Hop til indhold
Prinz

Domina med slaver søges

Recommended Posts

Jeg har erhvervet mig en landejendom. Jeg må dog erkende at jeg ikke har tiden, til at holde udenoms arealerne.

Jeg søger derfor en domina, med slaver der skal aktiveres. På matriklen forefindes håndskubber, af ældre dato, til at slå græs. Helst mindst 2 gange om ugen. Er dominaen i besiddelse af særligt aktive slaver, kan der findes ud af noget med anvendelse af kunst gødning på arealerne.

På matriklen forefindes også hæksaks, af ældre dato. Medbring evt olie, hvis slaverne ikke er i besiddelse af tilstrækkelig muskelkraft i armene....

Tænker at arrangementet vil være til gensidig win, win da du jo nu ikke skal bekymre dig om at finde på aktiviteter til slaverne, og at der derfor ikke behøver være økonomi imellem os.

Du skal dog forpligte dig kontraktligt, til at området holdes og ikke forfalder til et biodiversitets helvede!

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, den 22.12.2021 at 01:53:

Jeg har erhvervet mig en landejendom. Jeg må dog erkende at jeg ikke har tiden, til at holde udenoms arealerne.

Jeg søger derfor en domina, med slaver der skal aktiveres. På matriklen forefindes håndskubber, af ældre dato, til at slå græs. Helst mindst 2 gange om ugen. Er dominaen i besiddelse af særligt aktive slaver, kan der findes ud af noget med anvendelse af kunst gødning på arealerne.

På matriklen forefindes også hæksaks, af ældre dato. Medbring evt olie, hvis slaverne ikke er i besiddelse af tilstrækkelig muskelkraft i armene....

Tænker at arrangementet vil være til gensidig win, win da du jo nu ikke skal bekymre dig om at finde på aktiviteter til slaverne, og at der derfor ikke behøver være økonomi imellem os.

Du skal dog forpligte dig kontraktligt, til at området holdes og ikke forfalder til et biodiversitets helvede!

Hvorfor ikke selv begynde at holde slaver? Du lyder som en, der kan aktivere dem. 
:D;-) B)

Jeg kan lige se det for mig….. jeg hulker helt af grin  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger dem altså hjemme til at ordne min egen have...og får penge for det.

Og der er da intet bedre end at se en mand på knæ, hive brændenælder og tidsler op.

Så du kan få lov til at leje et par stykker mod en ordentlig betaling.

Men er det ikke mest snerydning for tiden? eller bor du sydpå, hvis du har vækst i haven?:D:ph34r::D

Jeg indsætter lige et link til en anmeldelse jeg har på min hjemmeside....der hedder arbejdsslave

(hvis jeg ellers kan finde ud af det)

Arbejdsslave

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor ikke selv begynde at holde slaver? Du lyder som en, der kan aktivere dem. 
:D;-) B)

Jeg kan lige se det for mig….. jeg hulker helt af grin  

Jeg er jo mand og hvid!

Prøv lige at forestille dig et ramaskrig, der ville blive, hvis begyndte at holde slaver :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 timer siden:

Jeg bruger dem altså hjemme til at ordne min egen have...og får penge for det.

Og der er da intet bedre end at se en mand på knæ, hive brændenælder og tidsler op.

Så du kan få lov til at leje et par stykker mod en ordentlig betaling.

Men er det ikke mest snerydning for tiden? eller bor du sydpå, hvis du har vækst i haven?:D:ph34r::D

Jeg indsætter lige et link til en anmeldelse jeg har på min hjemmeside....der hedder arbejdsslave

(hvis jeg ellers kan finde ud af det)

Arbejdsslave

Men med din alder, så flytter du vel snart i ældre bolig :D

Så siger du bare til, hvis du kommer til at mangle et aktivitets område.

Gør dog ikke så meget i brændenælder og tidsler. Men på dine gamle dage, kan du vel også finde glæde i at se en græsplæne og blomsterbede blive holdt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 30 minutter siden:

<3<3<3dut5.gif..gif.4358ba244a07ce37ab412b98b7fb6987.gif<3<3<3

Kære Prins

Jeg syntes du skrev du havde en landejendom, men jeg kan forstå din have, kun er en altan kasse?

Ja jeg må jo indrømme at her på godset, er parken rigelig stor til at "slå" sig løs i.....:ph34r:

Hehe tro på det heks :)

Og glædelig jul <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...