Hop til indhold

Recommended Posts

Mandpaa53 skrev, den 26.12.2021 at 18:49:

meget lækker pige hvis billderne er egte.

Jo, billeder af nydelig, yngre, meget storbarmet kvinde, kan sagtens være korrekte i forhold til den Gel man møder. Hun giver en rigtig god, dybdegående sportsmassage, afgjort prof (men ved ikke om hun giver seksuelle ydelser)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi, men kunne ikke få en hel time, "med det hele" fordi hun havde en anden booking de4 ville overlappe. Jeg vælge derfor (med tungt hjerte) at nøjes med massagen i en halv time. Hun tager præcis fast nok fat til at det gør ondt, men ikke så man spænder imod. Jeg ville gerne have haft tid til en "half&half" med tantra FP til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mapawin skrev, for 16 timer siden:

Har lige været forbi, men kunne ikke få en hel time, "med det hele" fordi hun havde en anden booking de4 ville overlappe. Jeg vælge derfor (med tungt hjerte) at nøjes med massagen i en halv time. Hun tager præcis fast nok fat til at det gør ondt, men ikke så man spænder imod. Jeg ville gerne have haft tid til en "half&half" med tantra FP til sidst.

Kan du bekræfte at det er pigen på billederne, og med så lækker en krop?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver
mapawin skrev, for 18 timer siden:

Hvor meget fik du i den halve time? Hvad måtte du slippe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

300 kr standard pris for en halv times tai massage - ingen erotik. Hun er hende på billederne, men du lægger måske mærke til at man ikke lige kan se maveskindet. Hun har mange positive anmeldelser fra når hun turnerer i Århus og andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 12 timer siden:

Jeg har prøvet at skrive til hende, men ingen respons, det synes jeg er lidt dårlig service, er det ikk?

Giv hende et ring i stedet for, mange thaier gider ikke alt det der skriveri, dels fordi der er mange spørgsmål, dels fordi de ikke er så gode til at skrive andet end thai, så ring til hende og så vil hun nok sige "when U come" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Billiardstaven skrev, den 18.8.2022 at 18:42:

Ved du hvor i Hillerød de er ? 
Er det diskret ?

Hvis det er mig du spørger??, så Nej, jeg ved ikke hvor det er, har ikke været der.

Jeg går ikke på klinikker mere da jeg har en fast kæreste men jeg har dog kendskab til thai verdenen, fra den gang jeg jeg besøgte klinikkerne....meget hyppigt, der fik man ofte historier fra thaiernes mund, blandt andet at rigtigt mange mænd ynder at skrive i ét væk og bruger rigtigt meget af pigernes tid til at lege, "Spørge Jørgen" og det gider thaierne ikke, og det er mit indtryk at en del andre GPére, både danske og udenlandske har det på samme måde, selvfølgelig ikke alle , men en del.

Et lille hint til dig, @Billiardstaven, er at hvis du vil være sikke på at du får hurtigere respons/svar på dine opslag, så tryk på " Citer indlæg", således sikre du dig at vedkommende som DU spørger eller svarer ser at du henvender direkte til ham/hende, og du får måske hurtigere respons/svar

Velkommen til EG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...