ricograziano 37 Skrevet 26. December, 2021 Er der nogen, der kender til denne supernova ultrasmuk milf? Frygter lidt ekstra kilo og for mange tatoveringer. https://annoncelight.dk/showad/333397 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 26. December, 2021 Billederne er så manipulerede at de lige så godt kunne være stjålne, jeg synes det er dårlig stil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 217 Skrevet 26. December, 2021 pacer skrev, for 2 timer siden: Billederne er så manipulerede at de lige så godt kunne være stjålne, jeg synes det er dårlig stil. Det gælder desværre 95% af alle Danske GP’er, og især på seduction og PG (de eneste to tilbageværende bordeller i Kbh) Troværdighed skal man kigge meget langt efter........ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 26. December, 2021 G.G. skrev, for 9 minutter siden: Det gælder desværre 95% af alle Danske GP’er, og især på seduction og PG (de eneste to tilbageværende bordeller i Kbh) Troværdighed skal man kigge meget langt efter........ Jeg er til dels enig, men jeg ved faktisk ikke i hvor meget indflydelse pigerne har mht. billede redigeringen ? Det er forståeligt, at pigerne gerne vil skjule visse kendetegn (Tatoveringer osv.) der kan afsløre dem. Men vi kunder, skulle jo gerne kunne danne os et rimeligt korrekt billede af hvem det er vi møder IRL uden at de afslører alt. Nogle af billederne er totalt over-redigerede, f.eks Voldsomt udglattet marcipan hud eller 'digital slankning' - ja det findes i flere foto redigeringsprogrammer ! Men bortset fra billed-tyveri, så er brug old gamle billeder fra dengang GP'eren var ung nok en af de største synder, jeg kender flere grelle eksempler uden at gå i detaljer. Jeg kan allerbedst lide de gode uredigerede amatør billeder (selv selfies), men ud fra poseringer og billede redigering at dømme, så anvender danske bordeller nok amme fotograf(er) Mange Øst piger har vanvittigt flotte og professionelle fotos i deres annoncer, men de har jo også mulighed for at bruge ansigts billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg