Enra 8 Skrevet 25. December, 2021 (edited) Besøg hos PP Massage Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris. Aldrig PP igen. Redigeret 26. December, 2021 af Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 25. December, 2021 Enra skrev, for 7 minutter siden: Besøg hos PP Massage Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris. Aldrig PP igen. Hvem i alverden er PP massage? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 25. December, 2021 (edited) Kan forestille mig at det er dette sted der henvises til: https://annoncelight.dk/showad/325635. Stedet har ellers gode anmeldelser: Redigeret 25. December, 2021 af bigfoot 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 25. December, 2021 Enra skrev, for 1 time siden: Besøg hos PP Massage Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris. Aldrig PP igen. Søgne- og helligdagstillæg? De har ellers ikke mange utilfredse besøgende, men én skal selvfølgelig være den første. Mon ikke der har været tale om sprogforbistring i første omgang? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 26. December, 2021 Det er godt nok længe siden jeg har været der Men har altid fået god behandling.. Og jeg har kun fået massage og håndjob, uden sure miner over jeg ikke ønskede mere... Så måske der har været lidt misforståelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1095 Skrevet 27. December, 2021 Hvilken service havde i aftalt og til hvilken pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 27. December, 2021 Jeg har også været der og der var absolut intet at skrive hjem om. Ganske almindelig thaibordel. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 2 Skrevet 30. Januar, 2022 ja der er sirkert kunder nok og de vil jo bare tjene så meget som mulig..... normalt i forretnings verden man skal behandle folk godt så de kommer igen. Og heldigvis der findes thaimassører som er fantastisk god servise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hunteer6 0 Skrevet 31. Januar, 2022 Glip gir en kanon service kommer der da igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg