Servciesboy 625 Skrevet 22. December, 2021 Hej med jer så er der godt nyt for os babsomaner, Holdkæft nogle store patter hende Lisa har, hun skal tjekkes ud, eller har i været der? Er nogetvinteressert i om, der er fri leg med de store nødder kom frisk med en kommentar knus https://annoncelight.dk/showad/330942 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 22. December, 2021 Kan de ikke også blive for store. Ja ja smag og behag er selvfølig forskelligt. Heldigvis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 22. December, 2021 kad skrev, for 3 minutter siden: Kan de ikke også blive for store. Ja ja smag og behag er selvfølig forskelligt. Heldigvis Fladskærme og bryster kan aldrig blive for store. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 22. December, 2021 modenelsker skrev, for 1 time siden: Fladskærme og bryster kan aldrig blive for store. Jeg vil endda sige: fladskærme og naturlige bryster kan aldrig blive for store, om det så er dobbelt å skåle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 22. December, 2021 Servciesboy skrev, for 3 timer siden: Hej med jer så er der godt nyt for os babsomaner, Holdkæft nogle store patter hende Lisa har, hun skal tjekkes ud, eller har i været der? Er nogetvinteressert i om, der er fri leg med de store nødder kom frisk med en kommentar knus https://annoncelight.dk/showad/330942 Hej serviceboy blot en kommentar og ikke ment som andet. Hvorfor er det I mænd omtaler store bryster som patter? Dyr har patter, vi kvinder har bryster. Ikke at jeg er fornærmet på nogen måde, men synes sprogbruget er lidt fornedrende, nej, jeg føler mig ikke krænket. Kunne bare godt tænke mig at barren blev lidt højere en gang imellem. Forøvrigt nogle utrolige lækre bryster hun har. Kan godt forstå at nogle er jer, ønsker at studere dem nærmere. fortsat god aften. Samantha 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 22. December, 2021 Samanthawild skrev, for 8 minutter siden: Hej serviceboy blot en kommentar og ikke ment som andet. Hvorfor er det I mænd omtaler store bryster som patter? Dyr har patter, vi kvinder har bryster. Ikke at jeg er fornærmet på nogen måde, men synes sprogbruget er lidt fornedrende, nej, jeg føler mig ikke krænket. Kunne bare godt tænke mig at barren blev lidt højere en gang imellem. Forøvrigt nogle utrolige lækre bryster hun har. Kan godt forstå at nogle er jer, ønsker at studere dem nærmere. fortsat god aften. Samantha -"barren" er i lige den højde den skal være den dame der har "Patter" -jeg bliver sulten og vil bare ombord i det pattøj der hurtigst muligt...ggg Hvis det er "fornedrende" at kalde dem det de er så må det være sådan;-) Det er nok noget vi mænd forstår på vores helt egen måde......... -Og ja måske "primitivt" drengerøvsagtigt -og hva SÅ? Hvorfor skal alt ting være så alvorligt og korrekt... Patter er noget mange mænd drømmer om igennem hele livet -og hygger sig med det -er meget taknemlig, når nogen deler den slags her;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 22. December, 2021 Servciesboy skrev, for 4 timer siden: kom frisk med en kommentar Hvorfor er det så svært at bruge søgefunktionen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 23. December, 2021 Samanthawild skrev, for 11 timer siden: Hej serviceboy blot en kommentar og ikke ment som andet. Hvorfor er det I mænd omtaler store bryster som patter? Dyr har patter, vi kvinder har bryster. Ikke at jeg er fornærmet på nogen måde, men synes sprogbruget er lidt fornedrende, nej, jeg føler mig ikke krænket. Kunne bare godt tænke mig at barren blev lidt højere en gang imellem. Forøvrigt nogle utrolige lækre bryster hun har. Kan godt forstå at nogle er jer, ønsker at studere dem nærmere. fortsat god aften. Samantha Hejsa Det er bestemt ikke for, at nedgøre pigen jeg skriver patter istedet for bryster, men når bryster voaker ud af en g- skål eller der omkring så kalder jeg dem ikke længere bryster, jeg kunne også have valgt til lidt pænere udtryk JADER, men de her bryster er for store til, at blive kaldt nødder normaltvis er jeg ikke babsnoman, synes også en håndfuld bryst er dejligt,men min smag/ lyst forandrer sig lidt hele tiden Jeg skal tænke over, at måske du ikke bliver krænket, men det kan andre jo blive, go dag og jul til alle knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 23. December, 2021 Blot til orientering @Samanthawild Nemtøs som har været en af de helt store på EG yndede at kalde sine store bryster for patter…. Så lad det være op til den enkelte hvad han/hun synes. god jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 23. December, 2021 Jernsvinet skrev, for 12 timer siden: Hvorfor er det så svært at bruge søgefunktionen? Tak dor hjælpen,men når jeg søger på Sexy Lisa i Viborg, kommer der kun en lille anmeldelse fra en som har været sammen med hende i 15 min, jeg troede måske andre lå inde med lidt mere. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 23. December, 2021 Servciesboy skrev, for 23 timer siden: Hej med jer så er der godt nyt for os babsomaner, Holdkæft nogle store patter hende Lisa har, hun skal tjekkes ud, eller har i været der? Er nogetvinteressert i om, der er fri leg med de store nødder kom frisk med en kommentar knus https://annoncelight.dk/showad/330942 Jeg har skrevet til hende her i eftermiddag, men har ikke hørt noget fra hende, - jeg var klar til og tage en for holdet knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 24. December, 2021 Det er en af de største komplimenter at få kaldt sine bryster for patter. Det er ikke på nogen måde nedværdigt ment. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg