Hop til indhold
Enra

Advarsel PP thaimassage Aarhus

Recommended Posts

Besøg hos PP Massage

Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris.

Aldrig PP igen.

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enra skrev, for 7 minutter siden:

Besøg hos PP Massage

Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris.

Aldrig PP igen.

Hvem i alverden er PP massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enra skrev, for 1 time siden:

Besøg hos PP Massage

Aldrig PP igen.

Søgne- og helligdagstillæg? De har ellers ikke mange utilfredse besøgende, men én skal selvfølgelig være den første. Mon ikke der har været tale om sprogforbistring i første omgang? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok længe siden jeg har været der Men har altid fået god behandling.. Og jeg har kun fået massage og håndjob, uden sure miner over jeg ikke ønskede mere... Så måske der har været lidt misforståelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja der er sirkert kunder nok og de vil jo bare tjene så meget som mulig.....  normalt i forretnings verden man skal behandle folk godt så de kommer igen.   Og heldigvis der findes thaimassører som er fantastisk god servise.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...