Fynsbo 13 Skrevet 23. December, 2021 Nogen der kender til denne thai pige Natalie Ung thaipige i Fredericia Privat Diskret - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 32 Skrevet 23. December, 2021 Fynsbo skrev, for 8 minutter siden: Nogen der kender til denne thai pige Natalie Ung thaipige i Fredericia Privat Diskret - Annoncelight Hej hun er en dejlig voksen pige der virkelig kan massere , ringede og fortalte at ryggen havde sat sig fast , kom som et bøjet søm , efter 60 min god og kompetent behandling var den rank igen , ja ikke kun ryggen Fik øje på de dejlige brune bryster , så tog lige 30 min mere , det hele med kondom stor pige , men fast og stærk , virkelig sød voksen pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet 23. December, 2021 Iha skrev, for 4 minutter siden: Hej hun er en dejlig voksen pige der virkelig kan massere , ringede og fortalte at ryggen havde sat sig fast , kom som et bøjet søm , efter 60 min god og kompetent behandling var den rank igen , ja ikke kun ryggen Fik øje på de dejlige brune bryster , så tog lige 30 min mere , det hele med kondom stor pige , men fast og stærk , virkelig sød voksen pige Efter annoncen står der ung thaipige, men hun er i den voksen skala Faldt nemlig også over brysterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 32 Skrevet 23. December, 2021 Fynsbo skrev, for 9 minutter siden: Efter annoncen står der ung thaipige, men hun er i den voksen skala Faldt nemlig også over brysterne Det skriver de alle selvom de er over 50 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet 23. December, 2021 Iha skrev, for 9 minutter siden: Det skriver de alle selvom de er over 50 Så ser jeg ingen grund til at kører til trekantsområdet, dem har vi også på fyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 23. December, 2021 Er det i en privat lejlighed? Eller er det en del af en gammel klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 32 Skrevet 23. December, 2021 lars60 skrev, for 14 minutter siden: Er det i en privat lejlighed? Eller er det en del af en gammel klinik. Da hun ikke skriver adresse på annonce vil jeg ikke oplyse det Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 24. December, 2021 Jeg siger alligevel Tak. Dit manglende svar giver også et svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 24. December, 2021 lars60 skrev, for 2 timer siden: Jeg siger alligevel Tak. Dit manglende svar giver også et svar. Hmmm Annoncen - " du kan møde mig i min private lejlighed i fredericia". Det er da rimelig klart hvis man ulejliger sig bare en smule Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg