Hop til indhold
Maspero

Baan Thai Wellness på Østerbro

Recommended Posts

Jeg kiggede tidligere i dag efter anmeldelser af Baan Thai Wellness på Østerbro, men uden resultat - http://www.baanthaiwellness.com/

På deres hjemmeside har de tilbud på 2piger i 30min for en plov, så afsted til århusgade.

Indgangen er relativ diskret, idet man går ind i en lejlighedsopgang.

Blev modtaget af en ældre ikke alt for køn Thaikvinde som heller ikke talte for godt engelsk (og slet ikke dansk). Fik dog kommunikeret at jeg ønskede 4 hands - half hour - special price ;)

Den gamle mamma forstod og hentede fluks en anden lidt yngre og kønnere udgave, mens jeg fik smidt tøjet og lagt mig tilrette. Massagen var en smule over middel, men det er sgu fedt med 4 hænder... må prøve seks en dag :lol:

Massagen var ikke så erotisk som man kunne ønske sig, men det lykkedes til sidst for den kønne at få liv i banditten hvorefter der blev fulgt op med om den skulle have massage også :)

Som hovedregel plejer jeg dog kun at takke ja til ekstra hvis pigen virkelig er en godte, og det var disse her ikke.

Ellers ok sted og min generelle vurdering er en smule over gennemsnittet, men ikke meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilsvarende oplevelse da jeg besøgte stedet for 1 år siden, pigen havde humor, massagen var under middel og priser over middel. Har ikke besøgt stedet siden, da der er mange gode steder hvor massagen er tip top.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...