Hop til indhold

Recommended Posts

Hej igen.. Jeg har tænkt på om der er nogen der har brugt airbnb til mødested. Er der mon nogen der vil udleje deres hjem til dette formål, og om man kan leje for de par timer det skal bruges

Glædelig jul til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Der er meget bøvl for et par timer, alt skal rengøres og sprittes af i forhold til Covud-19, nyt sengetøj, håndklæder mm skal skiftes. 

Rengøring alene og vask er nok 4-5 hundrede. 

Så du kan selvfølgelig nøjes med at bruge det et par timer, men du betaler for en overnatning. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 44 minutter siden:

Der er meget bøvl for et par timer, alt skal rengøres og sprittes af i forhold til Covud-19, nyt sengetøj, håndklæder mm skal skiftes. 

Rengøring alene og vask er nok 4-5 hundrede. 

Så du kan selvfølgelig nøjes med at bruge det et par timer, men du betaler for en overnatning. 

Jo jo jeg er helt med på man skal betale fuld pris.. Det er kun fair.. Mente mere om det kan lade sig gøre om nogle har erfaring med det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
denfraekke71 skrev, for 28 minutter siden:

Jo jo jeg er helt med på man skal betale fuld pris.. Det er kun fair.. Mente mere om det kan lade sig gøre om nogle har erfaring med det

Selvfølgelig kan det lade sig gøre med Airbnb, der er millioner der bruger det, så forstår ikke hvad du helt mener? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 1 time siden:

Hej igen.. Jeg har tænkt på om der er nogen der har brugt airbnb til mødested. Er der mon nogen der vil udleje deres hjem til dette formål, og om man kan leje for de par timer det skal bruges

Glædelig jul til alle

Jeg har gjort det i Århus en del gange da jeg havde en elskerinde i byen så ikke med GP. Jeg har altid fortalt at jeg kom for at mødes med min jyske kæreste og vi begge var modne mennesker så ingen kunne være i tvivl om at sengefjedrene blev testet. Aldrig problemer men ofte er besparelsen minimal i forhold til hotel,da Århus er en dyr by. Vær opmærksom på at ikke alle lejer ud til nye Airbnb brugere,så det bliver nemmere når man har fået et par gode anmeldelser ved at efterlade stedet pænt og ordentligt og overholde aftaler. Og nej du kan ikke leje på time basis.

JD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 20 minutter siden:

Selvfølgelig kan det lade sig gøre med Airbnb, der er millioner der bruger det, så forstår ikke hvad du helt mener? 

Ok det var måske formuleret forkert... Alt kan lade sig gøre... Tænkte mere at mange har jo et værelse de lejer ud og er selv hjemme imens.. Så mere om de vil leje ud til det formål.. Og diskretion også... Man lejer jo med alle sine personlige oplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I Think it is a super Nice Way of accomodating.  I most often use hotels, but very often Nice Air bnb deals appear and I book it.. sometimes I book private Air bnbs as the Price of these can be ultra good, but the proffesional Air bnb companies are to prefer as you dont need to worry too much about neighbours etc. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger tit Airbnb, både ifm. arbejde, hvor jeg foretrækker det frem for hoteller, men jeg har da også brugt det til møde med et par SB, og det gik fint. Omvendt er der jo heller ikke den store forskel på at tage kæresten/konen og så en SB med på Airbnb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 15 timer siden:

Glædelig jul til alle

Det kan jo sagtens lade sig gøre. jeg har selv et stort B&B her ved vestkysten med mange værelser med egen diskret indgang udenfor til hvert enkelt værelse, men kommer jo meget an på hvor i landet du søger. Men en ting er sikkert det fås nok ikke meget billigere end hos mig, og værelserne er dobbeltværelser med eget bad og toilet.

Redigeret af youngatheart
Manglede lige at tilføje noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...