skrevet 5. Januar, 2022 Når du skriver klar på alt, hvad betyder det så? Hvor langt er du gået med hende? Hun virker godt nok rigtig sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 5. Januar, 2022 Som jeg skriver - alt! Anal er det eneste jeg endnu ikke har lokket hende til… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køllen 0 Skrevet 5. Januar, 2022 Knald62 skrev, for 7 timer siden: Som jeg skriver - alt! Anal er det eneste jeg endnu ikke har lokket hende til… Okay, hun virker jo en anelse lukket med hendes tøj, men det kan være hun er frisk på at smide tøjet hvis man spørger? Lige nu har hun mundbind på, det er heller ikke så frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
10-4lov 0 Skrevet 7. Januar, 2022 Hej Knald62 skal man selv medbringe kondom og er der standard pris for hele pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Small 13 Skrevet 8. Januar, 2022 Hej Hende i nr. Nissum - hvor gammel er hun ? Kan man se billeder af hende nogen steder ? på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBee69 0 Skrevet 22. Januar, 2022 Nørre Nissum virker ikke så stor, men vi er enige om der mok kun er den ene thai massør?? hvor ligger vi prismæssigt for FP? Bare ca.?Det kan jo være individuelt hvis hun vil kende en godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg